Elkészült a Subaru BRZ célszerszám változata

Subaru BRZ RA: pályára termett

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Felszereltsége csak azt tartalmazza, amire versenypályán is szükség lehet, manuális légkondicionálót. Minden további a versenyzők biztonságát szolgálja.


Japánban idén nyáron indítják útnak a GAZOO Racing 86/BRZ Race márkakupát, melyben Toyota GT86-ok és Subaru BRZ-k feszülnek egymásnak a versenypályákon, és a Subaru most mutatta be a sorozatra szánt versenyautóját. A fölösleges extráktól megszabadított BRZ-k ugyanazon a gyártósoron készülnek, mint az utcai modellek, de merőben eltérő felszereltséggel. A strapát jobban tűrő, nagyobb méretű, s hátul is hűtött féktárcsák kerülnek a kerekek mögé, és az első légbeömlőket is úgy alakították ki, hogy menet közben több levegő jusson a fékrendszer hűtésére.
Hirdetés

Ahogy az autó orrát mutató képen is látszik, egy léghűtéses olajhűtővel is kiegészítették az autót, és az utcai modell Torsen differenciálművét is harapósabb kigyorsításokat biztosító szerkezetre cserélték. Az autókban két ülést hagynak elöl, de a gyárinál kagylósabb formájú, több tartást biztosító kivitelű székeket szerelnek, és az FIA által jóváhagyott 4 pontos biztonsági övvel rögzítik a sofőrt és akár utasát is. Komolyabb ütközések ellen az utascella épségét garantáló bukóketreccel védik a bent ülőket.
Arra az esetre, ha a pilóta elhagyja a pályát, és nincs más kiút a kavicságyból, elöl és hátul eltávolítható vonószemekkel szerelték fel a BRZ RA Racing pályaautót, ha pedig a verseny hevében túlzottan felmelegszik az utastér, jól jön a versenygép egyetlen extra felszerelése, a manuális légkondicionáló. A versenyváltozat alig 350 dollárral kerül többe Japánban, mint az utcai, de van egy szépséghibája: hazáján kívül nem lesz kapható.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 08:06
    Permalink

    Nem igazán értem a problémádatEgy autó nem feltétlen használati tárgy. Lehet élvezeti cikk is, főleg egy ilyen sportkocsi.

    Tudod vannak emberek akik ha beülnek az autójukba, nem a co2 kibocsátást számolgatják, hanem egyszerűen élvezik a vezetést. Ez az amit te sosem fogsz megérteni, vagy már kihalt belőlled a vezetés szeretete.

  • 2017.10.30. at 08:06
    Permalink

    Szerintem ez ugyanaz Mint a TOYOTA GT 86 ,és szeritem is nagyon jól megtervezett és kivitelezett autó.A mi autónk már nagyon bevált és rendkívül megfelelő!!
    Ladiszlao Moerg in Malmö

Vélemény, hozzászólás?