Rég nem látott, jelentős változások történtek idén a Mitsubishi háza táján, legalábbis az európai kínálatot nézve.
Eltűnt a Space Star, hamarosan
búcsúzik a Colt is, így a közeljövőben kizárólag szabadidő-autókat értékesít a márka. A már eddig is kapható Outlanderhez csatlakozott
a Grandis, majd
az Eclipse Cross - utóbbinak köszönhetően 2010 óta először lehet Európában tisztán elektromos Mitsubishit venni.
A SUV-os, crossoveres irányra még inkább ráerősít a most bemutatott tanulmányautó, amely az Elevance Concept névre hallgat. Az elöl-hátul világító márkajelzés az aktuális koncepcióknál mondhatni alapkövetelmény, de a teljes külsőre is alkalmazható az extrém kifejezés.
Az utastér ennél is rendhagyóbb megoldást kapott. A hatüléses SUV-ban az első sor foteljei menetiránnyal szemben helyezkednek el. A visszafelé nyíló hátsó ajtók szinte biztosan nem fognak sorozatgyártásba kerülni, ez a megoldás a tanulmányautókon közkedvelt megoldás, mivel a B-oszlop elhagyásával könnyebben prezentálható az utastér.
Tanulmányautó lévén a Mitsubishi nem bocsátkozott részletekbe a hajtásláncot illetően, ugyanakkor annyit elárultak, az Elevance Concept konnektoros hibrid, amelynek belső égésű motorja alternatív, karbon semleges üzemanyaggal is hajtható, majd hozzátették, a nagyfeszültségű akkumulátor bőven elegendő energiát kínál a mindennapi közlekedésre.