0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mit, mennyiért ad az új Suzuki Vitara?

Mélyelemzés: a Suzuki Vitara felszereltsége

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Végre megvan az új Suzuki Vitara teljes felszereltséglistája, még annál is versenyképesebbek az árak, mint amilyennek elsőre tűntek.

Mindenképp mutatós az új Suzuki Vitara, a kéttónusú, eltérő tetőszínű fényezés azonban 125000 forintos extra hozzá, s a képen a króm hűtőmaszkos, legdrágábbnak számító GLX látható

Mindenképp mutatós az új Suzuki Vitara, a kéttónusú, eltérő tetőszínű fényezés azonban 125 000 forintos extra hozzá, s a képen a króm hűtőmaszkos, legdrágábbnak számító GLX látható

Jönnek az infók az új, első ízben esztergomi gyártású Suzuki Vitaráról. Másfél hete láthattuk a gyárban az "első" példányt, meg persze néhány százat a gyárudvaron, magát az autót pedig már tavaly ősszel megismerhettük. De talán remélni sem mertük, hogy − miként azt épp egy hete írtuk − 3,79 millió forintért már klímás, élhető alapverziót kapunk. És a többi verzió sem vészesen drága, még akkor sem, ha az összkerékhajtású verzió felára például 600 000, a dízelmotorosé a hozzá társuló csúcs ellátmánnyal 2,02 millió forint. Utóbbi persze több mint húzós, de lássuk, hogy az egyes ellátmányok mit is adnak.

Suzuki Vitara 2015 − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
4175 1775 1610 2500 375

Analóg órát csak a csúcsverzió kap műszerfalára. A 2 DIN méretű érintőképernyős, tolatókamerás fejegység már a második ellátmánytól jár. Navigáció nincs: csatlakoztasd okostelefonod, futtasd onnan!

Analóg órát csak a csúcsverzió kap műszerfalára. A 2 DIN méretű érintőképernyős, tolatókamerás fejegység már a második ellátmánytól jár. Navigáció nincs: csatlakoztasd okostelefonod, futtasd onnan!

A belépő Vitara ugyebár a fronthajtású és szívó 1.6-os benzinmotoros, 120 lóerős, ötfokozatú manuális váltós 1.6 GL, 3 790 000 forintért. Ez sem tűnik egy kicsontozott autónak, ráadásul az SX4-ből ismert motor nem csak katalógusérték szerinti 5,3 l/100 km vegyes fogyasztási értékével, hanem a valóságban is takarékosnak ígérkezik. Bár a kínálatból egyedül a GL gördül (nem szerény, 215/60 R16-os gumikat hordó) acélfelniken, már ez a verzió is teljesen élhető, egyáltalán nem kicsontozott. Külső kilincsei és tükrei mondjuk még feketék, miként hűtőrácsa sem fényezett, ám tükrei és első ablakai már elektromos mozgatásúak, s a távirányítós központi zár sem hiányzik. Manuális a klíma, ha csak hagyományos (1 DIN) méretű a gyári CD-rádió, az is MP3-olvasós, USB-csatlakozós és ráadásul Bluetooth (kihangosítós) kapcsolatot is adó, a kormánykerékről is vezérelhető. Utóbbi, azaz a volán mondjuk itt még nem bőrhuzatos, csak plasztik, s például a kesztyűtartónak és a lábtereknek sincs világítása. Viszont már itt is, alapból is szintszabályzós mindkét elülső ülés, osztva dönthető a hátsó üléstámla, vannak csomagtéri akasztók és légzsákok is bőven: szám szerint 7. Továbbá ESP, guminyomás-szenzor és sokfunkciós fedélzeti számítógép, gyári riasztó, indításgátló, valamint még temérdek egyéb apróság is. Extraként metálfényezés 95 000, kéttónusú, azaz eltérő tetőszín 125 000 forintért kérhető. Az összkerékhajtás felára tetemes, 600 000 Ft.

