0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Összkerekes fapad közel 24 millióért - Mercedes CLS teszt

Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4Matic teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Pazar a kiállása, alapvetően a beltere sem hagy kívánnivalót maga után, valahogy mégsem veszi le az embert a lábáról. A CLS-t összkerekes dízelként igyekeztünk megszeretni.

Teszt
Műszaki adatok

Mélybarna fény, antracit színű, 18 colos felnikre húzott széles, alacsony oldalfalú gumik és a forma: telitalálat. Nem találkoztunk olyannal, akinek ne tetszett volna, s ez fontos, hiszen főleg a formája miatt fogyott és fogy is szépen a CLS

Mélybarna fény, antracit színű, 18 colos felnikre húzott széles, alacsony oldalfalú gumik és a forma: telitalálat. Nem találkoztunk olyannal, akinek ne tetszett volna, s ez fontos, hiszen főleg a formája miatt fogyott és fogy is szépen a CLS

Négyajtós, de nem limuzin. Kupé

Négyajtós, de nem limuzin. Kupé

Nyilván egészen véletlenül, de épp az egyik nagy rivális, a BMW első négyajtós kupéjának premierével egy időben kaptuk meg tesztelésre a luxuskategóriában úttörő, már vagy 8 éve létező, s 2010 óta második generációjával hódító Mercedes-Benz CLS-t, s ez a divatos mélybarna fényezésű, közel 5 méteres, lejtős tetőívével magát mégis könnyednek mutató cirkáló annyiban tért el a tavaly már próbált 350 CDI BlueEfficiency típustól, hogy háromliteres dízelmotorjának bődületes erejét nem csak hátsó, hanem állandó összkerékhajtással mind a négy kerekén át képes az útra vinni.

Plusz 60 kg, ha a tömegről van szó, plusz 2 tized másodperc, ha a 100-ra gyorsulásról, plusz 7 tized liter, ha a fogyasztásról, több mint plusz 800 ezer forint, ha árkülönbségről van szó − amennyiben a CLS-re vágyó tehetős vásárló nem éri be a hátsókerékhajtással, a 4Matic rendszer esetén ezekkel kell számolnia. A súlytöbblet és a sprintidő romlása persze nem vészes, ebben az osztályban és árszegmensben pedig az étvágynövekedés és a többletköltség sem perdöntő. A csomagtartóból nem vesz el helyet a hajtás, maradt tisztes 520 literes (ugyanakkor belső zsanéros, nem valami szabályos alakú, ráadásul csak felárért bővíthető), az ablakkeret nélküli ajtók hasonlóan gyönyörűek, a csillag így is, úgy is tekintélyt parancsolóan terpeszkedik a hűtőmaszkon.

A kétszemélyes hátsó traktusban 180 centi felett már zavaróan közel a tető, s a lábfejeknek sincs elég hely az első ülések alatt-mögött. Elöl minden rendben A kétszemélyes hátsó traktusban 180 centi felett már zavaróan közel a tető, s a lábfejeknek sincs elég hely az első ülések alatt-mögött. Elöl minden rendben

A kétszemélyes hátsó traktusban 180 centi felett már zavaróan közel a tető, s a lábfejeknek sincs elég hely az első ülések alatt-mögött. Elöl minden rendben

Jókora, 520 literes a csomagtartó, üléshajtással bővíteni csak borsos felárért lehet. Formája sem az igazi, de a zsanérok akkor sem zavarnak, ha sok a poggyász, ugyanis külön házba fordulnak

Jókora, 520 literes a csomagtartó, üléshajtással bővíteni csak borsos felárért lehet. Formája sem az igazi, de a zsanérok akkor sem zavarnak, ha sok a poggyász, ugyanis külön házba fordulnak

Mire jó hát az összkerékhajtás? Szokás azzal érvelni mellette, hogy biztonságosabbá teszi az autó vezetését és útfekvését, szükség esetén meg jól is jöhet (lásd csúszós út, téli közlekedés). Nos, bizonyára akadnak szituációk, amikor valóban mentőöv a 4x4, a tesztnapok alatt mondjuk ilyennel nem találkoztunk. Nyálkás aszfalton, kikapcsolt menetstabilizáló elektronikával "kellett" provokálni a technikát, hogy érezzük, kis túlzással semmi bajunk nem eshet a 4Maticos CLS volánja mögött − más kérdés, hogy forszírozott kanyarodáskor nem tetszett az erőteljes orrtolás, a túlzott alulkormányzottság.

