Két év múlva ilyenkorra valószínűleg már le is teszteltük, elődjéhez képest mit tud és milyen prémiumos az először most mutatott második generációs Nissan Qashqai.
A prototípus a 2010-es modellek 485 lóerős hathengeresét kapta, de az eladásra kínált változatokban már az idei GT-R-ek 545 lovas motorja dübörög majd.
Hirtelen ránk köszöntött a már-már nyári kánikula, ám sokak akadnak, akik még nem szereltették le téli abroncsaikat. Ennek nem feltétlen a trehányság az oka.
Újkorában rajongtam a belépőmotoros dízel Qashqai-ért, ezért kifejezetten érdekelt, hogy milyen lehet 5 év és 120 ezer kilométer után. Csak részint lelombozó.
Életkor, gyerek, új munka, kényelem utáni fokozott vágy: számos oka lehet annak, ha az ember tér után sóvárog. Korosodó kompaktból lehet-e nagyobbra váltani minimális ráfordítással?