AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
26 év
Átlag km
298.137 km
Adatlapok száma

Osztályzat (210 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
18 %
30-39 év
41,5 %
40-49 év
27,5 %
50-69 év
5,5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
80 1.6 Loyal

(Évjárat: 1994, stílus: átlagos, )

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

minden tetszik

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Egy 2500 lóerős géppel fordultak fejre a Jay Leno’s  Garage felvételén

Jay Leno hatalmasat borult egy forgatáson Videó

2 órája – Sztori

A brutális autógyűjteményéről híres Jay Leno, ha éppen nem saját gyöngyszemeit mutogatja, vendégszereplőket hív. Most egy 2500 lóerős géppel autóztatták, de elég rosszul sült el.


Bármilyen autóvá képes változni a Mill Blackbird

Ez az igazi alakváltó kocsi Videó

15 órája – Sztori

Hol van ehhez képest a Transformers? Autóból robot, aztán vissza, a Mill Blackbird bármelyiket lepipálja, ugyanis olyan autó lehet belőle gombnyomásra, amilyet csak szeretnél.


A DS3 helyét veheti át a palettán az új Citroën C3

Divatautóként jön az új Citroën C3

18 órája – Autósvilág hírei

Akár egy tömörített Cactus is lehetne, a legtöbb jegyét tőle örökölte, de sikeresebb lehet annál. Variálhatóságával jó eséllyel a DS3 helyét szerették volna pótolni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt

Használtautó.hu

LADA NIVA 21214 33000KM KLÍMÁS

LADA NIVA 21214 33000K...

Ár: 1.790.000 Ft

Évjárat: 2000 / 8

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SKODA OCTAVIA 2.0 CR TDI Elegance Garanciás

SKODA OCTAVIA 2.0 CR T...

Ár: 5.490.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FIESTA 1.6 TDCi Fresh Plus

FORD FIESTA 1.6 TDCi F...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SKODA FAVORIT 1.3 GLX

SKODA FAVORIT 1.3 GLX

Ár: 140.000 Ft

Évjárat: 1994 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0 FSI Comfortline 150Le.Digitklíma.Parkradar!!!

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2...

Ár: 1.899.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó