Álmok finomítva: ilyen lehet a következő Volkswagen CC
X-Tomi megrajzolta a következő Volkswagen CC-t
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Előzetes grafika, gyári grafika, majd a tanulmány után most megmutatjuk milyen lehetne a Volkswagen CC 2016-ban megjelenő szériaváltozata.
X-Tomi megtartotta a Sport Coupe Concept GTE alapformáját, csak a színén változtatott, meg pár részleten
Januárban láthattuk a német Auto Motor und Sport grafikáján aztán februárban a gyár is közzétett pár rajzot az új Volkswagen CC-ről. A Genfi Autószalonon aztán bemutatkozott a tanulmány, ami előrevetíti a következő négyajtós kupé következő generációját.
Persze, a tanulmányok mindig nagyon jól néznek ki, aztán a sorozatgyártásba kerülő változat meg jóval visszafogottabb. A magyar virtuáltuner, X-Tomi segít nekünk elképzelni, hogy a CC esetében ez hogy is alakulhat. A tanulmányhoz képest az ő változata a ma gyártott Volkswagenekéhez hasonló ajtókilincseket kapott. feltűnő még a fényszóró, a kékre színezett nem gyári autón a tanulmány jövőbemutató fénytestei helyett azokhoz képest hagyományosnak mondható egységek vannak. A Sport Coupe Concept GTE turbinalapátszerű felnijei helyett egy kevésbé feltűnő kétszer ötküllőset rajzolt X-Tomi a leendő CC alá. Mindezekkel, ha így készülne a kocsi, kicsit sem lenne kiábrándító. Kérdés, hogy a gyár mit fog megtartani a tanulmányból.
Bejön? Ha ez lenne a végleges változat, szerintem ráharapnának a vásárlók
egyetértek!
„lájk”
Komolyan mondom még mindig nem értem mi értelme van annak, hogy egy „önjelölt rajzolgató” képeit folyamatosan megjeleníti az oldal, és mellé egy cikket is írnak. Nem hinném, hogy a VW-nél a fejükre csapnak egy napon és azt mondják, hogy megtaláltuk a neten a magyar Xtomi rajzát, legyen ilyen az új CC.
Természetesen elismerem, hogy az alkotó nagyon ügyesen, profi módon tud rajzolni számítógépes grafikai programokkal, szépek a munkái, de inkább csak öncélú értelme van. Más lenne a helyzet, ha be tudna kerülni valamelyik autós céghez designernek. Ez sem lehetetlen, ott van Kovács Miklós példája, akinek sikerült az Audihoz kerülnie, ahonnan aztán a KIA-hoz ment.