AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
26 év
Átlag km
298.600 km
Adatlapok száma

Osztályzat (211 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,4 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
18 %
30-39 év
41,5 %
40-49 év
27,5 %
50-69 év
5,5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
országút
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

80 1.6 Loyal

(Évjárat: 1994, stílus: átlagos, )

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Ízelítőt kaptunk a Volkswagen-találkozóból

Volkswagen Polo R WRC Streettel drifteltünk Videó

10 órája – Sztori

Itt van a történelmet író VW Golf Clubsport S a Hungaroringen. Golf R-rel pályáztunk, Polo R WRC Streettel drifteltünk. Szombaton VW-találkozó!


Tűzforró ferdehátút húzott elő a Hyundai, az RN30 a sportos vonal előfutára

Ütős a Hyundai versenygépe

15 órája – Autósvilág hírei

Nagyon érzik a sportos vonalat a Hyundainál, olyan szintre készülnek lépni, ahol eddig nem voltak jelen. A tüzes ferdehátú Hyundaiok előfutára az RN30, elhisszük, hogy jó lesz az utcai verzió.


Ötcsillagos a Mercedes E és a Peugeot 3008

Szépen tört az E és a 3008

17 órája – Autósvilág hírei

Az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjén két újdonság vizsgázott. A Mercedes E és a Peugeot 3008 is öt csillagot érdemelt már alapváltozatában is.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

SsangYong XLV 1.6 e-XDI DLX teszt

Hegyomlás olcsón - SsangYong XLV teszt

Önálló modellnevet kapott a SsangYong Tivoli nyújtott változata. Az XLV valós méreteinél nagyobbnak tűnik, így olcsón villanthatunk vele. Kellemes családi autó, de van benne GSI is.


Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Teszten a megújult Mercedes CLA - Bunker rock

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme, kupé kivitelben. Még mindig fiatalos.


Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.

Még több teszt

Eseménynaptár 2016

Még több esemény

Használtautó.hu

AUDI A4 2.0 TDI. Áfás. szervízkönyv. k

AUDI A4 2.0 TDI. Áfás....

Ár: 4.507.800 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A 190 Elegance (Automata)

MERCEDES-BENZ A 190 El...

Ár: 780.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.5. GS. MO-i. klíma. ülésfűté

SUZUKI SWIFT 1.5. GS....

Ár: 1.320.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A 180 CDI . klím. lufelni

MERCEDES-BENZ A 180 CD...

Ár: 1.400.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C4 PICASSO 1.6 HDi. Exclusive. 7 személye

CITROEN C4 PICASSO 1.6...

Ár: 2.100.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó