Járt utat a járatlanért el ne hagyj, tartja a mondás, amit bizonyára komolyan vesznek a csehek. Az Octavia ugyanis gyakorlatilag a modern kori újjászületése óta ugyanazt kínálja, és ez így van jól.
Konnektoros hibridként járt nálunk a cápaorral átrajzolt Cupra Formentor, amely hiába kínál tisztességes villanyos hatótávot, ma már nem kaphat zöld rendszámot. Ennek ellenére az egyik legizgalmasabb, legszerethetőbb plug-in hibrid, mutatjuk is, miért!
Magyarország legkelendőbb platósának először a Raptor változatát próbáltuk ki, még az év elején, most viszont a polgáribb Wildtrak változatok is sorra kerültek.
Ne ítéld el, amíg még nem ültél benne, mert ez az ár-érték bajnok hétüléses a piacon, nem pedig a Dacia Jogger. Ha nem hiszed, akkor most megmutatom, hogy mire képes, de azt is elárulom, hogy mit spóroltak ki belőle a kínaiak a verhetetlen ár eléréséhez.
Sok minden próbál lenni az SQ8, ám abban a legjobb, hogy felsőbbrendűséget sugározzon. Hogy megmutassa, ki a főnök. Hogy erről álmodj, amíg azért dolgozol, hogy egyszer ne csak álmodhass róla. De vajon megéri erre vágyni?
A hatodik generációs Swift szembe megy minden mai trenddel, nem akar 2,5 tonnás SUV lenni, de még csak több száz kilométeres hatótávot ígérő villanyautó sem. Továbbra is egy kicsi városi autó képében tetszeleg, és ettől annyira szerethető.