Sebaj, egy luxus-Merci tulajdonosa valószínűleg nem képzeli magát F1- vagy DTM-pilótának, csak vonul, megjelenik, tárgyal, reprezentál a négyajtós kupéjával, ami nem is "kommersz" E-osztály, nem is klasszikus limuzin S-klasse, hanem még stuttgarti mércével is fiatalos, trendi cucc óriási presztízzsel és ahogy láttuk, valamennyire mindenkit magával ragadó formavilággal. A csillag, a LED-es menetfény és a 18 colos antracit színű könnyűfém felnikre húzott elöl 255/40-es, hátul 285/35-ös, tehát igen alacsony oldalfalú abroncsok tették a dolgukat, vonzották a tekinteteket, s akinek az utastérbe is volt szerencséje belesni vagy akár be is ülni, annak még nehezebb volt lohasztani a lelkesedését.

Csak a filigrán központi kijelző rontja az összképet

Csak a filigrán központi kijelző rontja az összképet

Mert a világos belső, a teljes bőrözés, a hangulatos, csak annyira konzervatív építészet, hogy a technokraták se fintorogjanak, az első benyomások a kényelemről és a helykínálatról, mind mélyítik a CLS rajongóinak szerelmét. Elöl valóban nincs ok a panaszra, hátul viszont 180 centis magasság felett már frizuraigazító a kupésan lejtő tető, s a mély első ülések alatt-mögött kevés a hely a lábfejnek. Elegáns a végigfutó középkonzol, szépek, minőséginek tetszők az anyagok, a kidolgozás elsőosztályú, azonban hahó, ez egy huszonmilliós járgány, s a második sornak nincs külön klímája, aztán árnyékolók sincsenek − na ja, ez nem egy sofőrös szedán, ez egy vezetőközpontú autó, hát lássuk, milyen vezetni a már citált összkerékhajtáson innen és túl.

Balra: nem egy iDrive vagy MMI, több funkció csak a középkonzolról érhető el. Középen úgy tűnik, hogy az éberségfigyelő: folyton pihenni küld az ő kis kávéscsészéjével, pedig nem, az csak annak bekapcsoltságát jelzi. Jobbra: ezen az árszinten elegánsabb volna egy elektromos gerinctámasz. A világos bőrkárpit amúgy − nem újdonság, de − fájdalmasan koszolódós Balra: nem egy iDrive vagy MMI, több funkció csak a középkonzolról érhető el. Középen úgy tűnik, hogy az éberségfigyelő: folyton pihenni küld az ő kis kávéscsészéjével, pedig nem, az csak annak bekapcsoltságát jelzi. Jobbra: ezen az árszinten elegánsabb volna egy elektromos gerinctámasz. A világos bőrkárpit amúgy − nem újdonság, de − fájdalmasan koszolódós Balra: nem egy iDrive vagy MMI, több funkció csak a középkonzolról érhető el. Középen úgy tűnik, hogy az éberségfigyelő: folyton pihenni küld az ő kis kávéscsészéjével, pedig nem, az csak annak bekapcsoltságát jelzi. Jobbra: ezen az árszinten elegánsabb volna egy elektromos gerinctámasz. A világos bőrkárpit amúgy − nem újdonság, de − fájdalmasan koszolódós

Balra: nem egy iDrive vagy MMI, több funkció csak a középkonzolról érhető el. Középen úgy tűnik, hogy az éberségfigyelő: folyton pihenni küld az ő kis kávéscsészéjével, pedig nem, az csak annak bekapcsoltságát jelzi. Jobbra: ezen az árszinten elegánsabb volna egy elektromos gerinctámasz. A világos bőrkárpit amúgy − nem újdonság, de − fájdalmasan koszolódós

