HONDA CIVIC

Futott kilométer: 50 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 10 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Hatvannal a lejtőn fék és kormány nélkül. Hatvannal lefelé a lejtőn kanyarhoz közeledve arra lettem figyelmes, hogy a kormány beállt kormányközépbe és mozdíthatatlan. Majd a sötét műszerfalra pillantva láttam, hogy az autó motorja nem jár. Azonnal beletapostam a fékbe két lábbal, vagy éppen egy házban landolok. Csikorgó kerekekkel csúszva az aszfalton elkaptam egy padkát a kerékkel. Furcsa módon a kulcs gyújtáson volt, és mégis megállt a motor? Miután felmértem a károkat az autón, visszaszálltam, és mintha mi sem történt volna az autó beindult és hibajelzést sem adott. A szervizben kiderült, hogy az autó és a szervokormány szoftvere egyaránt rossz. A Honda computer pedig kiírt két olyan hibaszámot amit még a hivatalos angliai gyárban sem ismertek. Tegyük fel, ugyanez megtörténik valaki mással, de ő nem padkának megy hanem egy egész óvodás csoportot üt el. A szakértő kijön, és ír egy szakértői véleményt amiben erősen kihangsúlyozza, hogy gépjárművet járó motorral kell használni. A rendőrség lefoglalja a gépjárművet, és ha sikerül bárkinek is kiharcolni azt, hogy az autót felülvizsgálják, melyik importőr vagy kereskedő fogja felvállalni a felelősséget ha egyáltalán kiderül, hogy van valami hiba a rendszerben?

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Az autó elektromos rendszere és a szervokormány szoftvere már gyárilag rossz volt, amit senki nem vett észre, amíg egy "kisebb" baleset miatt bevittem a szervizbe. A kiválóan hozzáértő szerelők csaknem 4 hét után rávilágítottak a problémákra miután kétszer visszaadták az autót a kezembe, hogy 'Ennek semmi baja. Használja nyugodtan!'. Én viszont addig nem fogadtam el az autót, amíg rá nem jöttek mi a probléma. Majd a saját szemem láttára egy szerelő észrevette a problémát az autóra kötött számítógépen, és hangosan megszólalt 'Ezt ti vissza akartátok adni'? Majd egy héttel utána visszaadták úgy az autót, hogy jobbra fordítva a kormányt, a szervo működött, balra pedig nem. A lelkiismeretes szervizesek nem hitték el nekem ezt, és mikor kipróbálták a szemembe hazudva mondták, hogy ennek semmi baja. Ekkor megint visszaküldtem az autót. Majd 2 hétre rá visszaadták (elvileg) kijavítva.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem