HONDA JAZZ

Futott kilométer: 180 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban tetszett: 1. A gyári nyári (Bridgestone Potenza) gumikat és a vétel évében vásárolt télieket (Pirelli Snowcontrol) 6 éves korban össz. 180ezer km megtétele után kellett cserélni. A nyáriak elkoptak, a téliek barázdái még jók voltak de elöregedtek. 2. Ennyi km megtétele alatt eddig 1x kellett első/hátsó fékeket cserélni. 3. A motor nagyon takarékos, menetteljesítmény és megbízhatóság kitűnő, bár van ami ízlés dolga. 4. Az ülésrendszer valóban varázsatos, többszöri költözésekkor mindig egy csoda, hogy mit be nem lehet pakolni. Utazáskor 2db felnőtt kerékpár lefektetve befér, ha síkban le vannak a hátsó ülések döntve. 5. 180ezer km és 6év után semmi nyiszorgás, percegés stb. zörej nincs az utastérben. Amit sajnálok (nem utálok semmit): 1. A legmagasabb felszereltségben (1.4 ES manuális váltóval szerelve) sincs nekem hiányzó kényelmi funkció mint tempomat, ülésfűtés, ill. a rádió mp3-mat nem tud lejátszani. 2. Szinte esélytelen bármit is találni hozzá autóbontókban. Ha van is ami kell akkor az drága és költséges utómunkát igényel. Kisebb karambolok (2x) után is inkább megérte gyári cuccokat venni hozzá.

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5.8 liter

Fogyasztás országúton: 4.9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: 1. alkalommal még épp a garancia lejárata előtt (2év 11hónap)elment a rádió körüli összes világítás, a gomboké is. Garanciálisan cserélték. 2. alkalommal, kb. 4,5 évesen felvillant a sárga motorhiba ikon a műszerfalon. Szelepeket kellett tisztítani, vélhetőleg gyengébb minőségű üzemanyag haszálata miatt. 20ezer Ft-ból megvolt. 3.alkalommal 6évesen ismét a felvillant a motorhiba lámpa és kb. 1-1,5l-es fogyasztásnövekedés lépett fel. Ismételt szűrőtisztítás után visszaállt a fogyasztás a megszokott 4,7-5,2l-re de hamarosan újra jelentkezett a hiba. EGR szelepcserével lehet megoldani a problémát véglegesen, ez kb. 100ezer Ft márkaszervizben. Ha a megtett 180ezer km-t és a 6éves kort nézzük ez az extra költség gyakorlatilag nulla.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A garancia lejárata előtt (2év 11hónap)elment a rádió körüli összes világítás, a gomboké is. Garanciálisan cserélték.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: 6évesen 180ezer km után felvillant a motorhiba lámpa és kb. 1-1,5l-es fogyasztásnövekedés lépett fel. Ismételt szűrőtisztítás után visszaállt a fogyasztás a megszokott 4,7-5,2l-re de hamarosan újra jelentkezett a hiba. EGR szelepcserével lehet megoldani a problémát véglegesen, ez kb. 100ezer Ft márkaszervizben.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem