A napokban kezdték meg átadni az első Jeep Gladiator modelleket, ám most úgy tűnik, hogy rengeteg ügyfélnek mégis várnia kell, méghozzá egy vonatbaleset miatt.
A Ferrarinál nehéz tucatautókról beszélni, még a legnépszerűbb típusok is csak pár ezres sorozatban készülnek, ám a Pininfarina által tervezett Ferrari 250 GT Series I Cabrioletből mindössze 4 darab született.
Nem csak a roadsterek királyának, de egyenesen az élményautók császárának a címére is pályázhat az MX-5. Legalábbis a nagy sorozatban gyártott járművek között.
Ennyire csodálatos dolog ritkán történik a Hungaroringen, a kétévente érkező Classic rendezvény a versenynaptár piros betűs ünnepe. Itt egy kis ízelítő az ideiből, mindenkinek ajánlott!
Kevés olyan autó született, mint a VW Bogár, egyszerűsége és olcsósága tömegeknek adott lehetőséget az autózásra, de bájos karaktere tette igazán halhatatlanná.
Személyautóknál még gyerekcipőben jár a napelemes töltéstechnológia, már ami az autókba épített telepeket illeti. A Toyota most ezzel előreléphet, tesztelnek egy napelemekkel borított Priust.
Azért született meg a C-HR, hogy látványos legyen, hogy az egyszerű hibrid hajtást népszerűsítse és leszámoljon a kínos külsejű hibrid Toyota sztereotípiával, de színe eddig nem volt, ami ordas hiba.