Ez az egyik legszebb autó. Vagy nem?
Hivatalos képeken az új Aston Martin Lagonda
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy legenda, a Lagonda visszatér, íme az első gyári fotók az Aston Martin luxustepsijéről. Méregdrága lesz, s jó, ha 100 példányban készül.
Hát ez gyönyörű. Persze a képleten fordítva gúnyolódhatnánk, hogy ó jaj, egy Aston Martinnak fordos a hűtőmaszkja, de nem ér bántani a meseszép Lagondát
Ománban, sivatagi körülmények között, több mint 22 ezer kilométeren át és akár 50 fokos hőségben tesztelik a legendás, a legendásan szép vagy legendásan "érdekes" Aston Martin Lagonda reinkarnációját, sejkszerűségek már nincsenek a direkt feketére fényezett prototípusról publikált gyári fotókon. Bezzeg a célcsoport egyértelműen a Közel-Kelet, mifelénk nem forgalmazzák majd az exkluzivitást szem előtt tartva maximum 100 példányban készülő hiperluxuslimuzint.
Nem rövid: szódával vélhetően sofőrös limuzinnak is elmegy majd
Az új Lagonda nem valami aprócska gépteteje alatt 6,0 literes, V12-es szívó benzinmotor duruzsolhat úgy 600 lóerővel, a váltó 8 fokozatú automata, hajtás hátul, a 100-as sprintidő 4,2 mp. A kasztni részben szénszálas műanyag, a platform még a régi VH. Marek Reichmann tervező szerint a Lagonda művészi alkotás a javából, vitassa, aki akarja.
[BANNER type="1"]
Egy igen szűk rétegnek szánják még nem tudni, mennyiért, de biztos méregdrágán
Az elődökről megható képek itt. Az újdonságot az ománi tesztelést követően állítólag még reszelgetik egy kicsit otthon, az Egyesült Királyságban, a kedves ügyfelek jövőre vehetik át a Rapide-nál nagyságrendekkel dögösebb szedánt.

















„Méregrága lesz, s jó, ha 100 példányban készül.”
Szerintem ez javitásra szorul. (nincs hosszú i betűm :)))
Akinek ez lapos, az majd megveszi a SUV változatot 3 év múlva.
Szerintem aki láttan élőben a Rapide-ot az érti mi volt a baj vele. Egy 200.000 eurós limó ne legyen már olyan alacsony mint egy hónaljkutya…
A Masearitnál megértették annak idején, a Quattrporténál nem kérdés hogy van benne anyag, sikeres is volt igaz felébe is került mint a Rapide, (mondjuk a Maserati inkább a Porschék és Jaguarok konkurense, mint az Aston Ferrari Lambó elittrióé).
Szernitem necces egy ilyen drága 4 ajtóstól ha lapítani kell benne.