AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
24 év
Átlag km
297.271 km
Adatlapok száma

Osztályzat (209 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
25 %
30-39 év
42 %
40-49 év
21 %
50-69 év
5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

minden tetszik

80 2.6 V6 (Automata)

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

gyári sport futómű, ültetés hibátlanul tapad és bármilyen helyzetben kontrollálható. a motor lenyűgöző, kis ésszerű tuninggal kb 200 ló bmw 3.0 v6 új tdi-it veri.

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Megújult, már aston martions a Ford C-MAX

Kívül szebb, belül jobb a frissített Ford C-MAX

2 órája – Autósvilág hírei

Kívülről az újabb Fordokról már ismert hűtőmaszk dobja fel a Ford C-MAX családi egyterűt, de akad változás odabent is.


A benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz

Most meg egy kicsit csökken az üzemanyagok ára

5 órája – Autósvilág hírei

Ha szinte észre sem vehető mértékben, de péntektől kevesebbet kell fizetni a benzinért és a gázolajért is.


Novembertől Magyarországon is elérhetőek a BMW i modellek

Zöld utat kaptak a BMW villanyautói

7 órája – Autósvilág hírei

A BMW i3-assal és az i8-assal nem csupán két új modellel, hanem az i almárkával is bővül novembertől a BMW magyarországi kínálata.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ A 150 Classic Tulajdonostól. Friss műszaki

MERCEDES-BENZ A 150 Cl...

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2006 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW 320i COUPE-BŐR-KLIMA-17'ALUF

BMW 320i COUPE-BŐR-KLI...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 1993 / 10

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ C 220 T CDI Esprit

MERCEDES-BENZ C 220 T...

Ár: 1.098.000 Ft

Évjárat: 2000 / 7

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.4 V6 Multitronic

AUDI A4 2.4 V6 Multitr...

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL CALIBRA 2.0 16V

OPEL CALIBRA 2.0 16V

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 1995 / 9

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó