0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mokka és kacagás

Megkeresztelve - Opel Mokka X 1.4 Turbo automata AWD teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Vidám és mutatós crossover az Opel Mokka. Az új X-es frissített az utóbbit maximálisan hozza, a vidámság már kicsit keserédes.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Büszkén feszít új orrával a Mokka X, a narancs-metál fényezéssel mindenhol magára vonja a figyelmet%KA%

Büszkén feszít új orrával a Mokka X, a narancs-metál fényezéssel mindenhol magára vonja a figyelmet

Keresztes. A Mokka frissítése elég sok mindent hozott a kis crossovernek, vagy SUV-nak, talán már joggal lehet utóbbiak közé sorolni. Alapjai igaz a Corsától érkeznek, viszont jelentősen magasabb annál, ráadásul összkerékhajtással is kérhető. Első és legfontosabb tétel a frissítésnél a neve. Kapott egy X-et a Mokka mögé, ezek a modellek lesznek mostantól az Opel SUV-jai, még ha nem is feltétlenül összkerekesek, ugyanis a Mokka X is fronthajtású alapesetben. Külsőre és belsőre is változott, lámpáit és hűtőmaszkját az Opel új arculatához igazították. A LED-es fényszórók nappali menetfényei a Monza tanulmányról lehetnek ismerősek, de ilyeneket kap az új, nagyon látványos Insignia Grand Sport is.

%KA%Teljesen LED-es első fényszórók is kérhetők, a nappali menetfény dupla hokiütő formája látványos Opel védjegy%KA%

Teljesen LED-es első fényszórók is kérhetők, a nappali menetfény dupla hokiütő formája látványos Opel védjegy

%KA%Keskeny és magas, nem a legjobb arányok. Az összkerekes Mokkák X-e mellé két 4-es is kerül. Az X-es Opelek lesznek a márka szabadidő-autói%KA% %KA%Keskeny és magas, nem a legjobb arányok. Az összkerekes Mokkák X-e mellé két 4-es is kerül. Az X-es Opelek lesznek a márka szabadidő-autói%KA%

Keskeny és magas, nem a legjobb arányok. Az összkerekes Mokkák X-e mellé két 4-es is kerül. Az X-es Opelek lesznek a márka szabadidő-autói

Villantós. A Mokka X orra sokkal komolyabbra váltott X nélküli elődjénél. Egészen más a lökhárítója, nagyon jól kiemeli a töréseket, íveket a Burning Hot narancssárga metálfényezés is. Mindegy, milyen napszakban nézünk rá, mindig mutatós, még sötétben is képes valóban égetően visszacsillanni, ez a vakítás nagy fegyvere a Mokka X-nek, nem is kéne más színben. Innovation szinten már a króm is elég sok, például az ablakkereteken, de a kilincsek is kapnak belőle rendesen. Mutatós, bár az arányaival nem vagyok kibékülve. Magas, keskeny, amik együtt nem adnak túl jó képet, ez persze megint csak ízlés kérdése, valószínűleg sokak szívét el tudja rabolni.

%KA%A krómcsomag kiegészítői az ablakkeret alsó ívére és a kilincsekre kerülnek. Hátul is LED-esek a lámpák, tolatókamera van, a csomagtér nem túl nagy és magas a padlója%KA% %KA%A krómcsomag kiegészítői az ablakkeret alsó ívére és a kilincsekre kerülnek. Hátul is LED-esek a lámpák, tolatókamera van, a csomagtér nem túl nagy és magas a padlója%KA%

A krómcsomag kiegészítői az ablakkeret alsó ívére és a kilincsekre kerülnek. Hátul is LED-esek a lámpák, tolatókamera van, a csomagtér nem túl nagy és magas a padlója

%KA%Hamar tudja kifelé tolni az orrát kanyarban, kormányzása kemény, nem olyan pihe-puha, mint amilyennek gondolnánk, határozott kezeket igényel%KA%

Hamar tudja kifelé tolni az orrát kanyarban, kormányzása kemény, nem olyan pihe-puha, mint amilyennek gondolnánk, határozott kezeket igényel

Előnyére változott, módjával. A frissítés a legjobbat talán a beltérnek okozta. A már sokat ekézett gombtenger a Mokkánál is megvolt, valamint érintőkijelzőt nem lehetett kérni hozzá. Most mindkettő megoldódott, ugyanis a komplett műszerfal új, a K Astráéhoz igazították dizájnban, így a kijelző nem trónol többé a pult tetején. A hozzá tartozó irányítógombokra sincs szükség így az egész sokkal letisztultabb, szellősebb, és mindent logikus helyen találunk. Egyetlen furcsa részlet tűt csak fel, hogy az új műszerfalhoz tartozó új kormány már kimaradt a szórásból. Maradt a régi, pedig az új mennyivel jobban mutat! Annyi baj legyen, a régi is fűthető, ami a jelenlegi időjárásban nem elhanyagolható, az egyik legjobb extra, amit ma rendelni lehet az ülésfűtéssel együtt.

%KA%Az új műszerfal jót tesz a beltérnek, a 8 colos érintőkijelzőn Android Auto és Apple CarPlay is futtatható, a kormány és az ülések akár fűthetők, a sofőrnek pedig van kartámasz is%KA%

Az új műszerfal jót tesz a beltérnek, a 8 colos érintőkijelzőn Android Auto és Apple CarPlay is futtatható, a kormány és az ülések akár fűthetők, a sofőrnek pedig van kartámasz is

%KA%Magas a Mokka X, hátul mégis leginkább a fejtér miatt panaszkodtak, de hárman már vállban is elég szűkös. Elöl nehezen találtam a helyem, szívesen állítottam volna lejjebb az ülést, mégis annak hosszában állítható ülőlapja zavart  a legjobban, kiszállásnál egyszerű véletlenül visszatolni, így állíthatjuk újra%KA% %KA%Magas a Mokka X, hátul mégis leginkább a fejtér miatt panaszkodtak, de hárman már vállban is elég szűkös. Elöl nehezen találtam a helyem, szívesen állítottam volna lejjebb az ülést, mégis annak hosszában állítható ülőlapja zavart  a legjobban, kiszállásnál egyszerű véletlenül visszatolni, így állíthatjuk újra%KA%

Magas a Mokka X, hátul mégis leginkább a fejtér miatt panaszkodtak, de hárman már vállban is elég szűkös. Elöl nehezen találtam a helyem, szívesen állítottam volna lejjebb az ülést, mégis annak hosszában állítható ülőlapja zavart a legjobban, kiszállásnál egyszerű véletlenül visszatolni, így állíthatjuk újra

Pörgetős. Motorválasztékában nem igazán lehet mellényúlni, a tesztautóban dolgozó 1,4-es turbós benzines is remek választás, ha nem ebben a konstrukcióban kérjük. Ugyanis a hatfokozatú normál bolygóműves automataváltó többször megviccelt. Nehéz ráérezni, milyen mértékű gázadást nem érez még túl nagynak. Ha csak egy picit akarunk határozottabban indulni, azt már sportosnak veszi és kipörgeti 4000 környékére a motort. Pedig nem zavarja sem a motort sem a váltót, ha nagy gázzal indulunk kézi üzemmódban és szépen elváltogatjuk 2500 környékén. Úgy lendületesebb is a közlekedés, csak a váltó gombjai vannak zavaró helyen. Hüvelykujjal váltani, miközben egy kézzel fogjuk a kormányt, minimum kényelmetlen. Persze miért akarok én határozottan indulni, ugye? A Mokka X nem sportkocsi és nem is szereti, ha űzik. Nyugodt sofőrök autója.

%KA%A kar tetején a gombok, a manuális fokozat pedig egyenesen húzva a leghátsó, így többször sikerült így indulni. Kijelzőrendszere gyorsan működik, akárcsak a többi Opelben, a nyitás és indítás is lehet kulcs nélküli, igazán kényelmes extra%KA% %KA%A kar tetején a gombok, a manuális fokozat pedig egyenesen húzva a leghátsó, így többször sikerült így indulni. Kijelzőrendszere gyorsan működik, akárcsak a többi Opelben, a nyitás és indítás is lehet kulcs nélküli, igazán kényelmes extra%KA%

A kar tetején a gombok, a manuális fokozat pedig egyenesen húzva a leghátsó, így többször sikerült így indulni. Kijelzőrendszere gyorsan működik, akárcsak a többi Opelben, a nyitás és indítás is lehet kulcs nélküli, igazán kényelmes extra

