Általában nem a komolyan vehető, szakszerűen végrehajtott munkák jellemzik a Garage54 oroszországi műhelyét, ám most egy kiváló határvonalat találtak el: így lehet valami egyszerre szakszerű és sokkolóan orosz is!
Idén tavasszal is egy különleges autót sorsolnak ki a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója!
Bár a konkrét fotó esetében aligha lehet ezzel takarózni, az alábbi bírságot nagyon könnyű akár egy egyszerű figyelmetlenség miatt is összeszedni. Biztosan van ennyi felesleges pénzed a sietségre?
A hét folyamán akkor is csökkentek a valós átlagárak a kutakon, amikor nem történt nagykereskedelmi árváltozás, így jó eséllyel hét végére még olcsóbb lesz az üzemanyag a töltőállomásokon.
Hat henger, 250 lóerő, és természetesen a hamisítatlan olasz életérzés, csak épp 23 évnyi használat után. Ezt árulják 12 millió forintért jelenleg a Használtautó.hu virtuális hasábjain.
Spanyolországban tervezték, azonban Kínában születik a Cupra második villanyautója, a Tavascan. Vajon ez érződik rajta? Utánajártunk, ahogy annak is, hogy bírja a kemény téli időjárást a elektromos SUV-kupé! Íme a válaszok!
Érdeklődés hiányában továbbra is hanyatlanak az aprócska, de megfizethető új autók Magyarországon, ám India egy egészen más piac: itt még mindig megéri a Suzukinak életben tartani a Celerio modellt.
Öthengeres, 2,7 literes dízelmotorja 400 newtonméterre és 177 lóerőre képes, a hivatalos végsebesség-adat pedig 233 km/h. Vajon sikerül elérni ennyi év után?