0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ismét a Nordschleifén tesztelik a legvadabb Yarisokat

Nürburgringi kémfotókon a Toyota Yaris GRMN

·

Csak ülök az erkélyemen, erre nem megjelent néhány álcázott Yaris? Csak az objektívet felkapva tűnt fel, hogy ezek bizony nem az alapmodellek.

%KA%Körülbelül fél kilométerre lehetett, de persze egy 300-as objektív csodákra képes. Kinagyítva kissé romlik a képminőség, de így is jól látszanak a sportosabb részletek%KA%

Körülbelül fél kilométerre lehetett, de persze egy 300-as objektív csodákra képes. Kinagyítva kissé romlik a képminőség, de így is jól látszanak a sportosabb részletek

Nem gyakran fotóznak álcázott autókat olyan kényelemben, mint ahogy én tettem hotelszobám teraszáról. Épp a FIA WEC, Hosszútávú Világbajnokság németországi futamán járunk a Porsche csapattal, a szobám pedig a Grand Prix pálya és a Nordschleife érintkezésénél helyezkedik el. A Nürburgringi 6 órás futamon azonban nem csak a hazai pályán harcoló stuttgartiak, hanem a Toyota is fontos szereplő, hiszen ők is az LMP1 csúcsprototípusok bajnoki címéért küzdenek. Nem kicsi a felhajtás a két gyártó körül errefelé jelenleg. A japánok ügyfélprogramjuk részeként például a Nordschleife közel 21 kilométeres aszfaltcsíkját is meglátogatták bizonyos modelljeikkel, például GT86-ot használtak felvezetőautóként, de később kollégámmal néhány álcázott Toyota Yarist is megpillantottunk.

%KA%GT86-okat használtak felvezető autónak, kis idő alatt egyre több Toyota Yaris GRMN jelent meg%KA%

GT86-okat használtak felvezető autónak, kis idő alatt egyre több Toyota Yaris GRMN jelent meg

Csak a teleobjektívbe tekintve vettem észre, hogy ezek bizony nem az alapmodellek, hanem a hamarosan bemutatkozó GRMN csúcsváltozatok. Árulkodó jelek voltak a nagyobb fekete sportfelnik, a fekete tető és persze a szárny, ami szintén álcázva volt. A többlet erő kezeléséhez, vagy inkább hűtéséhez úgy látszik, hogy a hűtőrács jóval nagyobb részét igénybe veszik, mint az alapmodellnél. Nem kellett sok idő, még több érkezett a 205 lóerősnek ígért, kompresszoros hot hatchből. Az utóbbi idők legsportosabb kisautója, ahogy neve is mutatja (Gazoo Racing, Masters of the Nürburgring) a Nordschleifén született, így megjelenésük kevésbé meglepő. Alapvetően a Toyota WRC programjának köszönhetjük érkezését, remélhetőleg a Toyota újra bebizonyítja, hogy nem csak unalmas autókat tud gyártani. Kigurulhat tőlük ültetett, toronymerevített, torsen-diffis méregzsák is.

Ez is érdekes lehet:
 

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

menőmanó írta: 2 hónapja

Egyáltalán nem 205 lóerősnek ígérik, hanem több mint 210 lóerőt írnak.

https://www.toyota.hu/world-of-toyota/articles-news-events/2017/utos-lett-az-uj-sport-yaris.json

Egy 1,8-as kompresszoros motornak még az is egy erősen lefojtott változata lenne.
Örülnék, ha legalább 225 lóerőt elérné. Az 1 tonnás tömeghez nagyon ütős lenne és a versenytársaknak esélyük sem lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.5 HSD Eco (Automata)

TOYOTA YARIS 1.5 HSD E...

Ár: 3.850.000 Ft

Évjárat: 2015 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

TOYOTA YARIS 1.0 Linea Luna EURO 3 - VONÓHOROG ! ! !

TOYOTA YARIS 1.0 Linea...

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.0 Linea Sol ABS SZÉP ÁLLAPOTÚ. KLÍMÁS

TOYOTA YARIS 1.0 Linea...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2004 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!