Masszív biztonság. Már csak súlya miatt sem érdemes hajszolni, egyrészt lomha, másrészt könnyen orrtolóssá válik. Az összkerékhajtás sokat segít neki elinduláskor, és biztosan van az a helyzet, amikor hasznos, én a városban csak plusz súlynak éreztem, nem feltétlenül van rá szükség. Viszont legalább akkora előny is az Opelekre jellemző túlsúly, nagyon masszív a Mokka X. Mindenhol érezni rajta a vastagságot, nincs olyan érzésünk, hogy kispórolták volna belőle az anyagot, ezáltal a biztonságérzet is elég jó odabent, ha már a zajkomfort nem is. Vigyáz ránk, a ráfutásfigyelmeztető a legérzéketlenebbre állítva is többször bejelzett vészhelyzet híján is, és a sávelhagyás-figyelő is elég éber.

%KA%152 lóerős az 1,4-es turbós benzines, a hatfokozatú automatával viszont elég lomha, és 10 liter fölött fogyasztott. A csomagtér padlója magasan, literből sincs túl sok, a 356 egy heti bevásárlást azért képes elnyelni. Segítségért ott az OnStar szolgáltatás, ami wifin szolgáltatásra is képes egyszerre akár 7 eszköznek%KA% %KA%152 lóerős az 1,4-es turbós benzines, a hatfokozatú automatával viszont elég lomha, és 10 liter fölött fogyasztott. A csomagtér padlója magasan, literből sincs túl sok, a 356 egy heti bevásárlást azért képes elnyelni. Segítségért ott az OnStar szolgáltatás, ami wifin szolgáltatásra is képes egyszerre akár 7 eszköznek%KA% %KA%152 lóerős az 1,4-es turbós benzines, a hatfokozatú automatával viszont elég lomha, és 10 liter fölött fogyasztott. A csomagtér padlója magasan, literből sincs túl sok, a 356 egy heti bevásárlást azért képes elnyelni. Segítségért ott az OnStar szolgáltatás, ami wifin szolgáltatásra is képes egyszerre akár 7 eszköznek%KA%

152 lóerős az 1,4-es turbós benzines, a hatfokozatú automatával viszont elég lomha, és 10 liter fölött fogyasztott. A csomagtér padlója magasan, literből sincs túl sok, a 356 egy heti bevásárlást azért képes elnyelni. Segítségért ott az OnStar szolgáltatás, ami wifin szolgáltatásra is képes egyszerre akár 7 eszköznek

Dízelt kézivel! Meg persze ott az OnStar szolgáltatás is − bővebben itt olvashatnak róla − ami még a vezetési asszisztenseknél is éberebb. Valódi emberek ugranak arra, ha éppen nem találjuk a célpontot, vagy csak keresnénk egy jó fagyizót a környéken, vészhelyzetre pedig külön gomb is van. Beszélgethetünk is velük, de nem hinném, hogy a Miért fogyaszt 10 litert a Mokka X? kérdésre tudnák a helyes választ. Ez a legfájóbb pontja ennek a hajtásláncnak, egy takarékosabb dízellel még kellemesebben is autózható lehet. Inkább a gázolajos felé húznék, ha a Mokka X konfigurátorában keresném a megfelelőt, és az automataváltót is kerülném.

%KA%A 18 colos felnik nem tűnnek túl nagynak alatta, és nem is érződnek annak vezetés közben. Komolyabb terepre mélyre húzott orra miatt nem tűnik túl alkalmasnak, mélyebb sárból kifelé, vagy éppen lejtőn fölfelé kapaszkodásnál segíthet az összkerékhajtás, lefelé pedig a lejtmenetvezérlő%KA%

A 18 colos felnik nem tűnnek túl nagynak alatta, és nem is érződnek annak vezetés közben. Komolyabb terepre mélyre húzott orra miatt nem tűnik túl alkalmasnak, mélyebb sárból kifelé, vagy éppen lejtőn fölfelé kapaszkodásnál segíthet az összkerékhajtás, lefelé pedig a lejtmenetvezérlő

Értékelés

Pozitív
Látványos külső újítások, funkcionális belső frissítések, jó biztonságérzet, OnStar fedélzeti online asszisztens rendszer
Negatív
Nehézkes mozgás, elavult működésű automataváltó, magas fogyasztás

