Ilyen, amikor 320-nál mögötted ordít az amcsi V8 az Autobahnon!

Végsebesség-teszten a kékoválosok egyik legkülönlegesebb modellje: így száguld a Ford GT!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Még a német autópálya korlátlan szakaszán sem volt elég hely a Ford GT végsebesség-tesztjéhez, legalábbis nap közben. A közel 20 éves szuperautót az éj leple alatt is vissza kellett vinni, hogy biztonságban elérhesse az óránkénti 200 mérföldet.

Egy kis utólagos tuninggal is megpiszkálták azt a Ford GT-t, amelyet az alábbi videón láthattok. A 2004 és 2006 között gyártott modell eredeti állapotában is 558 lóerőt és 678 newtonméteres forgatónyomatékot tudott, ám az optimalizálás után 600 lóerővel tekeri a hátsó kerekeket. Az alábbi videóból nem csak az derül ki, hogy sebességérzet és hangélmény terén mit tud az autó, hanem azt is láthatjátok, hogy miért nem lehet akármilyen autót, bármikor végsebességig tolni, még a német autópálya korlátlan szakaszán sem: a 320 km/órát célzó futamhoz ugyanis nem volt elég hely a forgalomban, így a sofőr mások veszélyeztetése helyett inkább visszavitte az autót sötétedés után, és az éj leple alatt folytatta a próbálkozást. A videót lent találjátok, már csak a 600 lóerős V8 morgásból ordításba átcsapó hangjáért is megéri belenézni.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?