AUDI 80 vélemények

AUDI 80

Általános információk
Átlagos életkor
24 év
Átlag km
297.271 km
Adatlapok száma

Osztályzat (209 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Ki mondja?

Nem
8 %
Férfi
92 %
Életkor
18-29 év
25 %
30-39 év
42 %
40-49 év
21 %
50-69 év
5 %
70 év felett
1 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
53,5 %
átlagos
36,5 %
higgadt
10 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

80 1.6 D

(Évjárat: 1981, stílus: dinamikus, )

Télen nyáron indul pöccre , nem eszik túl sokat méretéhez képest. Tágas az utastér , viszont elég lomha és alulkormányzott mint az Audik általában. Szerintem megéli az 1 millió km.- ert . Szeretem.

80 1.8

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

Az autó Audi 80 1.8 Quattro 90LE, 1986. 10. b3-as gömböjű. sajnos eleinte sok volt vele a gondom, de meg lett csinálva az autón már majdnem minden. csúcs ez az autó, iszonyatos a gyorsulása (quattro), és a fogyasztása sem veszélyes, a motorja nagyon erős, megbízható, a hajtás is tökéletes (27 év...

80 1.6 td

(Évjárat: 1989, stílus: dinamikus, )

Az autó nagyon szuper!!! jó megjelenése van még a mai napig is, megbízható motor, kis fogyasztás, alacsony költségek, kis odafigyeléssel, karbantartással ez egy örök darab, még a világból is kimegy...

80 1.6

(Évjárat: 1993, stílus: dinamikus, )

Autóvásárláskor sok olyan autót találtam ami kb. ezzel az audival egyidős és egy árba volt,de szerintem nem döntöttem rosszúl aránylag jó fogyasztás,nagy utastér,kis költségek,és ami nagyon fontos jól össze van rakva és nem ismeri a rozsdát. kb 30ezer km mentem vele és csak az első lengéscsillap...

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 2.0 E

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Textar fékrendszerrel a lassulása,nagy terhelésnél sem fáradt 35000 kilómétert mentem az az első tárcsák és betétek cseréje óta,hátul csak betéteket kellett cseréltem. Ami nem tetszett:Magyar utak ették a jobb első lengéscsillapítót kb. negyvenezrenként,igaz nem párban cseréltem.

80 1.8 S

(Évjárat: 1990, stílus: dinamikus, )

minden jó

80 1.9 TDI

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

minden tetszik

80 2.6 V6 (Automata)

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

gyári sport futómű, ültetés hibátlanul tapad és bármilyen helyzetben kontrollálható. a motor lenyűgöző, kis ésszerű tuninggal kb 200 ló bmw 3.0 v6 új tdi-it veri.

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Az Audi és a Das WeltAuto is támogatja a sí sportot

Szereted a síelést? Az Audit és a Das WeltAutót is szeretni fogo

9 órája – Autósvilág hírei

Két autót adott át az Audi és a Das WeltAuto a Magyar Sí Szövetség, illetve Miklós Edit számára, hogy támogassák az olimpiai 7. helyezett sportolót.


Megvolt a Mercedes-Maybach S-osztály Los Angeles-i premierje

Luxusok luxusa: bemutatkozott a Mercedes-Maybach S-osztály Videó

11 órája – Autósvilág hírei

A Maybach márkanév feltámad, igaz nem önállóan, hanem a Mercedes csúcsmodelljeként. A Maybach S-osztály a Pullman individualista változata.


Los Angelesben debütált az Audi Prologue tanulmány

Audi Prologue koncepció - ilyen lesz az A9-es

14 órája – Autósvilág hírei

Ha elsőre nem tűnne fel, ez már az új formanyelv az Audinál. Bizony, a Prologue koncepció az A9-es gigakupé formáit mutatja meg.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Toyota Aygo 1.0 VVT-i teszt

X-travagáns városi cirkáló - Toyota Aygo teszt

A korábbi legkisebb Toyota, az iQ forgalmazásának megszűnése után az Aygo lett a japán gyártó alapmodellje. Vászontetővel teszteltük a második kiadást.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL ASTRA G Cabrio 1.6 16V

OPEL ASTRA G Cabrio 1....

Ár: 900.000 Ft

Évjárat: 2002 / 11

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI WAGON R+ 1.3 GLX Extra ABS + Klima

SUZUKI WAGON R+ 1.3 GL...

Ár: 410.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT CLIO 1.5 dCi

RENAULT CLIO 1.5 dCi

Ár: 795.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GTV 2.0 T.Spark

ALFA ROMEO GTV 2.0 T.S...

Ár: 498.000 Ft

Évjárat: 1999 / 4

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 2.0 Ecoboost ST3

FORD FOCUS 2.0 Ecoboos...

Ár: 5.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó