Belehalt a végsebesség-tesztbe az öreg Volkswagen
Miért nem szabad rossz állapotú autókat padlógázon használni? Erre jó példa ez a Volkswagen Caddy!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Be kellett tolni az öreg Caddyt, hogy fel tudjanak hajtani vele a német autópálya korlátlan szakaszára a videóhoz: mint kiderült, nem véletlenül tiltakozott az autó a végsebesség-teszt ellen. A végzetes motorhiba azonban még így is megelőzhető lett volna.
A leállósávon ért véget a móka, de vajon ez kinek a hibája? (Fotó: Youtube.com/NoSpeedLimitGermany)
Ha viszont egy öreg autót úgy kell betolni, hogy egyáltalán fel tudj vele hajtani az autópályára, azt valószínűleg nem a legjobb ötlet padlógázon kínozni.
Erre kiváló példa a NoSpeedLimitGermany új videója, amelynek tesztalanya egy turbódízel Volkswagen Caddy volt. Az 1991-ben gyártott Caddy a videó elején leírtak szerint 1,6 literes, 60 lóerős turbódízel motorral szerelt, ám ezek az adatok több okból is sántítanak. A Caddy ugyanis gyárilag az 54 lóerős szívódízellel készült, a motor turbós változatai pedig, amelyeket sokan építenek be ezekbe a pickupokba, 70 lóerőtől indulnak. Ráadásul teljesítmény terén a videón látható autó meg sem tudja közelíteni a saját, 54 lóerőre és 102 newtonméterre képes szívódízel Golfom dinamikáját. Mindez persze következhet abból is, hogy a felvételeken látható Caddy katasztrofális állapotban van: szinte folyamatosan csúszik az ékszíj, nagyobb sebességnél pedig még a motor ordítását és a lehúzott ablak szélzaját is túlharsogja a különböző súrlódó, síró hangok sokasága. [BANNER type="1"]Arra a piros jelzésre nem ártott volna jobban figyelni (Fotó: Youtube.com/NoSpeedLimitGermany)
A végsebesség-teszt csúnya véget ér, ám mindez még így sem feltétlenül az autó hibája.

