Filléres M3-as a PSA-konszerntől
Olcsó négyajtós fejlesztésén dolgozik a PSA
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jól muzsikál a Dacia, irigylik is ezt az autógyártók, s az olcsó autót keresők megnyerésére már a PSA is fejleszti saját négyajtósait.
Alighanem a Peugeot 206 Sedan jelenti a PSA új, olcsó szedánjainak alapját, az új négyajtósok azonban nagyobb, 500 liter körüli csomagtérrel várhatók
M3 gyári kódnévvel, a 206 Sedanénál nagyobb csomagtere miatt vélhetően púposabb farral készül a Peugeot olcsó-szedánja
Vélhetően a motorpaletta is a 206 négyajtósából jön majd: 1,4 és 1,6 literes benzinesek, 75 és 105 lóerővel, 5 fokozatú manuális váltóval várhatók. Az M3 piacralépése leghamarabb 2 év múlva lehetséges, s az szinte biztos, hogy a Peugeot kínálatától elkülönítve, akár Talbot emblémával érkezik majd.
Mindeközben M4 kódnévvel a Citroën is dolgozik saját olcsó autóján, mely a jelenlegi állás szerint kifejezetten Kínának készül majd, a helyi igényeknek megfelelően, de a Peugeot-féle M3-as prototípussal azonos alapokon. A piacralépés tervezett ideje ezen modellnél is 2013-2014, a vételár pedig hasonlóan 8000 euró környékére célzott, az európai szereplés esélye azonban a jelenlegi információk alapján csekély - márpedig a Dacia pont utóbbiból, az európai vásárlók megnyeréséből is sokat hasít.
A 90-es évekbe egy OPEL KADET fun 1.4 közepesen felszerelt 960000 ft volt . Ma hasonló felszerelésel egy 1.4 körüli autó 4 000000, fölött van . Árakat is a bérekkel arányosan illene emelni. Ez m indenbe nem csak az autónál érvényes és most ne kellene sirni hogy beszükült a belső fogyasztás Magyarországon. MOst nem lene receszió .Miért nincs váltság Németországba ,Ausztriába?, Tiszteséges bér tiszteséges járulékok, Normális vásáló erő. NEM KELL A MULTIK SEGÉT NYALNI POLITIKUS URAK…AMIG 2 ft haszon van adig a TŐKE NEM MEGY EL ILYEN A TERMÉSZETE…
Megmondom őszintén van is piaca ezeknek. Borzalmasan nevetséges, hogy ha ma az ember egy jó kis középkategóriás autót összehegeszt magának az uj autót piacon, akkor rájön, hogy BŐVEN 4 milla fölött kell gondolkodnia és ez már azért szégyen a mai fizetések mellett…
UI: Átlag középkategóriás autó: (pl. egy 100-130 lóerős turbo benzines, vagy egy 1.6cm3 körüli turbo diesel, abs, klíma, egy kis rádió, elektromos ablak, és akkor tényleg nem vagyok nagy igényű, mert nem beszéltem még akkor az automata váltó, full bőr ülések, 4 eletkromos ablak, elektromos ülés, fűtött kormány, meg nagy kijelzős naviról), ugye opel astra, p308 vagy az új c4, fiat bravo és had ne soroljam tovább, nem akarok megsérteni senkit, akinek kihagytam volna a kedvencét)
Szóval nevetségesek a mai új autó árak…