A különkiadás a klasszikus, négyajtós szedán "Corolla", az ötajtós, ferdehátú "Corolla Sport" és a "Corolla Touring" kombiváltozatban egyaránt elérhető
Három karosszériaváltozatban lehet majd kapni az ünnepi Corollát
a hivatalos, japán nyelvű prospektus szerint, a szedán és kombi 17, az ötajtós pedig 16 colos méretben kap fekete alufelniket, elsötétül továbbá a hűtőrács alja és a hátsó légterelő is. Emellett természetesen az 50 milliós különkiadásra emlékeztető plakettekkel is ellátják őket. Ugyaninnen kiderül, hogy hatféle szín választható, amelyek akár fekete tetővel is kombinálhatóak.
Bent egyáltalán nem feltűnő a változás, első ránézésre egy korrekt ellátmánnyal szerelt Corolla belsőt láthatunk
A lényeg viszont itt is a részletekben rejlik: különleges színű díszberakásokat és varrást, valamint a jubileumra utaló plaketteket is kap a beltér
A beltérben a logókon és a különleges piros, narancs, vagy arany díszbetéteken kívül lehet műbőr kárpitozást is kérni, de alapfelszereltség a 9 colos infotainment, a 6 hangszóró, a levegőtisztító rendszer, és egy szatyornyi sofőrsegéd funkció. Mindezt a Corollákban amúgy is jól ismert 1,8 literes, Atkinson ciklusú benzinmotor, egy villanymotor és egy e-CVT osztómű kombinációjából álló hibridrendszer mozgatja a maga 120 lóerős összteljesítményével. Alapesetben csak az első kerekeket hajtja az ünnepi Corolla is, de a szedán és a kombi változat esetén ugyanez a hajtáslánc kaphat E-Four összkerékhajtást is.
Az árak különböznek a három karosszériaváltozat esetében, de mindegyik 8 millió forintnak megfelelő japán jen környékéről indul
Jelenleg csak a japán piacon árulják, nem tudni, hogy máshol is lesz-e hasonló csomag. Hazájában az ötajtóst körülbelül 7,97 millió forintnak, a szedánt körülbelül 7,98 millió forintnak, a kombit pedig körülbelül 8,12 millió forintnak megfelelő jenért vihetik haza a vásárlók. Még reklámszpot is készült a jubileumi modellhez, ezt alább megtekintetitek.