Röviden: nem rossz. Picit hosszabban: igazából csak a karaktere jó. Remek, hogy nem biztatja száguldásra az embert, mint a BMW, nem is olyan hűvös, csúnyán fogalmazva semmilyen, mint az Audi. Nyugodtság van, béke, stílusos, ráérős krúzolás, kellemes időtöltés és a tudat, hogy alkalmasint négy hajtott kerékkel szolgál, nem kettővel. Ó, és 265 lóerővel, valamint 620 Nm-es nyomatékkal. Ha van hol és miért, röhögvesomolyogva futja a 250-et, dízelkerepelés semmi, távoli V6-os morajlás annál több. Amikor nem hajt a tatár, a 7 fokozatú, a középállásába magától ugyan vissza nem találó kormányról is kapcsolható automata váltó amúgy leheletnyi tétovázása, Sport módban is komótossága sem csapja ki a biztosítékot. Az elöl több-, hátul térlengőkaros független felfüggesztés a átlagosnál nyilván jobb rugózási komfortot biztosít, az úthibák zömét kivasalja, de a CLS futóműhangolásilag sem S-osztály, annyi szent.

Egyenesfutása, úttartása persze kiváló, utasterébe legfeljebb egy kis futóműzaj szűrődik be. Kanyarban kicsit orrtolós, mint a legtöbb modern összkerekes autó

Egyenesfutása, úttartása persze kiváló, utasterébe legfeljebb egy kis futóműzaj szűrődik be. Kanyarban kicsit orrtolós, mint a legtöbb modern összkerekes autó

A V6-os dízelmotor ereje bődületes, étvágya nyugodtan autózgatva baráti. Szuper, hogy nincs kerepelés, akinek meg valamiért az kell és alacsonyabb fogyasztás meg alacsonyabb ár, annak négyhengeres 250 CDI is van − csakis hátsókerekesen

A V6-os dízelmotor ereje bődületes, étvágya nyugodtan autózgatva baráti. Szuper, hogy nincs kerepelés, akinek meg valamiért az kell és alacsonyabb fogyasztás meg alacsonyabb ár, annak négyhengeres 250 CDI is van − csakis hátsókerekesen

A szerelemnek múlnia kell − mondták és mondják ezekkel vagy hasonló szavakkal bölcsek, művészek, megmondók, s a típus, legalábbis a konkrét tesztautó iránt táplált érzelmek akkor halványulnak el, amikor az A7, a CLS és a 6 Gran Coupe huszon-, sőt harminconmilliós világában szétnézést követően konstatáljuk: de hisz' ez fapados változat! A zongoralakk díszbetétektől és az első ülések szellőztetésétől nem esünk hasra, hogy mechanikus a rögzítőfék, hogy tenyérnyi se a központi kijelző (mikor például a BMW-é háromszor akkora), már-már ciki, aztán sehol egy kamera, egy Head-Up Display, egy adaptív tempomat, egy holttérfigyelő, egy komfortfotel, egy táblafelismerős, friss szoftveres navigáció (a tesztautóé többször annyira bizonytalan, régi és buta volt, hogy az már fájt), egy csúcshifi, stb.

Félreértés ne essék, nyilván majdnem mindent megadhat a Mercedes-Benz is, amire csak fáj az ember foga, amit a konkurenciánál megkapott, s amit a vételár is sejtet − a szerény ellátmányú, automata távfényt, LED-es világítási rendszert azért csak nyújtó tesztautó mindenesetre többünktől is kiérdemelte a fapados jelzőt. Húszmilliós listaárával, a próbált példány 23,7 milliós újkori értékével. Kárpótlásként bizonyos szakaszokon (Budapestet messzire elkerülve) 5,5 litert fogyasztott, tesztátlagunk pedig úgy lett 8,5 l/100 km, hogy volt benne jócskán városi tötymörgés, nem egy sofőr kezei közti erődemonstráció, padlógáz − no meg a cipelt 4Matic hajtás... A Mercedes-Benz mintha kikapásra állna a konkurenciához képest, talán majd a puttonyos Shooting Brake lesz az, amivel újra a csillag mutatja az utat.

