Szivárog a VW Golf hetedik kiadása, képeken az új Audi A3
Ismert arccal jön az új Audi A3
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Fotóival már a Genfi világpremier előtt kiszivárgott az új Audi A3. Ezen négykarikás a Volkswagen új, majdan a hetes Golfot is hordozó MQB padlólemezének első modellje.
Ha csak az orrát nézzük, erőteljesen A1-nek tűnik az oldalról már kellően karakteres, jellegzetesen A3-as vonású új Audi
Felismerhető az előd, de érezhetően modernebb a 2003-ban bemutatottnál a harmadik generációs A3
Miután a Volkswagen főhadiszállásán, Wolfsburgban február elején bemutatkozott az óriáskonszern új moduláris, MQB (Modularer Querbaukastent) padlólemeze, immár az első arra épülő modell, a harmadik generációs Audi A3 fotói is kiszivárogtak - ezúttal az Audi ingolstadti központjából.
Az új A3 hivatalos premierjét a Genfi Autószalonon tartja majd a német gyártó, és az sem titok, hogy ezen, a modelltől függően változtatható tengelytávú és első-hátsó túlnyúlású, elöl MacPherson, hátul multilink felfüggesztéses padlón jön majd a hetedik generációs Volkswagen Golf és a Skoda Octavia új nemzedéke, sőt, komolyabb módosítással akár a konszern egyéb és kisebb autóinak sora is. [BANNER type="1"]
Merész, akár narancsszínű betéteket is felvonultathat a formai újdonságot utasterével sem tartogató új Audi A3
Mintha egy A1 műszerfalfotó került volna a kiszivárgott képek közé, komolyabban megnézve azonban látható, ez már az egyel komolyabb A3 kokpitje
Az A3 arca olyannyira az Auditól ismert, hogy szemből igen nehéz megkülönböztetni kistesójától, a Genfben már ötajtósként is pózoló A1-től. Az egyelőre háromajtós, főbb vonásaival (egyéb nézetekből) a korábbi generációjához hű A3 műszerfalával szintén erőteljesen az A1-re emlékeztet, liftező kijelzős információs rendszere pedig a tavaly érkezett A6-oséra üt. Az már biztos, hogy a rögzítőfék elektromos is lehet, szerepelhet MMI controller - az azonban még nem ismert, hogy ezek alapárasak lesznek-e. A motorok között vélhetően csakis turbós, közvetlen befecskendezésűeket találunk majd, az új 1,4-es négyhengeres hengerdeaktiválást is kínál majd, így a négyhengeresként erős benzines városban, higgadt haladásnál a mostaninál is takarékosabb lehet majd. A konkrét számok egyelőre ismeretlenek, de két hét múlva, a genfi premiert követően bizonyára azokra is fény derül.









Az elektromos változatáról nincs még hír?