Láttad már, hogy készült a Nissan GT-R50 az Italdesignnál?
Az Italdesignnál még mindig kézzel faragják az autókat, a GT-R50 is Ãgy készült
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A mai technika már olyan lehetÅ‘ségeket kÃnál, amikkel akár pár óra alatt tökéletes alkatrészeket nyomtathatunk, ám vannak még olyan hagyományos helyek, mint az Italdesign, Å‘k még ma is kalapáccsal dolgoznak, ami csodálatos.
Az Italdesign és a Nissan GT-R 50. évfordulójára készült elsÅ‘ közös művük, a GT-R50, most megnézheted, hogy épÃtették
A Nissan és az Italdesign történelmük elsÅ‘ együttműködését hozta létre idén, a Nissan GT-R 2019-es és az Italdesign 2018-as 50. évfordulója alkalmából. Ezt egy olyan járművel tették, amitÅ‘l szinte mindenkinek tátva maradt a szája, pláne attól, hogy valójában létezik és nem csak számÃtógépes grafikán. A Nissan GT-R50 névre keresztelt különleges sportkocsi ráadásul hagyományos módon készült az Italdesign műhelyében, vagyis kézzel. ErrÅ‘l egy csodálatos, részletgazdag videót mutattak most, amiben láthatjuk, hogyan ötvözik a modern háromdimenziós megoldásokat a hagyományokkal.
Kiindulásként darabokra szedtek egy GT-R Nismót, a motorját 750 lóerÅ‘sre duzzasztották fÅ‘ként két GT3-as versenyautóból származó turbó segÃtségével. A karosszéria elemeit klasszikus szerszámokkal alakÃtották ki, a tetÅ‘lemezt is, amit több centivel alacsonyabbra épÃtettek,a tetÅ‘szerkezetet pedig csÅ‘vázzal erÅ‘sÃtették, Ãgy az utastérben nem látható a bukócsÅ‘. Bent is új megoldásokat alkalmaztak, kicserélték a teljes műszerfalat, eltüntették a középsÅ‘ kijelzÅ‘t, átalakÃtották a kormányt és egy csomó apróságot is.