0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hivalkodásmentes családi bunker - Volvo XC70 használtteszt

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

·

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes XC-ként. Milyen használtan, 5 év után?

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Kívülről újszerű, neppernyelven makulátlan az ötéves XC70. A fehér autón különösen jól mutatnak a fényezetlen fekete plasztikok%KA%

Kívülről újszerű, neppernyelven makulátlan az ötéves XC70. A fehér autón különösen jól mutatnak a fényezetlen fekete plasztikok

A Volvo biztonságos, higgadt, józan autó, pláne, ha kombi. Nekünk, magyaroknak elsőként az amerikai filmekből lehet meg leginkább. Az XC70 emelt futóművével, körbeműanyagozásával még egy adaggal rátesz erre a képre, mégsem egy hivalkodó SUV. Az első ilyen modell épp 20 esztendővel ezelőtt, 1997-ben érkezett, majd 10 évvel később jött a második generációs XC70, idén pedig a harmadik generációnak tekinthető V90 Cross Country névre hallgat. Most egy második generációs, 2012-es példányt tettünk próbára, májusi gyártásával ez már épp az abban az évben eszközölt frissítés utáni. 2012-es tesztautónktól hajtásláncában csupán annyival különbözik, hogy nem automata, hanem szokatlan módon kézi váltóval szerelt. Ilyen is volt ugyanis a palettán. Továbbá nem az Ocean Race széria, hanem a csúcs Summum, plafonig extrázva, újkori ára így 65 ezer euró volt. Ezt ugyanis eredetileg egy osztrák tulaj konfigurálta és rendelte, aki nem volt szívbajos az extrák választásakor. Évente alig több mint 35 ezer kilométert ment vele, márkaszervizben tartotta karban, majd négyévesen csupán azért cserélte, mert parkolás közben nekimentek. Ezt követően vette meg egy ismerősöm, aki eredendően egyterűt keresett, ám megfogta a Volvo imidzse.

%KA%Egy kombi Volvo eleve masszívságot sugároz, erre tesz még rá az emelt XC%KA%

Egy kombi Volvo eleve masszívságot sugároz, erre tesz még rá az emelt XC

Az XC70 is tudja ugyanis azt, hogy csomagtere óriási, utastere két gyerekig bőven elég tágas, a törött autó vásárlása pedig azzal az előnnyel jár, hogy átlag feletti értékvesztést hoz, továbbá a vásárlón, az új tulajon, illetve az általa megbízott szakembereken múlik, hogy mennyire lesz rendben a javítás. Itt csak lemezeket és fényszórót kellett cserélni a bal első felén sérült autón, meg néhány futóműelemet, amit a már a vásárláskor is több mint 130 ezer kilométert futott autón párban, szimmetrikusan végeztek. A javítás minőségével nincs is gond, viszont ott azért elcsúszott egy kicsit a matek, hogy a Volvo alkatrészárai átlag felettiek. Persze lehet azzal takarózni, hogy az autó voltaképp nem hozott meglepetést, hogy legalább tudható, hogy mikor, miként lett javítva, illetve csúcsfelszereltsége továbbra is ütőkártya.

%KA%Oh, a bőrkárpit a vezetett szervizkönyves, 140 ezer kilométert futott autó sofőrülésén is megynúlt már, egyéb részleteivel azonban tartósnak bizonyul a beltér%KA%

Oh, a bőrkárpit a vezetett szervizkönyves, 140 ezer kilométert futott autó sofőrülésén is megynúlt már, egyéb részleteivel azonban tartósnak bizonyul a beltér

%KA%Elöl-hátul tágas a beltér, a bőrkárpit nem csak nyúlós, csúszós is, ez főként kanyarban, szerpentinen autózva hátrány%KA% %KA%Elöl-hátul tágas a beltér, a bőrkárpit nem csak nyúlós, csúszós is, ez főként kanyarban, szerpentinen autózva hátrány%KA%

Elöl-hátul tágas a beltér, a bőrkárpit nem csak nyúlós, csúszós is, ez főként kanyarban, szerpentinen autózva hátrány

Öt évvel ezelőtti cikkünket visszaolvasva nem meglepő, hogy a bőrkárpit a 140 ezer kilométert futott autó sofőrülésén már jól láthatóan meg van nyúlva, a tesztautóban tízezer kilométer után is volt már nyoma a használatnak. Viszont a Volvo, pontosabban az ötéves csúcsfelszerelt XC70 sajátossága, hogy már pont megadja a mai extrákat. Távolságtartós tempomatot, holttérfigyelőt, ráfutásveszélyre és sávelhagyásra figyelmeztetést. Ezek ma is hibátlanul szolgálnak. Van továbbá DVD lejátszó is a CD-n túl, de a zene okostelefonunkról, Bluetooth-on keresztül is küldhető, hátul a mozi oldalankénti hangerőszabályzással fülhallgatón keresztül is hallgatható, a DVD távirányítóval irányítható. Megjegyzem, utóbbi épp annyira izgatja az autó mostani tulajdonosát, hogy a közel egy éve vásárolt, bő fél éve használt autóban a mozirendszert én mutattam meg neki.

