Találatok a következő címkére: EU

Nem ok nélküli az aggodalom, talán az autóipar valaha volt legnagyobb kihívása közeleg

Nem ok nélküli az aggodalom, talán az autóipar valaha volt legnagyobb kihívása közeleg

Vajon lesz-e elég akku a 2035-ös átálláshoz? - 2022. július 7.

Hiába szűnne meg a magas üzemanyagár és hiába kerülnénk el a rettegett üzemanyaghiányt is, ha nem lenne tank az autókban: mutatjuk, hogy mitől tartanak leginkább a gyártók a villanyautókra történő átállással kapcsolatban.

autó, villanyautó, Elektromos autó, akku, akkumulátor, villanyautózás, akkumulátor-fejlesztés, EU, Volkswagen, Stellantis, gyártás

Az Európai Unió döntéshozatalában szinte megkerülhetetlen német kormány ellenzi a tiltást

Az Európai Unió döntéshozatalában szinte megkerülhetetlen német kormány ellenzi a tiltást

Már el is bukott a robbanómotorok EU-s betiltásának javaslata - 2022. június 24.

Lehet, hogy az Európai Parlament falain túl egyelőre nem tud kijutni az a megosztó ötlet, hogy 2035 után ne lehessen benzines és dízelmotoros új autókat értékesíteni.

autó, benzinmotor, dízelmotor, Elektromos autó, Európai Parlament, EU, tiltás

Autógyártók és fontos politikai szereplők is élesen bírálták az EU villanyautó-átállás határidejét

Autógyártók és fontos politikai szereplők is élesen bírálták az EU villanyautó-átállás határidejét

Íme a gyártók és politikusok válaszai a 2035-ös tiltásra! - 2022. június 10.

Több gyártó és szervezet is válaszolt a 2035-ben életbe lépő döntésre, miszerint kizárólag villanyautókat lehet majd újonnan forgalomba helyezni az Unióban. Beszálltak a vitába a politikusok is, mutatjuk ki mivel indul harcba az érdekei érvényesítéséért.

autó, EU, környezetvédelem, belső égésű motor, benzinmotor, dízelmotor, tiltás, autógyártók

Miért zavarja az Európai Uniót, hogy nálunk olcsóbb a benzin? Mutatjuk a részleteket!

Miért zavarja az Európai Uniót, hogy nálunk olcsóbb a benzin? Mutatjuk a részleteket!

Hiába az uniós nyomás, marad a benzinárstop. Megéri küzdeni? - 2022. június 10.

A Technológiai és Ipari Minisztérium az Európai Bizottság belső piacáért felelős biztosának levelére reagálva kijelentette: továbbra is megmarad a hatósági árazás a kutakon a magyar rendszámos autóknak. Mutatjuk, mi ezzel a probléma.

autó, üzemanyag-ár, benzin, gázolaj, EU, Európa, Európai Unió, Európai Bizottság, üzemanyag ár, üzemanyagár, szankció, büntetés, hatósági ár

2030-ra villanyautó-márkává változik a Renault Európában, a Dacia marad benzinesnek

2030-ra villanyautó-márkává változik a Renault Európában, a Dacia marad benzinesnek

Lesz-e még Renault 10 millió alatt a jövőben? - 2022. január 14.

Kizárólag tisztán elektromos modelleket forgalmaz majd a Renault 2030-tól Európában, ezt maga Luca de Meo, a francia márka elnöke jelentette be. Hozzátette: a Daciák benzinesek maradnak, ameddig csak lehet.

autó, Renault, dacia, villanyautó, szabályozás, EU, károsanyag-kibocsátás, elektromos, Elektromos autó, benzin

Jelentősen emelkedett a forgalomba helyezett új személyautók száma az EU-ban júniusban

Jelentősen emelkedett a forgalomba helyezett új személyautók száma az EU-ban júniusban

Dübörög a gazdaság és szárnyal az autópiac Európában? - 2021. július 17.

Egyre több új autót helyeznek forgalomba az Európai Unióban, az immáron 4 hónapja tartó tendencia júniusban is folytatódott. Ez ennek ellenére sajnos nem gazdasági siker, csak a koronavírus-járvány korlátozásai miatt visszaesett autóipar talpraállása.

autó, újautó, eladás, EU, Európai, Unió, autópiac, újautó-eladás, újautó értékesítés, koronavírus

Komoly célokat tűzött ki az EU a klímabarát közlekedés kapcsán

Komoly célokat tűzött ki az EU a klímabarát közlekedés kapcsán

10 év múlva 30 millió villanyautó lehet Európa útjain - 2020. december 10.

