Nem az Audi találta ki az előfizetéses szolgáltatást, hiszen egy másik német gyártó korábban már az ülésfűtést is havidíjhoz kötötte, viszont a négykarikás márka ezt új szintre emelte, elvégre egy olyan funkciót köt extra összeghez, ami a mindennapi közlekedés során a vezetést könnyítheti, de haladjunk csak szépen sorban. Kívül kis túlzással csak nagyítóval lehet kiszúrni a változásokat, például a hatszög formájú hűtőmaszkon a lamellák sportosabb megjelenést kaptak, illetve elöl és hátul is frissültek a LED-es fényszórók, amely felszereltségi szinttől függően az autó elején LED Matrix is lehet.
[BANNER type="1"]
Egymás mellett a korábbi és a mostani megjelenés
Az A3-as modellcsaládban újdonság az Allstreet kivitel megjelenése, amely főként a terepjárós motívumokkal emelkedik ki a névrokonai közül. A Sportback és a Sedan verzióktól könnyű megkülönböztetni a mattfekete hűtőmaszk, a háromszög alakú lökhárító betétek és a szélesebb kerékjárati ívek okán, valamint a hasmagassága is nagyobb 30 milliméterrel. Alapesetben 17 colos felniket kap, de opcionálisan ehhez is elérhető a 18-as és 19-es is. Szintén a terepjárós hatásra játszanak a fekete tetősínek is, amelyek alapáron benne foglaltatnak a csomagban, viszont a motorkínálat ugyanaz mint a többi kivitel esetében.
A nappali menetfényen az apró LED-ek 4 előre beprogramozott kiosztásban képesek világítani
Akár 19 colos felnik is kerülhetnek alá
Az utastérben megmaradt a 12,3 colos digitális műszeregység, és a 10,1 colos multimédia, viszont nem túl szerencsés változás, hogy rengeteg funkció átkerült előfizetéses rendszerbe. Ilyen például a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto, a kétzónás klímavezérlés, az adaptív sebességtartó, vagy éppen a fényszóró asszisztens. Ezekre lehet havi, féléves, éves, vagy három éves előfizetést kérni, de az Audi a közleményében azt is megemlíti, hogy akár örökre megvásárolhatók, viszont nem említik, hogy pontosan mennyiért.
A kijelzők maradtak, viszont a váltókar eltűnt, a helyére egy pici irányváltó került
Európában kétféle motorral lesz elérhető a ráncfelvarrott A3 a Sportback, a szedán és az Allstreet változatban is. Benzines erőforrásból adott a 148 lóerős, 1,5 literes 35 TFSI a hétfokozatú S tronic váltóval és lágy hibrid rásegítéssel. Dízelfronton szintén egy 148 lovas, kétliteres 35-ös jelölésű TDI áll a vásárlók rendelkezésére, ugyancsak hétsebességes automatával. Később a kínálat még bővül, többek között konnektoros hibriddel is. Az új modellek márciustól rendelhetők.
[BANNER type="2"]
Helyes, jó döntés az előfizetéses extra! Igy kell az európai autógyrtást még inkább versenyképtelenebbé tenni. És meglepődnek ha kiszorulnak a piacról.