0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezért jó gazdagnak lenni - BMW 740d xDrive teszt 

BMW 740d xDrive teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha a maximumra vágyunk, amit a BMW ma nyújtani képes az autózás terén, akkor a zászlóshajónak számító 7-es sorozatból kell mazsoláznunk. A BMW 740d xDrive remek választás, ha luxuséhségünk racionális gondolkodásmóddal párosul.

Teszt
Műszaki adatok

Szemfényvesztés: a képen egy fekete autó látható, ami napsütésben kéknek mutatja magát − ez a 315 ezer forintos karbonfekete metálfényezés varázslata

Szemfényvesztés: a képen egy fekete autó látható, ami napsütésben kéknek mutatja magát − ez a 315 ezer forintos karbonfekete metálfényezés varázslata

Először az 1960-as évek végén gondolták úgy a BMW-nél, hogy jó lenne felkapaszkodni a német autógyártás trónját akkor megingathatatlanul birtokló Mercedes-Benz mellé, és ennek szellemében készült el a „New Six”, gyári kódjelén az E3-as típus, amelynek kupéváltozata a híres CS, az E9 volt. A kizárólag soros hathengeres benzinmotorokkal gyártott nagy BMW limuzinból 1968 és 1977 között mintegy 222 ezer darab hagyta el az üzemet, hogy aztán a számsorozatokra való áttéréskor új fejezetet nyisson a 7-es, amelynek bemutatkozó generációja az Év Autója 1978 választáson rögtön ezüstérmet szerzett a győztes Porsche 928 mögött – micsoda idők voltak! Azóta eltelt bő három évtized, ám az ötödik modellváltásnál tartó 7-es sorozat maradt, ami volt: a BMW kínálatának krémje. Ez a legnagyobb, egyben legdrágább müncheni limuzin, ebben debütált elsőként a V12-es hajtómű 1988-ban (szakértőknek M70), és 2009-ben ennél fogytak el az E kezdőbetűs gyári kódok – az aktuális sorozat így kaphatta meg az F01/F02 jelzést, amelynél utóbbi a hosszabb tengelytávú kivitelt illeti.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Diszkrét: a tolatólámpát a krómdíszítés álcázza. Hiába 740d a jelölés, ez csak 3,0 literes motor, igaz, dupla turbóval

Diszkrét: a tolatólámpát a krómdíszítés álcázza. Hiába 740d a jelölés, ez csak 3,0 literes motor, igaz, dupla turbóval

2002-ig papírforma szerint zajlottak a dolgok, a BMW 7-es volt a sportosan elegáns, behemót méretei ellenére is remekül vezethető német luxusautó, aztán Chris Bangle a feje tetejére állított mindent. És lássunk csodát, a kívül-belül gyökeresen megváltozott újdonság világszerte sorra döntögette az eladási rekordokat, ennek ellenére Adrian van Hooydonk, a jelenlegi sorozatért felelős tervező próbált a régi tankönyvekből dolgozni. A 740d xDrive esetében is fennálló rövidebb, 5072 mm hosszú karosszéria nem tűnik nyomasztóan óriásnak, a feltűnően hosszú orr, a kilincsek magasságában futó határozott övvonal, illetve a jó érzékkel megrajzolt far összességében előnyére változtatta meg a Bangle által festett, sokak által torznak vélt képet, ellenben az M csomag kissé feleslegesnek tűnik ehhez a modellhez. Itt rögtön oszlassunk el egy régóta fennálló tévhitet. BMW M7 eddig soha nem készült, csupán M-es tartozékokkal, így karosszériaelemekkel, felnikkel, sportkormánnyal, egyedi dekorációkkal adott a lehetőség, elsősorban vizuális vadításra – a két dolog nem ugyanaz. A közel kétmillió forintos opcióban hasznos tartozékok is találhatók, például az Dynamic Drive rendszer, amely nagymértékben növeli az autó kanyarstabilitását, de erről kicsit később.

