FORD ORION

Futott kilométer: 270 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Hihetetlenül jól fogyasztott, és dízel létére nagyon jól gyorsult. Az évjárat viszonylatában nagyon jól vezethető autó volt, és nagyon megbízható is. Negatívum majdnem minden más. Mindenütt szétrohadt ahol lehetett(kasztni, kipufogó, stb.), a belseje hulladék. A műanyag elemek ugyan jól bírják, de a könyöklő anyaga a borítás alatt kb. keménypapír. Hiába volt nagyjából egyben minden belül, ha a padlólemez szinte egészben kirohadt a páciens lába alól. Ezenkívül zörgött benne minden. A motor erősen kormolt, pedig nagy baja nem lehetett országúti 4.5-5 literes fogyasztásnál. Majdnem az összes ilyesmi típus szörnyen ráz 80-90 után. Abszulúte ésszerűtlenül van összarakva minden, bizonyos részeken szinte javíthatatlan. A generátor hozzáférhetetlen, egy rendes szíjfeszítéshez(amire az elhelyezés miatt sűrűn van szükség) a kereket, és a doblemez is le kellene szerelni egy sor más dologgal együtt. A fentiekhez társul még egy alacsony ár, és egy dízelhez méltó használat esetén elnyűhetetlen motor(öntöttvas hengerfej, sosem lesz hengerfejes stb.), és egy hihetetlenül alacsony fogyasztás. Az előzőekből az következik, hogy bizony elég sok ilyen autó nyikorog még az utakon.

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom

Meghibásodás leírása: Futtóműfelújítás. Karosszéria!!! Motortartó bakok. Központizár teljesen halott, fűtőmotor majdnem, komplett kipufogórendszer.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 200000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A karosszéria javítása közben kerültek elő folyamatosan az újabb teljesen átrohadt részek, a futómű teljes felújítása után derült ki, hogy a 80 fölött folyamatos, éa időnként elviselhetetlen rázás oka a motortartó bak volt.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem