Videón a legendás 200D, avagy az elpusztíthatatlan német és afrikai taxi, a kényelmes igásló, a lusta, de elnyűhetetlen gumitehén: számít egyáltalán, hogy mennyi a vége?
Fotó: Youtube.com/Open Autobahn
A legtöbb Autobahn-teszt során az jelenti a sikert, ha az adott jármű meg tudja haladni a gyári végsebességét, ám itt jól láthatóan nem ez a cél. Az 1981-ben gyártott Mercedes-Benz w123 a 2,0 literes, 60 lóerőre és 113 newtonméterre képes, turbófeltöltő nélküli dízelmotorral ugyanis nem a sietségről szól. Még szerencse, hiszen az autó még a mindösszesen 125 km/órás végsebességét sem képes elérni a felvételeken. A prémiumérzet azonban ettől függetlenül is csak úgy árad belőle, érdemes megnézni és meghallgatni a különböző anyagokat, illetve alkatrészeket az utastérben. Ez a Mercedes-Benz még a tartósságról, a kényelemről és a valódi minőségérzetről szól, nem a felvágásról és a külsőségekről. Te hogy látod az alábbi videót? Bevállalnád 2025-ben a német autópályát a 60 lóerős dízellel?