Mindent olyan szinten tud, ahogyan a luxusautóktól elvárható. Gyors, stabil, csendes, méretei ellenére kitűnően irányítható, komfortja osztályon felüli. Egyes változatokhoz a hátsó kerekeket is elforgató integrált aktív kormányzás rendelhető, de ez az opció a 740d xDrive modellhez nem elérhető

Mindent olyan szinten tud, ahogyan a luxusautóktól elvárható. Gyors, stabil, csendes, méretei ellenére kitűnően irányítható, komfortja osztályon felüli. Egyes változatokhoz a hátsó kerekeket is elforgató integrált aktív kormányzás rendelhető, de ez az opció a 740d xDrive modellhez nem elérhető

Észrevétlenül dolgozik az xDrive összkerékhajtás − a dízeleknél csak a legerősebb motorral párosítható

Észrevétlenül dolgozik az xDrive összkerékhajtás − a dízeleknél csak a legerősebb motorral párosítható

Vérbeli luxusautó tesztjében vétek olyasmiket leírni, amelyeket a szerényebb modellek méltatására szoktunk használni. Igen, rendkívül kényelmes, tágas, csendes, tökéletes minőségben kivitelezett, fölényes dinamikával mozgó gépezet a 740d xDrive, de hát éppen ez nála a minimum. Mi inkább onnan közelítenénk, hogy a valóságban mi az a plusz, ami az 5-ös sorozat fölé rendeli, hiszen korábban bőven volt alkalmunk a kistestvérekhez, és azoknál úgy gondoltuk, ennél feljebb már fölösleges lépni. Be kell vallanunk, igazából értelmetlen a kérdés megválaszolása, mert a 7-est ebből a szempontból nem racionalitása, hanem rangja, méltósága, kvázi felsőbbrendűsége adja el, és ezt ugyan forintosítják az árlistán szereplő összegek, ám valójában nem csak a pénzről van szó – ezt pedig pontosan tudják, akik megveszik. Ha már a számoknál tartunk, a 740d a csúcsdízel, de az értékesítési politika kissé furcsa: hosszú tengelytávval ez a motor nem párosítható, az a szerényebb 730Ld privilégiuma, ellenben az xDrive összkerékhajtás csak a 40d erőforrással kombinálható. Aki hosszú és összkerekes 7-esre vágyik, annak a benzines 750Li xDrive a megoldás. A tesztautó alapára 26 millió forint, mire azonban kipipálgatták az egyébként nem is nagyvonalúan kezelt extralistát, a végösszeg 33,8 millióra ugrott.

Finom csiszolású alumínium díszítőelemek járnak az M csomaggal − a 7-es bőrbe varrt műszerfala ezzel higgadt mértékben, de sportosan elegáns elegyet alkot. A széles alagútra ültetett pohártartó fedelének illesztési hézaga pontos, ám lehetne kisebb. Az óriási középkonzoli kijelző képe osztható, így a navigáció eltakarása nélkül is lehet barangolni a menüben; természetesen iDrive-val. A pazar kényelmű első ülések ülőlapja 505-570 mm között elektromosan állítható

Finom csiszolású alumínium díszítőelemek járnak az M csomaggal − a 7-es bőrbe varrt műszerfala ezzel higgadt mértékben, de sportosan elegáns elegyet alkot. A széles alagútra ültetett pohártartó fedelének illesztési hézaga pontos, ám lehetne kisebb. Az óriási középkonzoli kijelző képe osztható, így a navigáció eltakarása nélkül is lehet barangolni a menüben; természetesen iDrive-val. A pazar kényelmű első ülések ülőlapja 505-570 mm között elektromosan állítható

Halk zümmögéssel villanymotorok mozgatják az összes napfényvédő rolót a hátsó ajtókon, illetve a hátsó szélvédőnél

Halk zümmögéssel villanymotorok mozgatják az összes napfényvédő rolót a hátsó ajtókon, illetve a hátsó szélvédőnél

A bőrkárpit (nem a pihe-puha Exclusive Nappa, mert az cirka plusz egymillió) például alapáras, a tesztautóba osztriga/fekete színkombináció került, de hogy ne izzadjunk bele a szintén feláras komfortülésekbe, meg kell vásárolni az aktív ülésszellőztetést, ami 213 ezerbe fáj. 26 milliónál ez csak szúnyogcsípés, de vigyázat, ezek a vérszívó opciók tömegével támadnak. Ajtóbehúzó Soft Close automatika, motoros csomagtartófedél mozgatás, kulcs nélküli kezelés, elektromosan működtethető napfénytető és árnyékoló rolók, négyzónás klíma, adaptív kanyarvilágítás, tolatókamera, távolsági fényszóróasszisztens, Professional navigáció, USB és Bluetooth csatlakozás – csak úgy repülnek a százezrek. És ez a jéghegy csúcsa, benne olyan tételekkel, amelyeket magától értetődően megkapunk egy dél-koreai kompakthoz.