Alapból osztva dönthetők az ülések, álpadló a GL+ ellátmánytól jár

Alapból osztva dönthetők az ülések, álpadló a GL+ ellátmánytól jár

Suzuki Vitara 2015 − motorkínálat
Motor 1.6 VVT 2WD 1.6 VVT 4WD 1.6 DDiS 2WD 1.6 DDiS 4WD
Hengerűrtartalom (cm3) 1586 1598
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/5 (automata/6) kézi/5 (automata/6) kézi/6
Teljesítmény [LE (1/min)] 120 (6000) 120 (3750)
Nyomaték [Nm (1/min)] 156 (4400) 320 (1750)
Fogyasztás (vegyes) [l/ 100 km] 5,3 n. a. 4,2 n. a.
CO2-kibocsátás [g/km] 123 (127) 134 (138) 106 111
Saját tömeg [kg] 1075 (1120) 1160 (1185) 1230 (1295)

Bár a belépő Vitara ajánlata sem rossz, a második, 320 000 forintos felárral, még mindig csakis benzinesként elérhető GL+ verzió tűnik a legjobb választásnak. Ez ugyanis 4 110 000 forintért a takarékos és tartósnak ígérkező motorhoz a GL-ben meglévő ellátmányon túl már 17 colos (215/55 R17 abroncsokkal szerelt) alufelniket, fényezett hűtőmaszkot, külső tükröket és kilincseket, ködfényszórót, B-oszloptól sötétített üvegezést, bőrözött kormányt, tempomatot és sebességkorlátozót, hátul is elektromos ablakokat, automata légkondicionálót, 2 DIN méretű érintőképernyős, tolatókamerás, MirrorLink funkciós hifit, valamint LED menetfényt is ad. Továbbá ülésfűtést az első ülésekhez, fűtőcsatornákat a hátsókhoz, világítást a kesztyűtartóhoz, a lábterekhez és a csomagtérbe, megvilágított napellenzőket, műszerfali felső tárolórekeszt, 12 V-os stekkert a csomagtartóba is, fekete helyett ezüst színű ajtóbetéteket, krómozott belső kilincseket és raktér-álpadlót is. De az igazi különlegesség, hogy az összkerékhajtás 600 000 forintos felárával itt már a távolságtartós tempomat és lejtmenetvezérlő is jár. Így aztán 5 millió forint alatt még spéci fényezéssel is megkaphatunk egy automata klímás, összkerekes, távolságtartós tempomatos, alufelnis, abszolút mutatós szabadidő-autót. Kell ennél több a magyar vevőnek?

Alapból nincs tetősín, a bázis felett már rögtön ezüstszínű jár

Alapból nincs tetősín, a bázis felett már rögtön ezüstszínű jár

Aligha kellhet több, de ha mégis, itt van a GLX, további 900 000 forintos felárral, az alapnál tehát 1,22 millió forinttal drágábban. Már nem csak összkerékhajtás esetén járó lejtmenetvezérlővel és adaptív tempomattal, polírozott felületű, a GL+ esetén látott méretű alufelnivel, krómozott karosszériadíszekkel és kilincsekkel, nem csak menetfényével, hanem tompítottjával is ledes, automata kapcsolású halogén reflektoros fényszórókkal, esőszenzorral, kulcs nélküli nyitással és indítással, 4 helyett 6 hangszórós (magashang-sugárzós) hifivel, analóg műszerfali órával, bőr kárpitozással, továbbá első-hátsó parkolóradarral.

Suzuki Vitara 2015 − árak
Listaár Akciós ár
1.6 GL 4 490 000 Ft 3 790 000 Ft
1.6 GL 4WD 5 090 000 Ft 4 390 000 Ft
1.6 GL+ 4 810 000 Ft 4 110 000 Ft
1.6 GL+ 4WD 5 410 000 Ft 4 710 000 Ft
1.6 GLX 5 710 000 Ft 5 010 000 Ft
1.6 GLX 4WD 6 310 000 Ft 5 610 000 Ft
1.6 DDiS GLX 6 510 000 Ft 5 810 000 Ft
1.6 DDiS GLX 4WD 7 110 000 Ft 6 410 000 Ft
Ez is érdekes lehet:
 

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon...

