Őrült Kia cee’d farmotorral, hátsókerék-hajtással

Ilyen cee'd nincs, és mégis van!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A szlovák Mito Motorsport driftre, hegyi- és ralikrossz versenyekre szánja a mindenfelől megcsavart cee'det.


A szlovák Mito Motorsport drift-, hegyi- és ralikrossz versenyekre építette a képeken és a videón látható cee'd koncepciót, melyet bátran nevezhetünk minden idők legőrültebb cee'd átiratának: az első generációs modell orrából a farrészébe építették át a 2,0 literes turbódízel motort, mely innentől fogva az autó hátsó kerekeit hajtja.
Hirdetés
Még nem végeztek az átépítéssel, egyelőre 200 lóerő a motor teljesítménye, de a Mito tervei között további 100 lóerő előcsalogatása szerepel, ám erre majd csak akkor fekszenek rá, amikor véglegesen összeállt a hajtáslánc. A hátra költöztetett motorért cserébe előre rakták az üzemanyagtankot és az olajhűtőt, amitől az autó súlyelosztása 43:57-re módosult.
Amikor végeztek a műszaki alapok megteremtésével, jöhet a Martin Ďuriš által megrajzolt optika megvalósítása, a fenti képről már érzékelhető, milyen brutális lesz a kompakt megjelenése az átépítést követően. Kezdeti tesztköreit már megfutotta az autó, a mellékelt videón megtekinthető, milyen boldogok voltak a Mito szlovák tunerei, miután az autó teljesítette első hátsókerék-hajtású métereit.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?