AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
26 év
Átlag km
299.035 km
Adatlapok száma

Osztályzat (212 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,4 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
18 %
30-39 év
42 %
40-49 év
27,5 %
50-69 év
5,5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
országút
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
54 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
80 1.9 TDI

(Évjárat: 1994, stílus: dinamikus, )

80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

80 1.6 Loyal

(Évjárat: 1994, stílus: átlagos, )

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Bár a rendőrség kampánya sikeres volt, még mindig sok az ittas sofőr általi baleset

Minden tizedik személysérüléses balesetet ittas sofőr okoz

8 órája – Autósvilág hírei

Több mint tízezren csatlakoztak idén a „Soha ne igyál ha vezetsz!” kampányhoz. Az ittas sofőr által okozott személysérüléses balesetek aránya csökkent, de még így is közel 10%-os.


Magyarország az európai önvezető jármű technológia élvonalába kerülhet

Elsők között lehetünk a sofőr nélküli autózásban

10 órája – Autósvilág hírei

Állítólag jó úton vagyunk afelé, hogy autóink önmagukat vezessék.


Hatalmas festménnyel reklámozzák az Alfa Romeo Stelviót Los Angelesben

Kézzel festették az Alfa óriásplakátját Videó

13 órája – Autósvilág hírei

Az Alfa Romeo frissen bemutatott SUV-jának reklámjáról tökéletesen tükröződik az az aprólékosság és részletesség, amivel alkották a Stelviót.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből három karosszériaváltozattal érkezett. A csapotthátú rengeteg előnyével pozitív csalódás.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD C-MAX 2.0 TDCi Trend VEZETETT SZERVÍZKÖNYV

FORD C-MAX 2.0 TDCi Tr...

Ár: 2.699.000 Ft

Évjárat: 2013 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT CC 2.0 CR TDI DSG Navi.170Le.Mo.-i !!!

VOLKSWAGEN PASSAT CC 2...

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

FORD C-MAX 1.6 TDCi Technology NAVI-RADAR-DIGIT KLIMA

FORD C-MAX 1.6 TDCi Te...

Ár: 2.895.000 Ft

Évjárat: 2013 / 9

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

OPEL MOKKA 1.7 CDTI Cosmo AWD Start-Stop 4WD!NAVI!1 ÉV GARANCIA!

OPEL MOKKA 1.7 CDTI Co...

Ár: 3.799.000 Ft

Évjárat: 2013 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

CHRYSLER PT CRUISER 2.0 Limited

CHRYSLER PT CRUISER 2....

Ár: 1.000.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: LPG/benzin

Még több autó