Értékelés

Pozitív
Megjelenés, kényelem elöl, méretes csomagtartó, erős, takarékos motor, biztonságos 4Matic összkerékhajtás
Negatív
Hátul korlátozott komfort, dönthetetlen üléstámla, tétova váltó, a magas árhoz képest szerény felszereltség, általában felesleges 4Matic összkerékhajtás

Árak

Tesztmodell alapára 20 140 500 Ft (2012. június 4.)
Tesztmodell ára 23 716 488 Ft (2012. június 4.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4940 mm
Szélesség: 1881 mm
Magasság: 1461 mm
Saját tömeg: 1875 kg
Össztömeg: 2360 kg
Tengelytáv: 2874 mm
Karosszéria-kivitel: négyajtós kupé
Csomagtér: 520 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 930-1010 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 530 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1310 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1010 mm
Csomagtér magassága: 470 mm
Csomagtér hossza: 1130 mm
Raktérnyílás szélessége: 1100 mm
Raktérnyílás magassága: 470 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 2987 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: tiptronic - 7 fokozatú
Nyomaték: 620 Nm 1600-2400 1/min-nél
Teljesítmény: 195 kW (265 LE) 3800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 6,4 s
CO2-kibocsátás: 177 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Tovább csökken a benzin ára, a gázolajé nem változik

Nem meglepetés, hogy csak a benzin lesz olcsóbb, esetében újabb rekord alacsony ár jön szerdán.

Virtuáltuning visszafelé: sportkocsik fapadosan

X-Tomi új területen mutatta meg magát. Szupersportkocsik fapados változatát készítette el. Lamborghini...

Milyen a BMW E39 (5-ös sorozat, 1995-2004) használtan?

A Chris Bangle-féle modern 5-ös (E60) előtti E39-es már kellően olcsón megkapható, de már elég...

Egy német autós újságíró felgyújtotta kínai BMW X5 hamisítványát

A veteránszakíró Wolfgang Blaubénak nem jött be autója. Fel is gyújtotta TV-kamerák előtt. Mégis...

Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik...

Egy ismeretlen férfi lelépett a gyárból az új VW Passattal

Az emdeni VW gyárból már két alkalommal loptak ki egy-egy új Passatot. A rendőrség nyomoz az...

Veterán ritkaság: Opel Ascona Voll kabrió 1983-ból

Mitől lesz egy kocka-Ascona érdekes veterán? Hogy a kétajtósra épített és gyárinak elismert...

Olvasói autó: Fiat 500S

Több mint hét éve fut az új Fiat 500. Olyan tulajjal találkoztunk, aki már a másodiknál tart.

Látványterven az Alfa Romeo Giulia

Még mindig nem tudni, milyen lesz az Alfa Romeo 159-es utódja. A gyártó tervei homályosak, az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

McLewy írta: 2012 augusztus 13., hétfő 22:43:01

Sajnos kicsit megkéstem a hozzászólással, de remélem nem talál süket fülekre.
Szerintem a T. szakírók már eleve szkeptikusan közelítenek a Mercedes-hez.
Ami feltűnt most is, hogy a "kvázi" alap kivitelt a konkurencia egy jobban felszerelt változatához hasonlítják persze mintha az alapáron járna hozzá. Ez úgy állítja be az autót, mintha sz..t adna k...va drágán amivel nem értek egyáltalán egyet.
A konkurenciáról meg annyit, hogy általában megvárják míg ez a sz..r kitapossa az utat majd csinálnak valamit ők is. Csak még 1 példa ML kontra X5 és Q7 és sorolhatnám.
Egyébként én is kétlem, hogy kikapna a konkurenciától bár manapság ez rém szubjektív és azt hozzák ki győztesnek amelyiket akarják.

