Suzuki-áron itthon az új Honda Civic
Új Honda Civic 4,5 millió forinttól
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már Magyarországon is kapható a megújult Honda Civic, amelynek ötajtós változata listaáron még olcsóbb is az elődmodellnél.
4,5 millió forintért takarékos motort, jó alapfelszereltséget, tágas utas- és csomagteret, továbbá 6 fokozatú váltót is ad az új Honda Civic
Háromajtósnak látszik, de Európában csakis ötajtósként forgalmazzák a ferdehátú kivitelt
Listaáron 4,96 millió forint volt az elődmodell 1.4 Sport ára, az új tehát olcsóbbnak számít - igaz, a "réginek" valamivel jobb volt az alapfelszereltsége, és volt akciós ára is...
Az 1,8 literes, 142 lóerős verziók - 6 fokozatú manuális vagy 5 sebességes automata váltóval - két felszereltségi szinten rendelhetők, 5,3-tól 6,85 millió forintig, utóbbi az 1.8 Exe automata váltós ára bi-xenon fényszóróval, 17 colos kerekekkel, intelligens kulccsal, prémium audiorendszerrel, elöl-hátul parkolóradarral, tolatókamerával, fűthető bőrüléssel, napfénytetővel, Bluetooth-kihangosítóval.
A kompakt osztályban is bemutatkozó, az ütközés erejét mérséklő CMBS rendszer az Exe szinthez kérhető 390 ezer forintos felárral. Minőségibb anyagok, precízebb összeszerelés jellemzi a már nem annyira futurisztikus új Civic belterét
A friss árlistán még nem szerepel a 150 lóerős, 4,4 l/100 km fogyasztású 2.2-es dízel, de az importőrtől megtudtuk, hogy ára Sportként 6,5, míg Exe csomaggal 7,7 millió forint környékén alakul majd. Rendelés esetén április végén, május elején vehető át az autó, aki pedig a kisebb és olcsóbb új, 1,6 literes gázolajosra vár, novemberig kell böjtölnie. [BANNER type="1"] A négyajtós Civic Sedan alapára 5 millió forint (1.6 Elegance, 125 LE), a legdrágább 1.8 Elegance Plus Aut. kivitel eggyel drágább, azaz kereken 6 millió forintért gurítható haza.
























Szerintem megint kimagasló autót gyártott a Honda mint mindig. Lenyűgözó forma, hihetetlen csend az autóban, kb.120 felett lehetn hallani hogy jár a motor. Egy jelenség az utakon, szóval megint csak azt lehet mondani – ez egy HONDA.
Ugyanolyan gagyi formaterv, mint az elődje..
De legalább a váltókarnál raktak egy kis bőr borítást..
Kíváncsi vagyok a hátramenetet és a 6-ot ebben reteszelték-e egymástól.. az előzőből kimaradt…
Kár hogy a motorok terén nem hoz újítást az új Civic!