Bár a Geely az "anyamárka" emblémája alatt nem értékesít autókat a magyar piacon, mégis érdekeltek hazánkban, hiszen a Volvo is a vállalat égisze alá tartozik. Emellett a Polestar, a Lotus, valamint a nálunk főként a túraautó-versenyekből ismert Lynk & Co is ide tartozik, a Lotusról már nem is beszélve.
A Geely Cityray akár a nyugati piacokon is erős induló lehetne, főleg annak tudatában, hogy a gyártó a vételárat forintba átszámítva 5,5 millió forintra lőtte be. Ennyi pénzért a szabadidő-autó orrában 1,5 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor dolgozik 176 lóerővel, amelyhez egy hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltót párosítottak. A Geely adatai szerint a típus 7,9 másodperc alatt tudja a 0-100 km/órát, ám ami talán ennél is fontosabb, hogy a fogyasztását (mindenféle villanyos rásegítés nélkül) 5,9/ 100 kilométerre teszik.
Az utastérben - mondhatni megszokott módon - minimalista az összhatás, csupán a hangulatfények, valamint a fehér kárpitozás visz némi játékosságot a Cityray belsejébe. A kétküllős kormány mögött 10,2, míg középen függőleges elrendezésben 13,2 colos képernyő található.
A Geely egyre több európai országban értékesíti a "saját" emblémájával ellátott autókat, így nem zárható ki teljesen, hogy egy nap hazánkba is megérkezzenek. Viszont az szinte biztosra vehető, ha kapható is lesz a Cityray, akkor a fent említettnél magasabb árat tesznek rá.