Párizsban mutatják be a legforróbb Focust, az új ST-t
Kisebb motor, de nagyobb erő – ez a Ford Focus ST
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mivel a háromajtós még nincs meg, ötajtós karosszériával jön az új Ford Focus ST előzetese a Párizsi Autószalonon.
Egyedi fényezés, antracitszínű felni és rengeteg légterelő elem teszi különlegessé az új Focus ST-t
Bent is sportosabb a hangulat. Az új szín jól áll a Focusnak
A motorháztető alatt - korábban már sejtett módon - némi visszalépés történt, hiszen mindössze kétliteres a lökettérfogat, és a korábbi öt helyett csak négy hengert fúrtak a blokkba. A teljesítmény azonban 225-ről 250 lóerőre emelkedik, ami némi kárpótlást jelenthet az öthengeres gép hiányzó gurgulázásáért – ugyan az Ecoboost négyhengeresnek is függőséget okozó hangot ígérnek, a valóságban majd kiderül, igazat mondtak-e a mérnökök. Az utastérben karbon-utánzatú műanyag betétek és kétszínű, a külsővel harmonizáló fekete-Tangerine Scream bőrkárpitozással bevont sportülések jelentik az eltérést a normál Focushoz képest. Akinek egyébként megtetszett az újdonság, annak legalább 2012 elejéig várnia kell a vásárlásra. Az RS utódlása sajnos egyelőre nem téma Kölnben.
Ráccsal borították az első légbeömlőt, mélyebbre húzták a kötényeket



