FORD TRANSIT

Futott kilométer: 220 000 km

Vegyes fogyasztás: 13 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mindenkit óvva intek attól, hogy használtat vásároljon! Ha valaki annyira odavan érte és megveszi, ÁLLANDÓAN nézegesse az olajszintet és szaglássza a kipufogót. Minden gyanus kipugógázsszag (petróleumszag, szúrós IFA teherautó szag) esetén AZONNAL SZERVÍZBE. Telitankkal KELL járni és inkább rá-teli tankolni a szokásos 5000-ért, állandóan figyelni kell a fogyasztást, ha indokolatlanul megugrik, akkor beszarni készül a motor. A vákkumszivattyú javítását ki kell tanulni, régi transitosok megoldják, különben az úriemberek, akik elhiszik, hogy nem szédszethető, fizethetik a vákuumszivattyúcseréket. A Ford katasztrófája ez az ál-Transit - és még csak nem is akarnak változtatni a helyzeten!

Használó

Születési éve: 1959

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 14 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 13 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ez nem Transit, ez egy rakás szerencsétlenség. Sok hibáról utólag az derült ki, hogy a jeladó volt a rosz és a hibaüzenet fals. Tökfölöslegesen cseréltek ki pár nagyon drága dolgot. Amit ki kellett volna cvserélni azt nem cserélték. Az a gyanúm, hogy azért tervezték ezt az "autó"-t ilyen használhatatlanná, hogy többet látzogassák a tulajok a szervizeket.Lerobbanás oka: motorLeírás: A motort a tudományos-fantasztikus kellékek, a sok elektronika, a kompjuterizálás eszi meg. Az füstgáz utánégető eltünteti az előjeleket. (Bár a kipufogógáz szaga árulkodó, de csak öreg szakiknak, nem a mai kompjuterolvasó sebészkezű fiatal szerelőgyerekeknek.) A szervizekben cinikus pofával fogadják a bevontatott 90-100ezer km-nél motorikusan totálkáros autó és úgy vágják meg az embert 400-800ezer Ft-ra, mintha természetes lenne. Minden vacakabb benne, mint a 2000. előtti vasmotorosban, még arra se számíts, hogy a plató vagy rugózás hasonló, a futóműve gyöngébb, nem bírja a vacak utakat.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 550000 Ft. Leírás: Ilyenből volt három-...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Motor.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem