0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ismét a Nordschleifén tesztelik a legvadabb Yarisokat

Nürburgringi kémfotókon a Toyota Yaris GRMN

·

Csak ülök az erkélyemen, erre nem megjelent néhány álcázott Yaris? Csak az objektívet felkapva tűnt fel, hogy ezek bizony nem az alapmodellek.

%KA%Körülbelül fél kilométerre lehetett, de persze egy 300-as objektív csodákra képes. Kinagyítva kissé romlik a képminőség, de így is jól látszanak a sportosabb részletek%KA%

Körülbelül fél kilométerre lehetett, de persze egy 300-as objektív csodákra képes. Kinagyítva kissé romlik a képminőség, de így is jól látszanak a sportosabb részletek

Nem gyakran fotóznak álcázott autókat olyan kényelemben, mint ahogy én tettem hotelszobám teraszáról. Épp a FIA WEC, Hosszútávú Világbajnokság németországi futamán járunk a Porsche csapattal, a szobám pedig a Grand Prix pálya és a Nordschleife érintkezésénél helyezkedik el. A Nürburgringi 6 órás futamon azonban nem csak a hazai pályán harcoló stuttgartiak, hanem a Toyota is fontos szereplő, hiszen ők is az LMP1 csúcsprototípusok bajnoki címéért küzdenek. Nem kicsi a felhajtás a két gyártó körül errefelé jelenleg. A japánok ügyfélprogramjuk részeként például a Nordschleife közel 21 kilométeres aszfaltcsíkját is meglátogatták bizonyos modelljeikkel, például GT86-ot használtak felvezetőautóként, de később kollégámmal néhány álcázott Toyota Yarist is megpillantottunk.

%KA%GT86-okat használtak felvezető autónak, kis idő alatt egyre több Toyota Yaris GRMN jelent meg%KA%

GT86-okat használtak felvezető autónak, kis idő alatt egyre több Toyota Yaris GRMN jelent meg

Csak a teleobjektívbe tekintve vettem észre, hogy ezek bizony nem az alapmodellek, hanem a hamarosan bemutatkozó GRMN csúcsváltozatok. Árulkodó jelek voltak a nagyobb fekete sportfelnik, a fekete tető és persze a szárny, ami szintén álcázva volt. A többlet erő kezeléséhez, vagy inkább hűtéséhez úgy látszik, hogy a hűtőrács jóval nagyobb részét igénybe veszik, mint az alapmodellnél. Nem kellett sok idő, még több érkezett a 205 lóerősnek ígért, kompresszoros hot hatchből. Az utóbbi idők legsportosabb kisautója, ahogy neve is mutatja (Gazoo Racing, Masters of the Nürburgring) a Nordschleifén született, így megjelenésük kevésbé meglepő. Alapvetően a Toyota WRC programjának köszönhetjük érkezését, remélhetőleg a Toyota újra bebizonyítja, hogy nem csak unalmas autókat tud gyártani. Kigurulhat tőlük ültetett, toronymerevített, torsen-diffis méregzsák is.

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

menőmanó írta: múlt héten

Egyáltalán nem 205 lóerősnek ígérik, hanem több mint 210 lóerőt írnak.

https://www.toyota.hu/world-of-toyota/articles-news-events/2017/utos-lett-az-uj-sport-yaris.json

Egy 1,8-as kompresszoros motornak még az is egy erősen lefojtott változata lenne.
Örülnék, ha legalább 225 lóerőt elérné. Az 1 tonnás tömeghez nagyon ütős lenne és a versenytársaknak esélyük sem lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

53 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.0 Sol AC

TOYOTA YARIS 1.0 Sol AC

Ár: 1.280.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.0 Linea Luna El.ablakok.Alufelni szép állap

TOYOTA YARIS 1.0 Linea...

Ár: 730.000 Ft

Évjárat: 2000 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.0 998 Ice 1. TULAJDONOS

TOYOTA YARIS 1.0 998 I...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2009 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!