Fél köbméterrel csábító a csomagtartó mérete, de a rossz tagolás miatt nehezen pakolható. A 740d xDrive nem kapható hosszú tengelytávval, ám helyhiányra ebben sincs panasz, a hátsó utasokat egyedileg állítható légkondicionáló és ülésfűtés is kényezteti, további extrákkal azonban lehet ennél is feljebb menni. Az első fotelek kényelmét visszasírjuk, ellenben az ülésszellőztetés ventilátora lehetett volna halkabb és hatásosabb is, légörvénye helyett ugyanis inkább csak hangját éreztük Fél köbméterrel csábító a csomagtartó mérete, de a rossz tagolás miatt nehezen pakolható. A 740d xDrive nem kapható hosszú tengelytávval, ám helyhiányra ebben sincs panasz, a hátsó utasokat egyedileg állítható légkondicionáló és ülésfűtés is kényezteti, további extrákkal azonban lehet ennél is feljebb menni. Az első fotelek kényelmét visszasírjuk, ellenben az ülésszellőztetés ventilátora lehetett volna halkabb és hatásosabb is, légörvénye helyett ugyanis inkább csak hangját éreztük Fél köbméterrel csábító a csomagtartó mérete, de a rossz tagolás miatt nehezen pakolható. A 740d xDrive nem kapható hosszú tengelytávval, ám helyhiányra ebben sincs panasz, a hátsó utasokat egyedileg állítható légkondicionáló és ülésfűtés is kényezteti, további extrákkal azonban lehet ennél is feljebb menni. Az első fotelek kényelmét visszasírjuk, ellenben az ülésszellőztetés ventilátora lehetett volna halkabb és hatásosabb is, légörvénye helyett ugyanis inkább csak hangját éreztük

Fél köbméterrel csábító a csomagtartó mérete, de a rossz tagolás miatt nehezen pakolható. A 740d xDrive nem kapható hosszú tengelytávval, ám helyhiányra ebben sincs panasz, a hátsó utasokat egyedileg állítható légkondicionáló és ülésfűtés is kényezteti, további extrákkal azonban lehet ennél is feljebb menni. Az első fotelek kényelmét visszasírjuk, ellenben az ülésszellőztetés ventilátora lehetett volna halkabb és hatásosabb is, légörvénye helyett ugyanis inkább csak hangját éreztük

Amennyire lehet, hátratolták a két turbóval lélegeztetett sorhatos dízelt. 100 km/óráig nagyot tol a kéttonnás monstrumon, felette viszont már nem nyomja a hátat az üléstámla − cserébe' jól fogyaszt, különösen hosszútávon

Amennyire lehet, hátratolták a két turbóval lélegeztetett sorhatos dízelt. 100 km/óráig nagyot tol a kéttonnás monstrumon, felette viszont már nem nyomja a hátat az üléstámla − cserébe' jól fogyaszt, különösen hosszútávon

Ha azonban végre elvonatkoztatunk az ártól és a többi autótól, azaz végre beülünk a 7-es BMW-be, megszűnik a külvilág. Egyrészt rendkívül hatásos a zajszigetelés, amit saját zajmérésünk is igazolt, másrészt a forgalomban érezhető tisztelet övezi ezt a szárazföldi anyahajót. A 740d jelölés megtévesztő, amíg korábban V8-as dízel ketyegett a teremnyi gépházban, most a jól bevált soros hatos, háromliteres egység felpaprikázott, dupla turbós kiadása veszi hátára az üresen is közel kéttonnás vasat. 306 lóerő és 600 Nm. Egyéb kérdés? Ha nincs, akkor elmondjuk, hogy 2500 1/min fordulatig − ameddig a nyomaték maximuma rendelkezésre áll − nagyon ütős a gyorsulás, viszont autópályás szituációkban, 100-120 km/h körül odalépve már inkább a fizika, mintsem a jobb láb parancsol, nincs olyan gyorsulási élmény, mint amit a legizmosabb dízel 7-estől elvárnánk. A 8 gangos ZF automata szerintünk a legjobb konstrukció, ami automataváltóban ma létezik, gyors, leheletfinoman dolgozik, és a futómű is dicsérhető. Acélrugókkal olyan menetkomfortot megvalósítani, amit a 7-essel a bajorok elkövettek, bizony bravúr, a Dynamic Drive ráadásul elektromos vezérlésű stabilizátoraival és lengéscsillapítóival kanyarban is besegít, minimalizálja a karosszéria dőlését, az intelligens xDrive pedig szavatolja a tökéletes kapcsolatot a talajjal. Alapból a nyomaték 40 százaléka jut előre, 60 hátra, de helyzettől függően akár 100 százalékot is kaphatnak a tengelyek. És mit érez mindebből a vezető? Rezzenéstelen nyugalmat, magabiztosságot, erőt, amit csak egy ötméteres luxuslimuzin nyújthat. Évszakoktól, száraz vagy csúszós útburkolattól függetlenül.

Szépen oldották meg a kipufogók végződéseinek elhelyezését, a csövek túl kommerszek lettek volna. Az M csomaggal 19 colos, V-küllős felnik és sportosabb vonalú lökhárítók kerültek a 7-esre, itt-ott krómdíszítésekkel hangsúlyozva az eleganciát

Szépen oldották meg a kipufogók végződéseinek elhelyezését, a csövek túl kommerszek lettek volna. Az M csomaggal 19 colos, V-küllős felnik és sportosabb vonalú lökhárítók kerültek a 7-esre, itt-ott krómdíszítésekkel hangsúlyozva az eleganciát

Ugyan BMW-t sokan érzelmi alapon választanak, a 740d xDrive azonban racionális gondolkodással is hamar képbe kerülhet, ha a jómódú tulajdonos nem szeretné vagyona jelentős részét az üzemanyagtöltő állomásokon elkölteni. A gyár szerint 8,8 liter a városi fogyasztás, ennek a közelében sem jártunk, de 11 liter körül simán elgurul ez az óriás, aki pedig sokat utazik, valóban komolyan spórolhat vele, mert 9 liter alá menni sem boszorkányság, mint ahogy a tesztátlagunk is befért 10 liter alá. Persze, ettől függetlenül a fenntartási költségek még vastag tárcáért kiáltanak, mert nem csak tankolásból áll az élet, és messze még az idő, amikor ebből az összkerékhajtású, bő harmincmilliót kóstáló 740d-ből is potom 3,5 milliós, sok kézen átment tucatáru válik. Aki viszont megteheti, hogy most újonnan, szalonból megvehesse, annak a pénz nem boldogít sztereotípia minden bizonnyal többé nem jelent majd semmit.

Méretek

Hosszúság: 5072 mm
Szélesség: 1902 mm
Magasság: 1479 mm
Saját tömeg: 1950 kg
Össztömeg: 2580 kg
Tengelytáv: 3070 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 500 liter
Belső szélesség elöl: 1565 mm
Belső szélesség hátul: 1520 mm
Belmagasság elöl: 900-965 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 240 mm
Ülőlap hossza elöl: 505-570 mm
Ülőlap hossza hátul: 510 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1390 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 800 mm
Csomagtér magassága: 520 mm
Csomagtér hossza: 1050-1100 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000-1130 mm
Raktérnyílás magassága: 500 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 2993 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: tiptronic - 8 fokozatú
Nyomaték: 600 Nm 1500-2500 1/min-nél
Teljesítmény: 225 kW (306 LE) 4400 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 6,0 s
CO2-kibocsátás: 183 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 7,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 9,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 64 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

NHTSA: veszélyes a Ferrari 458 csomagtartója

Amerikának baja van a Ferrari 458-assal: nem lehet belülről kinyitni a csomagtartóját. A kérdés...

Volkswagen Golf 1.6 GL, 1989 - használtteszt

Röviden a sztori: állt öt évet, aztán egy néni hajtotta, ma meg a restaurátor óvja. Egy 25 éves...

Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Egyre jobban apadnak az üzemanyagárak

Múlt hét pénteken és ma is mérséklődtek egy kevéskét az üzemanyagárak. Péntektől még olcsóbb...

Kezdődhet a kiszavazás. Melyik Dacia gyártása szűnjön meg?

Dacia Lodgy, Dokker, Logan MCV - mind tágas, puttonyos családi autók. Mostanra a Dacia is belátta...

Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba...

Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne...

Okosabb és takarékosabb a frissített Ford Focus

Elegánsabb, még biztonságosabb, új motorjaival persze zöldebb is lett. A friss Ford Focusnak...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

hadam92 írta: 2012 december 30., vasárnap 21:18:44

ha miniszter lennék, vagy valami fő fejes akkor vennék ilyet, de nem halandó embernek való :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 augusztus 28., vasárnap 12:48:24

én már mentem ezzel és az új 5-össel is, a kettő között pusztán annyi a különbség, hogy ez jóval nagyobb hátul.
amúgy szinte teljesen azonos a két modell, a műszerfal, ülések,motorok, stb ugyanazok, tehát csak akkor érdemes 5-ös helyett ezt venni, ha magas emberek gyakran fognak hátul utazni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG BMT teszt

Jó drága. Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG teszt

Picit frissült a VW Polo, és hát még jobb, mint volt. Túlzás nélkül egy kis luxusautó, de persze az ára sem polgári.


Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 220d Coupé teszt

Hátulról az igazi. BMW 220d Coupé teszt Videó

Nemsoká úgy emlegetjük majd a 2-est, hogy a BMW, ami elöl hajt. De az az Active Tourer, ez meg egy 220d Coupé 184 dízel lóval jól hátul.


BMW 316i Touring teszt

Ne akard kinyomni a szemét, és szeretni fogod. BMW 316i teszt

Milyen egy BMW alapmotorral? A 316i Touring kellemes darab, csak ne nagyon akarj vele sietni, mert nem arra való.


BMW 420d Coupé teszt

Más motorral, de kéne. BMW 420d Coupé teszt Videó

Új nevet kapott a bajorok középkategóriás kupéja, az igen szépséges BMW 420d tesztautót M-csomagosan élveztük. Bizony nehéz nem beleszeretni, csak motorból érdemelne finomabbat.


BMW M6 Coupé teszt

560 LE, 40 millió forint. BMW M6 Coupé teszt Videó

Ha látod-hallod ezt az autót, irigyled, gyűlölöd, kineveted a sofőrjét. Ha vezeted, te vagy a nép ellensége. A polgárság pukkasztója. De istenkirály is. BMW M6 Coupé teszt.


BMW 535d xDrive Touring teszt

Biztonságos erő alaphangon - BMW 535d xDrive Touring teszt

Számos rogyásig extrázott BMW után ezúttal egy enyhén stafírungozott, hajtásláncával viszont kiemelkedő 5-ös Touring járt nálunk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Napraforgóolajjal és temérdek újítással jön a Michelin Alpin 5

Díjnyertes téli gumiját váltja a Michelin, itt az Alpin 5

Tegnap – Sztori

Évi 622 millió eurós költségvetéssel és 6600 alkalmazottal fejleszti abroncsait a Michelin. Legújabb téli gumijuk az Alpin 5.


Amerika visszainteget: megújult a Fiat Dobló

Mosolygós arcot kapott a Fiat Dobló

4 napja – Haszonjármű

A Fiat Dobló gyakorlatilag az átcímkézésével Amerika számára született Ram Pro Master City alapján újult meg.


Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Az idők változnak - találkozás Robert Lešnik dizájnerrel

4 napja – Sztori

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes formatervezője. Interjú Robert Lešnikkel.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 740xd (Automata) 95-EZER KM.X-DRIVE.HITEL

BMW 740xd (Automata) 9...

Ár: 9.900.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 740i (Automata) Full-Full !

BMW 740i (Automata) Fu...

Ár: 7.900.000 Ft

Évjárat: 2009 / 1

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 740 Induvidial

BMW 740 Induvidial

Ár: 1.680.000 Ft

Évjárat: 1998

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó