Minden eddigi Skoda eltörpül az új Kodiaq mellett, a hatalmas SUV pedig hét üléssel és tekintélyt parancsoló formatervvel koronázza meg magát a cseh gyártó kínálatában. Már csak az a kérdés, hogy kinek éri meg kifizetni érte a 25,5 milliót?
Kevés autó mondhatja el magáról, hogy két különböző évtizedben is megnyerte az Év Autója szavazást, a Scenic viszont 1997 után idén is behúzta az elismerést. Már csak egy kérdés maradt. Jogosan?
Ez most nem a megszokott MG-recept: olcsó SUV, vagy futurisztikus elektromos helyett egy hibrid, városba szánt kisautó kapta meg a nagy múltú angol logót. De vajon ennek a vásárlóközönségnek az igényeit is sikerült eltalálni?
Szolidan frissült a harmadik generációs i30, amelyből ezúttal a kombit próbáltuk. A Hyundai portékája több szempontból is veszélyeztetett fajjá vált az elmúlt időszakban, viszont a piac visszaigazolásaiból kiindulva igény az volna rá.
Anno a Leon az első modellek között volt, amely ledobta magáról a SEAT emblémát, hogy a helyét a Cupra logó vehesse át. A fiatal márka sikere mára nem kérdés, az viszont igen, hogy mit szól a vásárlóközönség az új arculathoz?
A jól ismert sziluett ezúttal elektromos hajtáslánccal érkezik, annak minden előnyével és hátrányával. De ki lehet-e merészkedni a vadonba a tisztán villanyos G-osztállyal? Az alábbi tesztben ennek jártunk utána!
Bemutatták az új Audi A5-öt, amelynek palettáján egyelőre nem szerepel kabrió. És az Audi más típusai között sincs már vászontetős modell, de még elcsíphetsz a kifutó modellből kabriót, ha gyorsan cselekedsz.
Megosztotta a Mustang-rajongó közönséget a hetedik generáció formaterve, de a viták helyett inkább örüljünk annak, hogy még itt van, ráadásul V8-as motorral. Hiszen a kategóriatársait szép lassan eltemetik.