Online kapcsolat lesz az összes új Passatban
Megérkezett a friss Passat, önvezetésre is felkészítették
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem csak az új modellként bemutatott villanyautóit teszi önvezetésre képessé a Volkswagen, a frissített Passat már közel jár a megoldáshoz, ráadásul online kapcsolatot és új dízelmotort is kap.
Külsőleg minimálisan frissült a Volkswagen Passat, a belső tartalom a lényeg
A világ egyik közkedvelt középkategóriás modellje és a 2015-ös Év Autója elérkezett modellciklusának feléhez, a Volkswagen Passat pedig minden eddigi generációnál okosabb lett. Amellett, hogy külsőre is frissült valamelyest, leginkább a technikai tartalmán változtattak, kibővítették a lehetőségeit és a jövőre koncentráló technológiákat alkalmazták. A vezetéstámogató segédek legfrissebbjét építették bele, valamint mostantól mindegyik Passat elektronikus szervót használ a fékrendszerben, korábban ez csak a hibridnél volt jelen, de ez az egyik feltétele annak, hogy a legújabb vezetéstámogatók zökkenőmentesen működhessenek, nem mellesleg ennek a megoldásnak a reakcióideje is gyorsabb. Emellett az adaptív tempomatot is kiegészítették a térkép-adatbázis használatával és a táblafelismerővel, valamint 210 km/h-ig képes lesz átvenni az irányítást az új Passat, bizonyos körülmények között.
Új a központi multimédiás fejegység, mindenképp online kapcsolatos, tárhely is csatlakozik hozzá, amit minden új Volkswagenből el lehet majd érni
Frissült a fedélzeti rendszer, az elérhető digitális műszeregységet nagyobb felbontásúra cserélték és új multimédiás fejegység is érkezett. Alapáras lesz a We Connect felszereltség, mely online kapcsolatot jelent és szabadon felhasználható tárhelyet. Ennek lényege, hogy az új Passatot, és vélhetően a további Volkswagen modelleket használók minden autóban elérhetik majd saját tárolt adataikat, fájljaikat. Egy további szolgáltatás is debütál, a Volkswagen We segítségével fizetni is tudunk majd, például parkolásért és hasonló szolgáltatásokért, valamint flottakezelők számára online felület is elérhető lesz, melyen nyomon követhetik az autókat.
Az emelt Alltrack és a konnektorról is tölthető GTE is frissült, utóbbi nagyobb akkumulátort kapott, 55 kilométerre nőtt az elektromos hatótávolság
[BANNER type="1"]
Új szoláltatás is érkezik, amivel online flottakövetés, fizetési lehetőség is elérhető lesz, de futárok akár a csomagtérhez is hozzá fognak férni
Az új Passat motorkínálata is frissült, alap a 150 lóerős 1,5 literes TSI, 190 és 272 lóerővel pedig opciós a 2,0 literes benzines. Dízelfronton frissítették a 2,0 literes TDI-t Evo utónévvel érkezik a 150 lóerős verziója, 190 és 240 lóerővel is elérhető lesz, belépő gázolajosként az 1,6-os TDI lesz elérhető. 218 lóerős rendszerteljesítménnyel lesz elérhető továbbra is a konnektorról tölthető GTE, akkumulátorát viszont kicserélték egy 31 %-kal nagyobb kapacitásúra, mostantól 13 kWh-s csomagot cipel, mellyel 55 kilométerre emelkedett a tisztán elektromos hatótávolság az új WLTP norma szerint mérve.
1,5-ös benzines az alapmotor, frissült a 150 lóerős dízelmotor, de gázolajosból az 1,6 TDI lesz a belépő

















