Naprakész újításokat kapott a Mercedes V-osztály
Hajtásláncból és külső részletekből is kapott újakat a Mercedes családi mikrobusza
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Több mint négy év után nyúlt hozzá a Mercedes népszerű mikrobuszához, a V-osztályként elérhető családi sokszemélyes új arcot és frissebb hajtásláncot is kapott.
Teljesen átszabták a lökhárítóját, frissült a Mercedes V-osztály
Négy évvel ezelőtt érkezett a piacra a Mercedes legújabb mikrobusza, mely családi kivitele V-osztályként, alapverziói és dobozos kivitelei Vitóként ismertek. A V-osztályból globálisan 209 ezer példányt értékesített a német autóipari óriás, így itt volt az ideje, hogy kicsit felfrissítsék a modellt. A megszokott organikus vonalakon nem változtattak túlzottan, orrán új lökhárítót köszönthetünk, kissé másabb formájú légbeömlőkkel, valamint a klasszikus maszk is picit változott, az AMG csomagos verzió pedig a Diamond rácsot is megkapta. Új fényezések és felnik érkeztek, az utastérben elhelyezték az új hajtóműveket imitáló légbeömlőket, valamint többféle új nappa bőrkárpitozás is elérhető. Az utastér persze semmit nem vesztett praktikumából és kényelméből, hátul szembeforgatható, elöl elektromos mozgatású és akár masszázsüléseket is kaphatunk.
Új fényezések és felnik is érkeztek, az AMG Line a Diamond hűtőmaszkot is megkapta
Az E-osztály kupéban debütált új légrostélyokat is beépítették, van vészfék-asszisztens és matrix LED fényszóró is
Nagy újdonság az új négyhengeres, OM 654 kódjelű dízelmotor érkezése, mely két teljesítményszinten lesz elérhető ezentúl. A V 250 d jelzés alatt 190, a V 300 d jelzéssel pedig a 239 lóerős változatot találjuk. Mindkettőhöz elérhető az új kilenc fokozatú 9G-Tronic automata váltó, mely a korábbi hétfokozatú helyére érkezett. Alapvetően mindegyik hátsókerékhajtású, de kérhető az állandó összkerékhajtást biztosító 4Matic hajtás is, mellyel nem változik az autó magassága, mindenképp 1,9 méter alatt marad, vagyis a legtöbb parkolóházba és mélygarázsba gond nélkül befér.
A családos és a túrázó verzió is frissült, új nappa bőrkárpitozás is kérhető hozzájuk
Érkezett egy új dízelmotor kétféle teljesítményszinten és a kilenc fokozatú automata váltót is megkapja
Okosodott is a Mercedes mikrobusza, megérkezett a vészfék-asszisztens, mely a korábbi Attention Assist rendszert egészíti ki, valamint opcióként matrix LED fényszóró is kérhető, mely automatikusan felismeri az éjszaka szemből érkező, vagy éppen utolért autót és kitakarja, így csak az út többi részét világítja meg a vakítás elkerülése érdekében. Az összes új frissítést megtaláljuk a Marco Polo, vagyis lakóautó kivitelekben is. A Mercedes ezen felül maximálisan az elektromos eVito bevezetésére koncentrál, mellyel azt ígérik, elsőként érkeznek a piacra a kategóriában.
Összkerékhajtás is kérhető, a Marco Polo nyitható teteje nélkül 1,9 méteres magasság fölé nem nő a friss V-osztály