Brutális gyorsulást ad a világ legfürgébb gokartja

Jó móka a gokartozás, főként ha komoly gyorsulás is társul hozzá. A világ legfürgébbjét egy villanymotor...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (26 db)

kaes50 írta: 4 hónapja

Csak annyit irok , hogy vettem egy Vitarát GL+ és kaptam hozzá egy sz...r váltót. Kétszer beállt a sebváltó. Azóta csak szerviz mintha húsz éves lenne az autó! Nem bocsájtom meg magamnak ezt a tranzakciót. Ráadásul a központi szerviz semmi segitséget nem hajlandó adni, sőt kétségbe fogja a hibát. EZ A SUZUKI !!!!!!!!!!!!Péter-Pál

A válaszoláshoz belépés szükséges
Marconi írta: 2015 március 28., szombat 19:25:57
vidi500 írta: 2 éve

Nem az a lényeg, hogy 5 vagy 6 sebességes váltót tesznek e bele, hanem a végáttétel.


Előzmények megtekintése

Az igaz, csak ritka az 5 sebességes benzinesek között, a normális végáttételű, ezért zabálnak és pörögnek világba. Erre gondolt az egyik hozzászóló, mikor azt írta, hogy neki többet nem kell 5 sebességes. Hát, nekem se!

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2015 március 28., szombat 11:04:35
Marconi írta: 2 éve

Ugyanazzal az 1,6-os 110 LE-s motorral a Renault Fluence 5 sebessséges, míg a Megane és a Grandtour 6. Spórolás! Vezettem KIA Vengat, 130-nál 4000-et forog, bömböl és 9 l-t zabál, szinte "könyörög" a 6. sebességért. Annak idején a Fiat Stilo 1,2-es 82 LE-s motorral és az 1,4-es 95LE-s motorral 6-os váltóval jött ki és nagyon jól megállták/ják/ a helyüket a pályán. Ugyanakkor az 1,6-os 103 LE-s motorral 5 sebességes, érthetetlen okból.


Előzmények megtekintése

Nem az a lényeg, hogy 5 vagy 6 sebességes váltót tesznek e bele, hanem a végáttétel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Marconi írta: 2015 március 28., szombat 10:31:03
Tyrel írta: 2 éve

Látom sikerült egy kisebb vitát indítani akaratlanul is, de cicamokussal ill. a eredeti álláspontommal kell egyetértsek:

Ez azért nem furgjon, kisebb is és áramvonalasabb is azoknál... a drága turbós motorokon nevelkedettek pedig könnyen rúgdosnak lefelé, de egy "autós elit" számára elmaradottnak és ócskának tartott 1.6-os, 120 lóerős szívó benzinmotorban igenis van annyi erő hogy 2000 - 2500-as fordulaton különösebben szenvedés nélkül elvigyen egy Vitara katsztnit 130-as pályatempónál. Oké hogy jól gyorsulni innen már nem fog, de kit érdekel?! Majd visszaváltok... Visszaváltani mindig lehet, a váltó végével van a baj: azzal hogy indokolatlanul üvölt a motor és indokolatlanul sokat fogyaszt.

Nem a mérnökök szapulása volt egyébként a célom, szerintem ők pontosan tudják hogy ez így rossz, csak épp a döntést nem ők hozzák meg. Továbbra is tartom hogy az autógyáraknak feltett szándékuk hasznot húzni abból a tényezőből hogy egyes termékeikkel jól lehet-e "pályázni" avagy sem, és ehhez a legegyszerűbb ill. legrövidebb út számukra az elcseszett váltó.



Más:

Most ezt komolyan nem árulják majd nálunk napfénytetővel? A GL+ a kedvező árával sok új család ill. fiatal ember első komoly (értsd. nem használt és toldozott-foltozott) autója lehetne, ehhez megvan a külleme, színvilága, mindene... a napfénytető kivételével. Tudom hogy ez sokaknak érthetetlen, hogy miért kapálózok érte, de a fiatalok igen is szeretik:

jobb tőle a kocsiban a közérzet, fiatalosabb és esetleg ha van kisgyerek ő is nagyon értékeli. Igenis kell ez az extra a csóró magyaroknak; Suzuki Sales fail.


Előzmények megtekintése

Ugyanazzal az 1,6-os 110 LE-s motorral a Renault Fluence 5 sebessséges, míg a Megane és a Grandtour 6. Spórolás! Vezettem KIA Vengat, 130-nál 4000-et forog, bömböl és 9 l-t zabál, szinte "könyörög" a 6. sebességért. Annak idején a Fiat Stilo 1,2-es 82 LE-s motorral és az 1,4-es 95LE-s motorral 6-os váltóval jött ki és nagyon jól megállták/ják/ a helyüket a pályán. Ugyanakkor az 1,6-os 103 LE-s motorral 5 sebességes, érthetetlen okból.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Laci82 írta: 2015 március 18., szerda 11:58:14

ha szigorúan az új autók árait nézzük, akkor igenis jó vétel. Mondjuk én nem venném, mert nekem 200 lóerő minimum kell. De ez egy kellemes külsejű autó, ami japán lévén valószínűleg megbízható is. Aki nyikorgás mentes, csendes autózásra vágyik és fikázza, ajánlom az s-classt 35 millióért......de a pesti utakon pár hónap után még az is nyikorog :D :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2015 március 18., szerda 10:09:41
Kavics írta: 2 éve

Az asszonykámnak S crossa van,ugyan az a váltó és motor mint az itt említett vitarában,120-nál 3000 forog,ami szerintem nem sok,az én kocsim is 5 gangos,és képzeld viszi a 250-et :),a 6os váltókkal az a nagy gond hogy javában rövidek a fokozatok,ezért sokat kell(igényeli) váltani,ami a kinyomócsapágynak nem éppen tetszik,tehát tönkre fog jóval előbb menni.120 lóerőhöz elég az 5 fokozat.Amúgy minek a 9 fokozatú automata??


Előzmények megtekintése

Na pont erről van szó. Ha 120-nál 3000-et forog, akkor 140-es tempónál már legalább 3500-at vagy még többet. Viszont ez hosszabb távon pályázva eléggé zavaró és költséges. Aki havonta egyszer megy fel a pályára pl. BP-Balaton távon, annak persze tök mindegy, de aki heti vagy napi rendszerességgel tesz meg többszáz Km-t annak már igenis számít. A kinyomócsapágyas fejtegetést inkább nem kommentálom, én még egyetlen 6-os váltóval szerelt autónál sem tapasztaltam, hogy többet kellene kapcsolgatni, városban eleve csak a bevezető pályaszakaszokon kapcsolok hatost, ez napi 2 plusz kapcsolást jelent, nem hiszem hogy ettől fog megfeküdni a kinyomócsapágy... A többi fokozatot meg egyébként is végigzongorázom ha fel akarok gyorsulni. Nem teherautó ez, ahol villámgyorsan elfogynak a fokozatok és folyamatosan vissza kell kapcsolni ha lendületben akarsz maradni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi13 írta: 2015 március 18., szerda 09:45:29

:) Az "igényes" embereknek kell a kilencfokozatú... meg annak aki vagy eladja úgyis az újonnan 15mil. vett autóját, vagy későbbiekben kifizeti az esetleges pár milliós számlát a váltó javításra.
Ez a GL+ benzines nagyon vonzó árú, városba kifejezetten jó lehet, asszonykának beszereznék egyet gyerekszállításra :D

Vita meg nyugodtan lehet (talán nem vagyunk trollok :) és ezért van a komment lehetőség, hogy mindenki elmondja a saját tapasztalatát...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kavics írta: 2015 március 17., kedd 23:23:08
Tyrel írta: 2 éve

Igazán ilyen áron az a GL+ nagyon tetszetős, de megfogadtam hogy többet nem veszek 5 sebességes autót, és ez számomra a Vitaránál is kizáró ok, pontosabban érthetetlen hogy miért nem árulják normális váltóval.

Most komolyan, ki szerint jó ötlet autopláyán hallgatni ahogy a motor 4000+ fordulaton üvölt és nézni ahogy közben a szolíd fogyasztása felugrik 8 literre? Hahó, Suzuki mérnökök, ébresztő?!


Előzmények megtekintése

Az asszonykámnak S crossa van,ugyan az a váltó és motor mint az itt említett vitarában,120-nál 3000 forog,ami szerintem nem sok,az én kocsim is 5 gangos,és képzeld viszi a 250-et :),a 6os váltókkal az a nagy gond hogy javában rövidek a fokozatok,ezért sokat kell(igényeli) váltani,ami a kinyomócsapágynak nem éppen tetszik,tehát tönkre fog jóval előbb menni.120 lóerőhöz elég az 5 fokozat.Amúgy minek a 9 fokozatú automata??

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tyrel írta: 2015 március 17., kedd 19:16:21

Látom sikerült egy kisebb vitát indítani akaratlanul is, de cicamokussal ill. a eredeti álláspontommal kell egyetértsek:
Ez azért nem furgjon, kisebb is és áramvonalasabb is azoknál... a drága turbós motorokon nevelkedettek pedig könnyen rúgdosnak lefelé, de egy "autós elit" számára elmaradottnak és ócskának tartott 1.6-os, 120 lóerős szívó benzinmotorban igenis van annyi erő hogy 2000 - 2500-as fordulaton különösebben szenvedés nélkül elvigyen egy Vitara katsztnit 130-as pályatempónál. Oké hogy jól gyorsulni innen már nem fog, de kit érdekel?! Majd visszaváltok... Visszaváltani mindig lehet, a váltó végével van a baj: azzal hogy indokolatlanul üvölt a motor és indokolatlanul sokat fogyaszt.
Nem a mérnökök szapulása volt egyébként a célom, szerintem ők pontosan tudják hogy ez így rossz, csak épp a döntést nem ők hozzák meg. Továbbra is tartom hogy az autógyáraknak feltett szándékuk hasznot húzni abból a tényezőből hogy egyes termékeikkel jól lehet-e "pályázni" avagy sem, és ehhez a legegyszerűbb ill. legrövidebb út számukra az elcseszett váltó.

Más:
Most ezt komolyan nem árulják majd nálunk napfénytetővel? A GL+ a kedvező árával sok új család ill. fiatal ember első komoly (értsd. nem használt és toldozott-foltozott) autója lehetne, ehhez megvan a külleme, színvilága, mindene... a napfénytető kivételével. Tudom hogy ez sokaknak érthetetlen, hogy miért kapálózok érte, de a fiatalok igen is szeretik:
jobb tőle a kocsiban a közérzet, fiatalosabb és esetleg ha van kisgyerek ő is nagyon értékeli. Igenis kell ez az extra a csóró magyaroknak; Suzuki Sales fail.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2015 március 17., kedd 18:09:47
Kempelen írta: 2 éve

Azért azt nézd meg, hogy ez a 120 lovas motor mekkora homlokfelületet visz....

A váltó lehet természetesen költség kérdés, de tény, hogy ami 6 fokozatú szívókról beszélsz, azoknak a 6. fokozata is rövidebb, mint más 5-ös váltója. Azért kell nekik a sűrűbb kiosztás, hogy a gyenge motort kompenzálni tudják.


Előzmények megtekintése

Lényeg hogy pályatempónál ne üvöltsön és ne zabáljon a motor. Ezen belül amúgy nekem mindegy hogy 5-ös vagy 6-os. Nekem az a tapasztalatom, hogy benzineseknél 5-ös váltó esetén ez nem szokott sikerülni. Sűrűbb kiosztással szoktak kompenzálni, de ezt meg tudják tenni 5-ös váltóval is, hiszen ebből a szempontból a 2-3 fokozat a legfontosabb, a négyes már minimálisan tér el a megszokottól, az ötös pedig kb. a "helyén" marad. Persze biztos van aki ezért tesz be 6-os szerkezetet..., de attól én nem vennék autót :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI VITARA 1.6 GLX 4WD Panorama (Automata)

SUZUKI VITARA 1.6 GLX...

Ár: 6.050.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI VITARA Sidekick

SUZUKI VITARA Sidekick

Ár: 620.000 Ft

Évjárat: 1994 / 3

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: LPG/benzin

SUZUKI VITARA 1.6 GLX (Automata) AJÁNDÉK SZERELT TÉLI KERÉK

SUZUKI VITARA 1.6 GLX...

Ár: 5.300.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!