A GLC már azt a formanyelvet követi, amely az új CLA modelleken is látható, viszont az első, amely a hatalmas krómkeretbe foglalt, világító hűtőmaszkot kapja, szintén világító emblémával. Ám a csillag a fényszórókban és a hátsó lámpatestekben is felbukkan, viszont a klasszikus sziluettjét megőrizte a SUV.
Bent az "érzéki letisztultság" dizájnfilozófia uralkodik, amit egyébként leural az óriási 39,1 colos kijelző (MBUX Hyperscreen). A belső égésű motoros GLC-hez képest 84 mm-rel hosszabb az EQ tengelytávolsága, így az első üléssorban 13 mm-rel több lábtér és 46 mm-rel több fejtér áll rendelkezésre, míg a hátsó utasok 47 mm-rel több lábtérnek és 17 mm-rel több fejtérnek örülhetnek. A csomagtér pedig alapból 570 literes, de a hátsó ülések lehajtásával 1740 literesre bővíthető. Sőt, az autó orrában is 128 literes rekesz található! További különlegessége az autónak, hogy a hatalmas panoráma üvegtető opcionálisan beépített csillagmotívumokkal rendelkezik (162 db), amelyek este káprázatosan világítanak.
Münchenben a csúcsváltozatot mutatták meg, amely 482 lóerős villanymotorral, légrugózással, 94 kWh kapacitású akkumulátorral és 713 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet. megfelelő villámtöltővel 10 perc alatt tölthető bele 303 kilométernyi áram. Természetesen összkerékhajtású a GLC 400 és a végsebessége 210 km/h, de ekkora tempóval biztosan nem hétszáz kilométer a hatótáv.