Ami a külsőt illeti, nagyítóval sem lehet különbséget találni a "hagyományos" Duster és a szóban forgó kishaszongépjármű között, mivel tökéletesen megegyezik a formatervük, valamint a méretük is.
Ugyanakkor a Duster Cargóból egy az egyben hiányzik a második üléssor, így a csomagtere - jelen esetben inkább raktere - 1149 literes, illetve 430 kilogrammos teherbírással rendelkezik. További különbséget jelentenek a lesötétített üvegek a hátsó ajtópanelekben, illetve az első üléssor mögött elhelyezett válaszfal.
Ami a hajtásláncot illeti, a Duster Cargo kizárólag az összkerékmeghajtású 130 lóerős lágy hibrid, és az elsőkerék-meghajtású 155 lóerős, full hibrid rendszerrel lesz rendelhető Nagy-Britanniában. Előbbiért forintba átszámítva 12,4 millió forintot kérnek, míg utóbbi 12,7 millió forintnak megfelelő fontért vihető haza. Egyelőre nem tudni, hazánkban elérhető lesz-e a Duster Cargo.