68 lóerős, lelakott munkásbusz, padlógázzal az Autobahnon? Íme!

Magyar valóság a német autópályán: végsebesség-teszten az T4 Transporter 1.9 TD

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Németországban már szinte felújítandó youngtimerként tekintenek rá, ám itthon még jócskán a vidéki munkásosztály realitása a 68 lóerős, negyedik generációs Transporter. Mutatjuk, mire képes padlógázon!

Nem kell túl hosszú kommentárt fűzni az alábbi videóhoz: autentikus módon, melóskesztyűben tiporják a gázpedált az 1994-ben gyártott, még közvetlen befecskendezés nélküli, mindösszesen 68 lóerős, adagolós, turbódízel Transporterben. Mindez Németországban már nosztalgia, ám elég kimenni a hazai országutakra, és kiderül, hogy Magyarországon az ilyenek még mindig bírják a strapát. Te bevállalnád munkásautónak az öreg Transportert?
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?