%KA%Hatalmas, alapesetben is több mint 1 méter hosszú, még szélesebb, az utastértől masszív, de könnyen felhajtható ráccsal szeparált a raktér%KA%

Hatalmas, alapesetben is több mint 1 méter hosszú, még szélesebb, az utastértől masszív, de könnyen felhajtható ráccsal szeparált a raktér

%KA%Ülésmagasító ki-, elválasztórács felhajtva − mindkettő csak egy-egy mozdulat%KA% %KA%Ülésmagasító ki-, elválasztórács felhajtva − mindkettő csak egy-egy mozdulat%KA%

Ülésmagasító ki-, elválasztórács felhajtva − mindkettő csak egy-egy mozdulat

Ami a vásárláskor fontos volt, az a helykínálat, az erős motor, a váltó pedig nem volt kulcskérdés, de utólag kissé hiányolt az automata. A kézi kicsit hosszú úton, de finoman járó, és pont olyan rövidre áttételezett, mint az automata: a 130 km/órás utazótempó 2500/perc fordulattal futható, csendesen. Onnan is jól húz még a 215 lóerejét 4000/perctől, 420 Nm nyomatékát pedig 1500-3250/perc között konstansan hozó öthengeres, 2,4 literes D5 turbódízel. Sehol sincs hátbavágó erő, de azért mindenhol tisztességesen (100 km/órára 8 másodperc alatt) mozgat a motor, nyilván nem annak az ereje kevés, hanem az XC 1,9 tonnás tömege jelentős. A fogyasztás ambivalens, az 5,3 l/100 km-nek megadott katalógusérték szerinti kombinált fogyasztás elérhetetlennek tűnik, de az nem rossz, hogy a 215 lóerős, (Haldex rendszerű) összkerékhajtással szerelt és közel 5 méter hosszú kombi 7 liter alatti fogyasztást tud a gyakorlatban, ha nem tapossuk nagyon. A 70 literes üzemanyagtartállyal így pont kijön az ezer kilométeres hatótáv.

%KA%Hangolható futómű és kormányzás, ülésfűtés és -szellőztetés egyaránt van, a hátsó fejtámaszokat gombnyomásra billenthetjük le, a sofőrt a sávelhagyásra és a ráfutásveszélyre is figyelmeztetheti az elektronika%KA%

Hangolható futómű és kormányzás, ülésfűtés és -szellőztetés egyaránt van, a hátsó fejtámaszokat gombnyomásra billenthetjük le, a sofőrt a sávelhagyásra és a ráfutásveszélyre is figyelmeztetheti az elektronika

Bónuszként van hangolható (még a 235/50 R18-as abroncsokkal is mindig elég kényelmes) lengéscsillapítás, elektromos csomagtérajtó, a hátsó szélső üléseken nem csak Isofix, hanem beépített ülésmagasító is, az elektromosan nyíló csomagtérajtón, pontosabban inkább hátfalon keresztül jól pakolható poggyásztérhez pedig a tetőre is hajtható, így elég praktikus rács, padlóján szeparáló és sínes rögzítőrendszer. Az összkerékhajtás nyilván csak szolid terepre elég, illetve megjegyzendő hozzá, hogy csak jó gumival hatásos, és ez bizony épített úton is igaz. A lejtmenetvezérlő a manuális váltóval nem nagy plusz, hiszen a motorfék egyesben kellően erős.

%KA%Távirányítós DVD-mozi, elektromos csomagtérajtó a prémium jegyében%KA% %KA%Távirányítós DVD-mozi, elektromos csomagtérajtó a prémium jegyében%KA%

Távirányítós DVD-mozi, elektromos csomagtérajtó a prémium jegyében

%KA%Nem meglepő, hogy változtatható a távolságtartós tempomat követési távolsága, az viszont már egy kellemes csalódás, hogy a monstrumnyi kombi összkerékhajtással és csúcsdízellel is csaknem ezer kilométeres hatótávot tud%KA%

Nem meglepő, hogy változtatható a távolságtartós tempomat követési távolsága, az viszont már egy kellemes csalódás, hogy a monstrumnyi kombi összkerékhajtással és csúcsdízellel is csaknem ezer kilométeres hatótávot tud

A Volvo, ahogyan újonnan, úgy használtan is elsősorban ízlés kérdése. Árával és szolgáltatásaival már a prémium ligához húz. Ez a csúcsfelszerelt (egyedül a véleményes napfénytetőt nem tartalmazó) XC70 6 millió forint környékére tehető. Ennyiért már elég sok mindent lehet kapni, akár a nagyobb nevű német trió hasonló méretű modelljeiből is. Az viszont biztos, hogy aki igazán Volvót szeretne, annak utóbbiak nem lesznek alternatívák.

Méretek

Hosszúság: 4838 mm
Szélesség: 1870 mm
Magasság: 1604 mm
Saját tömeg: 1919 kg
Össztömeg: 2390 kg
Terhelhetőség: 471 kg
Tengelytáv: 2815 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 575-1600 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 890-960 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 210 mm
Ülőlap hossza elöl: 510 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1330 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1140 mm
Csomagtér magassága: 380-720 mm
Csomagtér hossza: 1150 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1940 mm
Raktérnyílás szélessége: 1160 mm
Raktérnyílás magassága: 790 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 2400 cm³
Hengerek/szelepek száma: 5/20
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 420 Nm 1500-3250 1/min-nél
Teljesítmény: 158 kW (215 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,0 s
CO2-kibocsátás: 139 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,8 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Szinte álcázatlanul szállították a még be nem mutatott BMW X2-t

Hamarosan bemutatkozik a BMW kis kupés SUV-ja, az X2, ám a sportos szabadidő-autót nem rejtették...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (11 db)

zold írta: 4 hete
gacsfalvirobert írta: 4 hete

Ez belsőépítészet?! Na neee, már egy 30 éves Merci is különb az a kilométer óra meg egy gagyi. Volvót csak kamionba esetleg. Bocs.


Előzmények megtekintése

Hát, a korabeli Mercedes E klasse (W212) belseje szerintem kritkán aluli volt, én úgy adtam vissza a tesztautót, hogy nincs is értelme árról tárgyalni (ki is (s)írtam magamból ezt a försztvörldproblemet még 2014 ben: http://autossagok.blog.hu/2014/08/12/e220_cdi). Ebben az XC70-ben még az olckúl (2006-ban bevezetett) műszerfal található 2012 előttről, speciel a Mercedes műszeregység tényleg modernebb. De valamikor ekkortájt vezették be az új LCD műszerfalat (premier a V40-esben de azon a nyáron minden modell megkapta), onnantól kezdve meg a Volvónál volt az előny. Aztán 2016-ban kb egyszerre lépett a két modell dupla digitális műszeregységre.


A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 4 hete
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja

Tengermély tiszteletem a Volvo belsőépítészei előtt. Ez valami olyan, amit sehol máshol nem látni, a lebegő középkonzoltól kész vagyok, az a mintázat is remek. Jó kis skandináv tank, nagyon kéne. A kézi váltó egy kicsit kiábrándító, de ennyi.


Előzmények megtekintése

Ez belsőépítészet?! Na neee, már egy 30 éves Merci is különb az a kilométer óra meg egy gagyi. Volvót csak kamionba esetleg. Bocs.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hete
Mx-5 tulaj írta: 1 hónapja

Vagy csak simán egy Volvo-ról beszélünk. Nézz rá a mobile-on 40-50ekm-t futott Volvo-kra, s kivétel nélkül szét van töredezve a bal oldali deréktámaszuk és combtámaszuk... Ha meg éppen idősebb volt a tulaj, vagy farmzsebben hordott valamit, akkor simán lehet ez rosszabb is. Vagy éppen naponta nem kétszer, hanem 20x szállt ki-be a kocsiból, stb.



Btw, a Volvo bármire behelyettesíthető, általában van három-négy különböző minőségű műbőre egy márkának, és iszonyat a szórás a terhelhetőségükben. Nem véletlenül szórják mostanában ezerrel már az "alcantara" üléshuzatokat, az jobban bírja, s ami a lényeg a gyártóknak, olcsóbb is, mint bármely közepes műbőr.


Előzmények megtekintése

Szerintem te Kevered a bőrt és a műbőrt.

Ha az ülés közepén szövet van, akkor az jó eséllyel műbőr. Minden egyéb esetben bőr lesz, de ott is vannak különbségek (pl a granulálom bőrülés háttámláját műbőrrel borították, de még tapintásra sem lehet kivenni különbséget, ha nem mutatják meg). De így amivel érintkezik a tested az valódi bőr, akkor is ha granulátum.