Nem csupán a közúti forgalomban céloz klímasemlegességet az EU: 2035-re már elektromos repülőgépeket vár, amellett, hogy 2030-ra 30 millió emissziómentes autót, 2050-re pedig újonnan csakis olyan autókat, buszokat, teherautókat szeretnének.

autó, EU, Európai Unió, közlekedés, emissziómentes, fenntartható

A Peugeot elmagyarázza, mit jelent a vásárlók számára az új mérési rendszer

A Peugeot elmagyarázza, mit jelent a vásárlók számára az új mérési rendszer

Miért is jobb a WLTP a régebbi tesztciklusnál? - 2020. augusztus 30.

2021-től már csak WLTP ciklus szerinti károsanyag-kibocsátási és fogyasztási adatokkal léphet piacra egy új autó, ennek hála a vevők valósághoz közelibb számok alapján kalkulálhatják leendő járművük költségeit.

autó, Peugeot, wltp, mérés, károsanyag-kibocsátás, üzemanyag-fogyasztás, EU

Csak a Toyota kerülheti el az autógyártók gigabírságát

Csak a Toyota kerülheti el az autógyártók gigabírságát

Minden infó, amit az autógyártok CO2 kvótájáról tudni érdemes - 2020. február 6.

A PA Consulting napokban publikált tanulmánya átfogó elemzést közöl arról, milyen hatással lehet a vezető autógyártók profitabilitására a 2020-tól érvénybe lévő EU-s 95 gramm/km-es flottaszintű emissziós kvóta.

autó, CO2, emisszió, CO2-emisszió, EU, szabályzás

Egy merész ötlet Dániából, a szén-dioxid kibocsátás visszaszorítására

Egy merész ötlet Dániából, a szén-dioxid kibocsátás visszaszorítására

Dánia belsőégésű motoroktól mentes Európát akar - 2019. október 7.

Harminc helyett tíz év alatt szeretné Dánia kivezetni a piacról a belsőégésű motorral felszerelt autókat.

autó, Dánia, villanyautó, belsőégésű, EU

Friss cikkek

A Wayne Enterprises egy létező vállalat, velük készített két különkiadást a Pininfarina

Batman létező cégével dolgozik együtt a Pininfarina

1 órája – Autósvilág hírei

Mind a Pininfarina Battistából, mind a B95-ből kapható kétféle Wayne különkiadás, a képregények milliárdosának életstílusa így már nem csak fantázia.


Videón a Hyundai Ioniq 5 N végsebesség-tesztje, mutatjuk, mire képes valós körülmények között.

265 km/h egy 2,2 tonnás villany-SUV-ban az Autobahnon? Íme! Videó

4 órája – Autósvilág hírei

Nem kell kétszer kérni a Hyundai hatalmas sportmodelljét, hogy megmutassa, mi fán terem a nyomaték! A Hyundai Ioniq 5 N gyorsulását és végsebességét is megmutatják az alábbi videóban, illetve a hanggenerátorát is meghallgathatjuk.


Három felszereltségi szinttel és kétféle meghajtással, 25 ezer eurótól rendelhető a Lancia Ypsilon

Rendelhető az új Lancia Ypsilon, háromféle stílusban érkezik

19 órája – Autósvilág hírei

Hamarosan megtapasztalhatjuk a Lancia reneszánszát, az olaszoknál már elindult az új városi kisautó értékesítése.


Friss tesztek

Kár, hogy nincs hozzá benzinmotor. Viszont nagy kedvezmény az van!

Ebből is népautó lehetne - MG5 teszt

Mindene megvan az MG5-nek, amitől igazi sláger lehetne a családi autóra vágyók számára. Már csak egy olyan motor kellene bele, ami szélesebb közönség számára is ideális.


Él még a TDI legenda? Teszten az új Passat a 150 lóerős dízellel!

Az utolsó "igazi" Volkswagen? Kipróbáltuk!

Vajon tudja még az új Passat azt, ami annak idején igazán legendássá tette a német gyártót? Bejártuk vele az országot, hogy kiderítsük!


Egy autó, aminek minden pontja különleges: íme az új Toyota C-HR!

Videóteszt: kétliteres motorral is jó választás a C-HR? Videó

Jóformán ismét egy koncepcióautó került az utakra a második generációs C-HR-rel, de miben kínál többet az elődjénél? Alaposan körbejártuk a Toyota újdonságát, mutatjuk mire jutottunk!

Még több teszt

Használtautó.hu

PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Active

PEUGEOT 308 1.6 BlueHD...

Ár: 3.300.000 Ft

Évjárat: 2015 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 2.0 EcoBoost Titanium Powershift

FORD MONDEO 2.0 EcoBoo...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE Limousine 1.5 dCi Azure

RENAULT MEGANE Limousi...

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó