Majdnem napra pontosan 5 hónappal
a hivatalos bemutató után a Kia hivatalosan is megerősítette, hogy érkezik Európába is a K4 nevet viselő típusa - pontosabban annak ferdehátú változata. Dimenzióit tekintve 4,44 méter hosszú, 1,85 méter széles, 1,44 méter magas, a tengelytávja pedig 2,72 méter. A formavilága természetesen követi a Kia aktuális, "Opposites United" néven futó formanyelvét.
A műszerfal kialakítása ugyancsak ismerős lehet a már jelenleg is kapható Kia modellekből. Mind a digitális műszeregység, mind a multimédiás érintőképernyő 12,3 colos átmérővel rendelkezik, a kettő közé pedig "beékeltek" egy 5,3 colos klímavezérlőt - hasonló megoldást alkalmaztak az
EV3-ban.
Motorfronton a belépő szintet egy 1,0 literes T-GDI egység fogja jelenteni 113 lóerővel, illetve hatfokozatú manuális váltóval. Lágy hibrid rásegítéssel is rendelhető lesz, ez esetben viszont hétgangos duplakuplungos automata váltóval érkezik a K4. Az erősebb T-GDI blokk 1,6 literes, amely 148 vagy 178 lóerővel lesz kapható, ugyancsak a már említett hétfokozatú automatával. A Kia közleménye szerint 2026-ban a kínálat kiegészül egy full hibrid szisztémával is.
Az Európába érkező K4-eket Mexikóban gyártják majd. Egyes országokba már az idei év utolsó negyedében megérkeznek az első példányok. Ami Magyarországot illeti, szinten biztosan kapható lesz a típus nálunk is, azt viszont jelenleg nehéz megtippelni, hogy pontosan mikortól.