Árak

Tesztmodell alapára 7 570 000 Ft (2016. december 28.)
Tesztmodell ára 8 677 000 Ft (2016. december 28.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4275 mm
Szélesség: 1781 mm
Magasság: 1658 mm
Saját tömeg: 1406 kg
Össztömeg: 1915 kg
Terhelhetőség: 509 kg
Tengelytáv: 2555 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-autó
Csomagtér: 356 liter
Belső szélesség elöl: 1430 mm
Belső szélesség hátul: 1400 mm
Belmagasság elöl: 970-1050 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 240 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1000 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 500-770 mm
Csomagtér hossza: 700 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1600 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 900 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1399 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 240 Nm 2000-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 112 kW (152 LE) 5600 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,7 s
CO2-kibocsátás: 149 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 10,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Bezzenev írta: 9 hónapja
Rőzse írta: 9 hónapja

A külcsínt a cserebogárról mintázták szerintem, mert azok a visszapillantó tükrök a cserebogár csápjaira hajaz.Megjegyzem nagyon ocsmányul néz ki, mintha lakókocsi vontatáshoz tervezték volna.A kormányzása nem azért kemény, mert nincs benne rásegítés???Ezektől az asszisztensektől már agyf...t kapok, 3 generáció múlva már tényleg csak beugatok az autóba és elvisz magától, elveszik az összes élményt az emberektől, mert van aki szereti vezetni az autót nem csak utazni benne!!!A vezetés pedig azt jelenti, hogy mindent kezelni kell nincs asszisztens, ezeket csak a hülyéknek+szőkéknek találják ki.Remélem eggyel sem találkozok a jövőben, bár erre kicsi az esély.


tényleg elég cserebogaras lett ez a móka. ez a robot pilóta számomra még mindig érthetetlen. Mi az istennek ül autóba, aki nem akarja vezetni? miért nem megy akkor transzporttal? millió egy lehetőség van vezetés nélkül átjutni A-B-be, lényegesen olcsóbban és lényegesen kevesebb környezetszennyezéssel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Zoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee írta: 9 hónapja

SUV - hülyeség!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 9 hónapja

A külcsínt a cserebogárról mintázták szerintem, mert azok a visszapillantó tükrök a cserebogár csápjaira hajaz.Megjegyzem nagyon ocsmányul néz ki, mintha lakókocsi vontatáshoz tervezték volna.A kormányzása nem azért kemény, mert nincs benne rásegítés???Ezektől az asszisztensektől már agyf...t kapok, 3 generáció múlva már tényleg csak beugatok az autóba és elvisz magától, elveszik az összes élményt az emberektől, mert van aki szereti vezetni az autót nem csak utazni benne!!!A vezetés pedig azt jelenti, hogy mindent kezelni kell nincs asszisztens, ezeket csak a hülyéknek+szőkéknek találják ki.Remélem eggyel sem találkozok a jövőben, bár erre kicsi az esély.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 9 hónapja

Dízelt kézivel? Csak akkor, ha évente sokat megy és nem csak városban (van ideje tisztulni a részecskeszűrőnek). Ilyen használatva viszont biztos, hogy nem Mokka X-et vennék, hanem valami utazóautót...
Egy jó automata kényelmes a városban araszoláskor, egy oda vásárolt autóban meg nem feltétlenül jó a dízel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
jarold00 írta: 9 hónapja

egyvmit hiányolok ebből a kocsiból hogy az irányjelző nem jelenik meg a visszapillantó tükrön! más suvkon pl kadjar captur quasqai 500x juke sx4cross megjelnik !nekem ez hiánycikk

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL MOKKA 1.7 CDTI Cosmo (Automata)

OPEL MOKKA 1.7 CDTI Co...

Ár: 6.190.000 Ft

Évjárat: 2015 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL MOKKA 1.4 T Drive (Automata) EURO6

OPEL MOKKA 1.4 T Drive...

Ár: 5.250.000 Ft

Évjárat: 2016 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL MOKKA 1.6 Cosmo Start-Stop

OPEL MOKKA 1.6 Cosmo S...

Ár: 3.700.000 Ft

Évjárat: 2013 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!