Ehhez a modellhez volt 5 különböző szintű üléshuzat:
1. Dalarö: egy szintetikus szövet, ami az alcantarához hasonlítható, de szerintem nem olyan finom anyag.
2. "félbőr" szerintem ez csak a V70-hez volt (S80-hoz nem), ez a gyakorlatban műbőr, ahol pedig ülsz az szövet.
3. sztenderd "bőr" ami granulátum, nekem ez volt, ha betartod a minimális gondozási igényt (évente 2x leápolni) akkor tökéletes, ellenkező esetben gyorsan (2 éven belül) elkezd repedezni. Én teljesen elégedett voltam a bézs sztenderd bőrrel, újra ilyet vettem.
4. prémium bőr (soveriegn hide), sokig a V70 és platformtársainak privilégiuma, pár éve az XC60 is megkapta. Általában a szellőztethető üléshez kellett rendelned. Elnézve a textúrát ez a bőr ilyen fajta, mert ott vannak rajta a szellőztetéshez használt perforáció pontszerű lyukai.

A válaszoláshoz belépés szükséges
totya2 írta: 4 hete

Barátomnak jelenleg pont egy ilyen van pont ilyen színben ezzel a motorral.
Előtte az előző generáció v70-es volt a klasszik 163 motorral.
Véleménye szerint a régi legalább 2 literrel kevesebbet evett, dinamikába akkora eltérést nem tapasztal.
Persze az új sokkal többet tud, ami nem szükséges, de kényelmesebbé teszi az utazást.
Amit nem szeret, azok az alkatrész árak. Audi merci nél is drágábbak szerinte

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 1 hónapja
opeti írta: 1 hónapja

Így nem lehet kiülni egy vezetőülést ennyi km alatt, csak ha valaki 200 kg vagy ha nem 140k van az autóban, hanem 400k.

Saját autómban 180k után egy nagyon picit van meggyűrődve egy helyen az ülés és az egy Skoda és nem egy prémium Volvo.


Előzmények megtekintése

Vagy csak simán egy Volvo-ról beszélünk. Nézz rá a mobile-on 40-50ekm-t futott Volvo-kra, s kivétel nélkül szét van töredezve a bal oldali deréktámaszuk és combtámaszuk... Ha meg éppen idősebb volt a tulaj, vagy farmzsebben hordott valamit, akkor simán lehet ez rosszabb is. Vagy éppen naponta nem kétszer, hanem 20x szállt ki-be a kocsiból, stb.

Btw, a Volvo bármire behelyettesíthető, általában van három-négy különböző minőségű műbőre egy márkának, és iszonyat a szórás a terhelhetőségükben. Nem véletlenül szórják mostanában ezerrel már az "alcantara" üléshuzatokat, az jobban bírja, s ami a lényeg a gyártóknak, olcsóbb is, mint bármely közepes műbőr.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 1 hónapja
opeti írta: 1 hónapja

Így nem lehet kiülni egy vezetőülést ennyi km alatt, csak ha valaki 200 kg vagy ha nem 140k van az autóban, hanem 400k.

Saját autómban 180k után egy nagyon picit van meggyűrődve egy helyen az ülés és az egy Skoda és nem egy prémium Volvo.


Előzmények megtekintése

Esetleg az nem lehet hogy a 140e km alatt sok ki-be szállás volt és esetleg derékfájós/idős volt a tulaj aki nem a "láb berak aztán beül" módszerrel ül be (mint ahogy a legtöbben) hanem két lábbal a talajon állva leül az ülésre aztán "becsúszik-beforog" (ahogy egyébként a nagyon idősek szoktak)

A válaszoláshoz belépés szükséges
eljoult írta: 1 hónapja

A tények kedvéért csendben megjegyezném, hogy ez nem a 2. generáció (az 2000-2007. között futott), hanem a 3...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 1 hónapja

Volvo XC40
http://www.carscoops.com/2017/09/volvo-accidentally-reveals-2018-xc40-suv.html

A válaszoláshoz belépés szükséges
opeti írta: 1 hónapja

Így nem lehet kiülni egy vezetőülést ennyi km alatt, csak ha valaki 200 kg vagy ha nem 140k van az autóban, hanem 400k.
Saját autómban 180k után egy nagyon picit van meggyűrődve egy helyen az ülés és az egy Skoda és nem egy prémium Volvo.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja

Tengermély tiszteletem a Volvo belsőépítészei előtt. Ez valami olyan, amit sehol máshol nem látni, a lebegő középkonzoltól kész vagyok, az a mintázat is remek. Jó kis skandináv tank, nagyon kéne. A kézi váltó egy kicsit kiábrándító, de ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO XC70 2.4 D [D5] AWD Summum Geartronic Automata Bőr

VOLVO XC70 2.4 D [D5]...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLVO XC70 2.4 D [D5] AWD Summum Geartronic

VOLVO XC70 2.4 D [D5]...

Ár: 6.500.000 Ft

Évjárat: 2010 / 9

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLVO XC70 2.4 D [D5] AWD Summum ÁFÁS ÁTADÁSI ÁR

VOLVO XC70 2.4 D [D5]...

Ár: 8.690.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!