AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
26 év
Átlag km
298.600 km
Adatlapok száma

Osztályzat (211 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,4 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
18 %
30-39 év
41,5 %
40-49 év
27,5 %
50-69 év
5,5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
országút
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

80 1.6 Loyal

(Évjárat: 1994, stílus: átlagos, )

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

F1, Belga Nagydíj: Hamilton sok-sok szándékos büntetése miatt Rosbeg nyert

Némi trükközéssel Rosberg nyert Spa-Francorchamps-ban

8 órája – Autósvilág hírei

Lewis Hamilton 55 rajthelyes (szándékosan szerzett) büntetése miatt Nico Rosberg indulhatott pole-pozícióból. Rajt-cél győzelmet aratott, Hamilton harmadik lett.


Rendhagyó amerikai reklám bukókerettel és egy Suzukival

Hogyan élj túl egy zuhanást egy Suzukiban? Bukókerettel. Videó

11 órája – Sztori

A bukókeret hasznosságát régóta ismerik már az autóversenyzők, itt viszont egy extrém változatot tettek próbára, látványosan.


RX-9 néven valósulhat meg a nemrég bemutatott csodás Mazda tanulmány

Jöhet a hátsókerekes Mazda kupé

14 órája – Autósvilág hírei

Egészen úgy tűnik, a japánok keményen dolgoznak egy új, hátsókerekes kupén, ráadásul Wankel motorral szerelve. Levédették az RX-9 nevet, csak legyen olyan szép, mint a tanulmány.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!

Még több teszt

Használtautó.hu

FIAT PUNTO 1.2

FIAT PUNTO 1.2

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT PANDA 1.0 4x4

FIAT PANDA 1.0 4x4

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 1983 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC 130 220KM!!

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC...

Ár: 1.049.000 Ft

Évjárat: 2004 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ VITO 112 CDI 638.094 (Automata)

MERCEDES-BENZ VITO 112...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2000 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI IGNIS 1.3 GC AC Klíma.Vonóhorog.Gyári fényezés

SUZUKI IGNIS 1.3 GC AC...

Ár: 1.049.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó