Visszatér a Citroën C6 – csak Kína számára
Csak Kínában lesz kapható a Citroën C6 második generációja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A francia gyár visszahozza a C6 nevet a köztudatba egy nagyméretű szedán formájában. Ezt a kiváltságot azonban csak a kínai piac élvezheti.
Több mint 5 méter hosszú, 2,9 méter széles szedánként tér vissza a kínai piacra a C6
2012. december 19-én abbahagyták a Citroën C-modellsor legrobusztusabb tagjának gyártását, ám úgy tűnik, Kínában mégis van még keresni valója, ezért a Dongfenggel együttműködve Kína kap egy második generációt is. Platformjául ugyanaz az EMP2 platform szolgál, mint amit a nemrég bemutatott Citroën Jumpy/Peugeot Expert páros és megannyi PSA modell is használ. Több mint 5 méter hosszú lesz, tengelytávja 2,9 méter. Kasztnija tulajdonképpen megegyezik a kínai Dongfeng Fengshen A9 modellel, hozza a kínai piacon elvárt amerikai beütésű prémium autó vonalakat. Olyan visszatérő lehet Kínában, mint a Ford a Lincoln Continental modellel. [BANNER type="1"]
Retró USA beltér, finom anyagokkal, amit csak egy nagyobb érintőképernyő tör meg. Az óriási lábtér garantált
Beltere tágasabb lesz az elődjénél látottnál, de dizájnfronton nem lesz olyan futurisztikus. Talán ez több vásárlónak fog tetszeni azon a féltekén. A kihagyhatatlan kiegészítőket természetesen megkapja, mint a bőrkárpit, a digitális műszeregység és a méretes érintőképernyő. Az ülések mintája folytatódik a műszerfalon is, régi stílus szerint a bőrrészeket faborítás töri meg. Erejét nagy valószínűséggel egy turbós, 1,8 literes benzines motor adja majd 204 lóerővel és 280 Nm nyomatékkal, amik az első tengelyt egy 6 sebességes automata váltón keresztül hajtják majd. Kár, hogy a C6 - akár DS márkanévvel - nem tér vissza az öreg kontinensre, bár a PSA ezt a piacot is lefedi limuzinnal a Peugeot 508 által.










Az előző csodaszép volt, ez a nyomába sem ér. Olyan mint egy túlhizlalt C5 vagy 508-as.
Micsoda fantáziátlan külsejű autó. Ez egy katasztrófa. Hogy kaphat ilyen VW-szerű külsőt egy Citroen?
A régi C6-os előtt viszont kalapot emelek. Nagy instant-get feeling kíséri, ha néha látok egyet. Az egy valódi, ízig-vérig Citroen(a C4 Cactus szintén jól sikerült), de ez egy erősen identitásvesztett modell. Egy Citró mindig legyen különc.