AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
26 év
Átlag km
298.137 km
Adatlapok száma

Osztályzat (210 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
18 %
30-39 év
41,5 %
40-49 év
27,5 %
50-69 év
5,5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
80 1.6 Loyal

(Évjárat: 1994, stílus: átlagos, )

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

minden tetszik

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Még a majálisnál is jobb: Mini Cabrio menetpróba

Mosoly rá, vigyor benne - ilyen a Mini Cabrio

11 perce – Újdonság

A Mini egyik legfontosabb jellemzője a gokartos futómű, a gokartnak pedig nincs teteje. Így lehet a legjobb Mini a már 4. generációs Cabrio.


Újabb TSI-vel bővül a VW motorpalettája

Valós fogyasztással jön - 1.5 TSI-t mutatott be a Volkswagen

10 órája – Autósvilág hírei

Nagyobb teljesítményt, takarékosabb üzemet hoz a Volkswagen EA211 TSI evo nevű újdonsága.


Reklámjával a Tesla vevőit szólítja meg a Nissan

Fricska a Teslának a Nissantól

15 órája – Autósvilág hírei

Miért várnál, ha már ma is teljesen elektromos Nissan Leafet vezethetsz? - teszi fel a kérdést a Nissan.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Essentia

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI...

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.2 CD CE

MAZDA 6 Sport 2.2 CD CE

Ár: 2.890.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TOUAREG 3.0 V6 TDI Tiptronic MULTI-K GYÁRI-ÁLLAPOT HITEL

VOLKSWAGEN TOUAREG 3.0...

Ár: 2.200.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q3 2.0 TDi DPF S-Line

AUDI Q3 2.0 TDi DPF S-...

Ár: 6.190.000 Ft

Évjárat: 2013 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.8

AUDI A4 Avant 1.8

Ár: 285.000 Ft

Évjárat: 1996 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó