A frissített lépcsőshátú Megane kicsit lemaradt a többi modellhez képest, de most megkapta a török gyártású modell is a frissítést
Ugyanaz történt a lépcsőshátú Megane-nal, mint a testvéreivel, a ráncfelvarrások jól bevett trükkjeit alkalmazták nála is. Elöl új lökhárító és hűtőmaszk fedezhető fel, gazdagabb krómdíszítéssel, a fényszórók pedig full-LED-esek. Oldalról szemlélve csupán az új felnik jelentenek újdonságot, illetve az ajtókilincsek világítása. Hátul szintén nagyítóval kell keresni a változást, amelyek kimerülnek a LED-fényekben, illetve a két ál-kipufogóvégben.
Digitális műszeregység jelent meg a vezető előtt 10,2 colos méretben, de új, kényelmesebb ülést is kapnak a Megane vásárlók. Továbbá az utastérben is megjelentek a krómdíszek, amik látványosabbá teszik az átgondolt ergonómiával megalkotott középkonzolt is. Motorfronton megjelent az 1.0 TCe három hengerrel, turbófeltöltővel és 115 lóerővel, illetve hatfokozatú manuális sebességváltóval. Mellette maradt még az 1.3 TCe 140 lóval 6 fokozatú manuális vagy 7 fokozatú duplakuplungos automataváltóval, azonban a kombiba és az ötajtósba kerülő konnektoros hibridről egyelőre mélyen hallgat a gyár, alighanem nem véletlenül, hiszen a négyajtós az árérzékenyebb piacoknak szól, ott pedig nehezen lenne eladható a hibrid. A dízelre vágyók viszont nem maradnak hoppon, mert az 1,5 literes Blue dCi is marad a kínálatban 115 lóerővel.
Most már digitális műszeregység is rendelhető
Biztonság terén új az autót megállítani is képes adaptív tempomat, a gyalogosfelismerős vészfék, illetve a keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer. A frissített Megane szedánok jövő év elején érkeznek meg a márkakereskedésbe, továbbra is a török gyáregységből, vélhetően továbbra is GrandCoupé névvel.
Ugyanazok a változások láthatók, mint a ferdehátún
Soha az életbe nem vennék lütyőéktöl autót ,de ez a rönó nagyon szép. Még még el is gondolkodtat.