Három hengerrel is Audi? Az Autobahnon padlógázzal kiderül!

A német autópályán bizonyít az 1,0 literes Audi A3 szedán

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Lehet egyáltalán prémiumautónak nevezni valamit, aminek 999 köbcentis, három hengeres motorja van? Ha csak ennyi a problémád az Audi A3 Limousine 30 TFSI változatával, akkor érdemes megnézned az alábbi videót: így teljesít a kis motor a német autópályán!

Nem csak hatalmas motorral és több száz lóerővel lehet érdekes videót csinálni az Autobahn sebességhatár nélküli szakaszain: legalább ennyire különleges, amikor egy alulmotorizált, vagy legalábbis annak tartott gép okoz meglepetést. Most épp egy lépcsőshátú Audi A3 került a képbe ezen a téren, a Test Drive Freak Youtube csatorna ugyanis egy ilyet próbált padlógázon.
Hirdetés
Mint kiderült, csak elsőre hat furcsának a motor és a logó párosítása, az első generációs Audi A4 méreteivel szolgáló A3 Sedan 110 lovas, 220 newtonméteres turbósa ugyanis még így is 9 lóerőt és 80 newtonmétert ver az öreg "kvázi-előd" belépő motorjára. Így nem meglepő, hogy állórajtból 100-ra gyorsulás terén is közel másfél másodpercet farag az 1,6 literes, szívómotoros, öreg A4-hez képest. Ezek viszont csak a számok, ha kíváncsiak vagytok, hogy a valóságban mit jelent mindez, akkor érdemes megnéznetek az alábbi videót: vajon sikerül elérnie a 210 km/órás végsebességét?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?