Vajon túléli a 80 ezer forintos Fabia a 190 km/órát az Autobahnon?

Videó: filléres Skodát nyúztak padlógázon a német autópálya korlátlan szakaszán

A képlet egyszerű: egy 200 euróért vásárolt cseh remeket hajtanak padlógázon hosszú percekig. Vajon mit szól ehhez az alig 75 lóerős motor?

Aki ismeri a típust, az tudja: a 75 lóerős, 1,4 literes, négyhengeres, 16 szelepes benzinmotor egyáltalán nem gyenge a kombiként is alig egytonnás Fabiában. Sőt, ez az erőforrás már kimondottan a dinamikusabbak közé tartozik a kínálatban, a városi és országúti közlekedés, illetve értelmes keretek között még az autópálya sem jelent kihívást a motornak. De vajon mi a helyzet akkor, amikor a Fabiát már bagóért árulják 21 év használat után Németországban, a vásárlás után pedig azonnal a sebességkorlátozás nélküli Autobahnra viszik, hogy padlógázon vallassák? Az alábbi videóból kiderül!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?