Kívül álcázzák, de a műszerfalát már megmutatták, kattints ide és nézd meg!
Az első és egyik legjobban várt adat a hatótávolság az EQS modellel kapcsolatban. Nem maradt tovább adós a Mercedes, elárulták, hogy WLTP ciklus szerint 770 kilométert tud megtenni egy teljes feltöltéssel. Emellett a legerősebb változat teljesítménye 385 kW, ami körülbelül 516 lóerőnek felel meg. Ám már 245 kW-os (332 LE) teljesítménnyel is elérhető lesz. Az alapváltozatok villanymotorját a hátsó tengelyre építik, ám az összkerékhajtású változatok az elsőre is kapnak. Az EQS 450+ fogyasztása NEDC-ciklus szerint 16 és 19,0 kWh között alakul, míg az EQS 580-as 16,9 és 20 kWh közötti fogyasztást tud 100 kilométeren, a végsebessége mindegyiknek 210 km/h.
Ezeket az ígéretes számokat az új, nagyobb energiasűrűségű akkumulátorokkal tudják elérni, amelyekben a kobalt arányát 10 százalékkal tudták csökkenteni. A nagyobbik 107,8 kilowattórás
Egyenáramú töltővel akár 200 kilowattal is töltődhet az EQS, ami azt jelenti, hogy 15 perc alatt 300 kilométernyi energiát képes felszívni. Az otthoni wallboxokról, vagy az utcai töltőoszlopokról is 22 kilowattal tud töltődni, Japánban pedig több más márkához hasonlóan áramforrásként is szolgálhat az autó a háztartások számára. Emellett érdemes még megemlíteni, hogy olyan intelligens navigációs rendszert kap, ami úgy számítja ki a leggyorsabb és legkényelmesebb útvonalakat, hogy figyelembe veszi a töltőpontok elhelyezkedését, a valós forgalmi helyzetet, illetve reagál a vezetési stílus változásaira is, hiszen a legrövidebb út nem mindig a leggyorsabb.
0,20 a légellenállási együtthatója, ami a sorozatgyártású járművek között a legjobb érték