A válaszoláshoz belépés szükséges
bereirobi írta: 2012 június 09., szombat 15:00:40

Én tegnap az új SL 350-et vezettem, de fülig ért a pofám végig! Remélem lassan nálatok is olvashatok róla!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kántor István írta: 2012 június 08., péntek 14:41:12szerző
Jalopy írta: 2 éve

Ezzel az írással Kántor úr hozzá nem értéséről tett tanúbizonyságot: a 4Matik NEM állandó összkerékhajtás, hanem autoMatikusan (innen az elnevezés) kapcsolja az ELSŐ kerekek hajtását akkor, amikor arra szükség van. A hajtásrendszer szempontjából az ilyen Mercik hátulja nem különbözik a sima változatokétól, plusz szerelvények az ELSŐ traktusban vannak -váltókihajtás, rövidkardán, differenciálmű és féltengelyek(ezek átmennek az első rugókon, alkalmasint érdemes alákukkantani egy fírmatiknak és megnézni a valószínűtlen formájú rugókat, igazi csemege). Szóval miért is venne el helyet a csomagtérből, ami ugye HÁTUL van?!

Ezeket az első két bekezdésben találtam és innentől számomra hiteltelenné vált az egész írás. Kár, hogy ilyen emberek érvényesülnek. Ettől jobbat írtam volna, pedig nem vagyok újságíró.


Kedves Jalopy, a 4Matic összkerékhajtás bizony állandó - valamennyi nyomaték mindig jut az első tengelyre. A csomagtér-dolgot pedig azért tartottam fontosnak megjegyezni, mert sokaknak az juthat eszébe a 4x4-ről, hogy elveszi a helyet, ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ted írta: 2012 június 08., péntek 12:32:16

Lehet egyedül vagyok vele, de nekem nem tetszik, olyan, mintha ráültek volna egy C osztályra... Ez a 4 ajtós kupé forma nem jön be

Arról nem is beszélve, hogy ennyiért C-osztály AMG-t adnak, és azért az ihaj. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jalopy írta: 2012 június 06., szerda 01:06:37

Ezzel az írással Kántor úr hozzá nem értéséről tett tanúbizonyságot: a 4Matik NEM állandó összkerékhajtás, hanem autoMatikusan (innen az elnevezés) kapcsolja az ELSŐ kerekek hajtását akkor, amikor arra szükség van. A hajtásrendszer szempontjából az ilyen Mercik hátulja nem különbözik a sima változatokétól, plusz szerelvények az ELSŐ traktusban vannak -váltókihajtás, rövidkardán, differenciálmű és féltengelyek(ezek átmennek az első rugókon, alkalmasint érdemes alákukkantani egy fírmatiknak és megnézni a valószínűtlen formájú rugókat, igazi csemege). Szóval miért is venne el helyet a csomagtérből, ami ugye HÁTUL van?!
Ezeket az első két bekezdésben találtam és innentől számomra hiteltelenné vált az egész írás. Kár, hogy ilyen emberek érvényesülnek. Ettől jobbat írtam volna, pedig nem vagyok újságíró.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vektorka írta: 2012 június 04., hétfő 15:41:28

Tudjátok, kedves auto vezető társaim, azt nem értem, hogy miért van az, hogy egy jobb autotol (prémium márka) miért akkora az elvárás extrák terén? Férre értés ne essék, ez egy 20-asért ennyit tud, 30-ért már mindent. Ugyanaz mint egy kiskategoriás autonal: 2 millioért nincs klíma, 3 ért van. Ez ennyi. Amugy én is csodálkozom hogy ez, pont ez állna kikapásra, amikor a merci rajongók imádják.
Szerintem egy ilyen autorol egy olyan embernek is kéne cikket írni, aki nap mint nap ilyet használ, nem teszt céljából, hanem akinek ez munkaeszköz, mert kicsit furának találom hogy a kis kategoriás autokat annyira isteniti mindenki meg az elektromos, meg hibrid meg a fene, ebbe meg gyenge a zene, a navi stb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kowalski írta: 2012 június 04., hétfő 13:12:49

4matic nem epp felesleges, nyaron sem... vizes aszfalton is kb ugyanugy meg lehet vele indulni mint szarazon. A 18-as peres gumik viszont nem ehhez az autohoz valok... tonkrevagja a rugozasi komfortot, marpedig aki mercedest az vesz akinek ez fontos.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 június 04., hétfő 11:20:10

Csodálkoznék, ha ez a Merci kikapásra állna. Mint ahogy a cikkben is szerepel, már 8 éve a piacon van, mégis mind a mai napig megfordulnak utána az utcán (mint egy jó nő után :), az a réteg, aki megengedheti, biztos, hogy ezután is meg fogja venni, legfeljebb pár milláért kicsit felextrázza.
Azt mondjuk sosem értettem, hogy a sok milliós új kocsikban miért vannak gagyi navigációs rendszerek, amiket egy 20-30 ezer forintos bármelyik sarkon kapható kézi navi sokszorosan felülmúl. Nemrég ismerősöm full extrás Qashqai-ában ültem, egy elég gagyi navigáció volt benn - IGO, Sygic, Garmin fényévekkel modernebb nála -, majd elmondta, hogy az első 3 évben nem is nagyon volt jó, akkor frissítettek software-t, azóta egész jó. És ezeknek a neviknak többszázezres a felára.... na ne :))))

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Mercedes-Benz C 220 BlueTEC teszt

Drágán védd az életed! Mercedes C-osztály teszt Videó

Azt nem mondanám, hogy jobb a riválisainál, de az azért elég durva, mi mindent tud az új Mercedes C-osztály. Persze az ára sem hétköznapi.


Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Finomáru. Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Éppenséggel dízelként sem volt rossz, de benzinesként még jobb, még finomabb autó a kecskeméti gyártású Mercedes-Benz CLA.


Mercedes-Benz CLA 220 CDI teszt

Viszlát, unalom! Mercedes CLA teszt Videó

Hogy mennyire kupé, voltaképp sokadlagos. Hogy szűk hátul, szintén. Azt is megbocsátjuk neki, hogy 15 millióért csak manuális a klíma? Teszten a kecskeméti Mercedes CLA.


Mercedes A 200 CDI Blue Efficiency teszt

Egy korszaaaak vége - Mercedes A 200 CDI AMG Sport teszt

Ez az A-osztály már nem az az A-osztály. Agyő szendvicspadló, agyő bumfordiság, itt az új, dinamikus luxuskompakt.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Végre itthon is kapható a legújabb Ford Mondeo. Milyen vezetni?

Aston Martin cégautóként? Próbán az új Ford Mondeo

12 órája – Újdonság

Hatalmas száj jellemezi az Aston Martinokra emlékeztető orrú új Ford Mondeót, amiből elsőként hibrid is van. Kipróbáltuk.


A szemkamera bizonyítja: nézünk, de alig látunk vezetés közben

Te hova nézel? Szemkamerákkal a közlekedés biztonságáért Videó

Tegnap – Sztori

Mennyire figyelünk az útra? A szemkamera leköveti a vezető tekintetét, és így látszik, mit kéne néznie. Megdöbbentő eredmények születtek.


Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Gumifüst és koccanás, aztán úgyis a jó nyer a végén Videó

4 napja – Sztori

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik a moziban, avagy kedvenc autós üldözéseim.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ CLS-OSZTÁLY CLS 350 CDI BlueEFF. (Automata) Sportcsomag

MERCEDES-BENZ CLS-OSZT...

Ár: 27.750.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ CLS-OSZTÁLY CLS 320 CDI (Automata) TÖRÉSMENTES.197.E KM

MERCEDES-BENZ CLS-OSZT...

Ár: 4.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 9

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ CLS-OSZTÁLY CLS 350 CDI BlueEFF. (Automata) AMG csomag

MERCEDES-BENZ CLS-OSZT...

Ár: 25.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó