Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Várható volt, hogy az idei évben eltűnik a magyar újautó-piac legolcsóbb alternatívája, utód híján pedig mostantól nem lehet 5 millió forintnál olcsóbban nullkilométeres kocsit venni hazánkban.
Eltűnt a Mitsubishi hazai konfigurátorából a Space Star, amely évek óta a magyar újautó-piac legolcsóbb szereplője volt. Az infláció ellenére több esztendeje 4 440 000 forinttól lehetett konfigurálni, ezzel messze a konkurens modellek alá vágott az árak tekintetében. Ugyanakkor fontos hozzátenni, hogy az eladásokban már nem szerepelt olyan jól, mint azt az ára indokolta volna. Ennek oka könnyen megfejthető: a fapados Space Starból még a klíma és a rádió is hiányzik, ami még ennyiért sem tette túl vonzóvá.
A magyarországi konfigurátorból is eltűnt a Space Star
Európában a lefrissebb Mitsubishi a Grandis, de szeptemberben is érkezik egy új modell Eclipse Cross néven
A Space Star első helyét a legolcsóbb új autó "versenyben" a Dacia Sandero vette át, amelyet jelenleg 5 699 000 forinttól lehet konfigurálni, de a legmegfizethetőbb modellek között található a Fiat Pandina (korábban Panda), a Hyundai i10, a Kia Picanto, vagy épp a Toyota Aygo X.
1. A Dacia Sandero 5999-ről indul, így a legolcsóbb autó jelenleg a Fiat Pandina 5990-nel.
2. A Dacia oldalán nincs is konfigurátor. (Ha van, linkeld rá a megfelelő szövegre, ígérem, megkövetlek.)
3. A Picanto feljebb ment 6199-re, mivel eltűntek a 2025-ös modellév MPI motoros modelljei, GDI-re váltottak. Az Aygo-X is odébb van 6330-cal.
1. A Sandero nem „5999”, de még csak nem is 5 999 000, hanem 5 699 000 forint. A második szám hatos, nem kilences, vagyis a Sandero olcsóbb, mint a Pandina.
2. Online konfigurátor valóban nincs, ám vásárlóként a szalonban bármikor konfigurálhatsz magadnak egy autót a megrendelőlapon.
3. Ezeknek a modelleknek az árát nem említettük a cikkben, csak azt, hogy a legmegfizethetőbb modellek között vannak, ami továbbra is áll.
Az nem elég, hogy megismételed, nem elírásnak néztem. Honnan veszed a számot?
A HIVATALOS ÁRLISTÁBAN 5999e – a kedvedért 5999000 Ft) az alapár. Tehát a Pandina a legolcsóbb.
(Van a Sandero árlista első oldalán egy 5699e-s említés, de az egy hitelkonstrukcióra vonatkozik, és mivel a többi modellnél nyilvánvalóan nem ilyen árat nézel, ezért nem igazán korrekt ezt venni alapul.)
1. A Dacia Sandero 5999-ről indul, így a legolcsóbb autó jelenleg a Fiat Pandina 5990-nel.
2. A Dacia oldalán nincs is konfigurátor. (Ha van, linkeld rá a megfelelő szövegre, ígérem, megkövetlek.)
3. A Picanto feljebb ment 6199-re, mivel eltűntek a 2025-ös modellév MPI motoros modelljei, GDI-re váltottak. Az Aygo-X is odébb van 6330-cal.
Kedves Gabe!
1. A Sandero nem „5999”, de még csak nem is 5 999 000, hanem 5 699 000 forint. A második szám hatos, nem kilences, vagyis a Sandero olcsóbb, mint a Pandina.
2. Online konfigurátor valóban nincs, ám vásárlóként a szalonban bármikor konfigurálhatsz magadnak egy autót a megrendelőlapon.
3. Ezeknek a modelleknek az árát nem említettük a cikkben, csak azt, hogy a legmegfizethetőbb modellek között vannak, ami továbbra is áll.
Az nem elég, hogy megismételed, nem elírásnak néztem. Honnan veszed a számot?
A HIVATALOS ÁRLISTÁBAN 5999e – a kedvedért 5999000 Ft) az alapár. Tehát a Pandina a legolcsóbb.
(Van a Sandero árlista első oldalán egy 5699e-s említés, de az egy hitelkonstrukcióra vonatkozik, és mivel a többi modellnél nyilvánvalóan nem ilyen árat nézel, ezért nem igazán korrekt ezt venni alapul.)
A hivatalos árlistában 5 699 000 forint az alapár. Ennek feltételei is elolvashatók, de ettől függetlenül jelenleg ez a Dacia Sandero induló ára/legkedvezőbb ára. https://www.dacia.hu/CountriesData/Hungary/images/arlista/sandero-price.pdf