Találatok a következő címkére: etourEurope
Húszezer forintból autóztunk csaknem 6000 kilométert - egyelőreNaná, hogy sikerült spórolni az eTouron - 2017. június 21.Elsőre ijesztőek lehetnek a külföldi villanyautó-töltési költségek. Ám ügyeskedni még legálisan is mindig lehet. Végül megdöbbentően olcsón autóztunk. autó, etourEurope, villanyautó, Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, kilométerköltség, PR |
|
Végre itthon - több mint 5500 kilométer volt az eTourGyőzelem: hazaértünk az eTourról - 2017. június 20.Bár az eTour közleménye szerint 3600 kilométeres volt a túra, nekünk a ki- és hazautazással több mint 5500 kilométert jelentett. Bécs környékén ismét nehéz volt tölteni. etourEurope, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó |
|
Vége az eTournak, már csak haza kell jutniAusztriában is lehet ám ingyen tölteni - 2017. június 19.Tegnap befutott ez eTour mezőnye Salzburgba. Ha voltak is út közben nehézségek, végül a teljes mezőny befutott, igaz, a C2 kategóriában csak három autó maradt versenyben. etourEurope, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, PR |
|
A legkitartóbb versenyzőként kaptunk csillagotKülöndíjat kapott a Focus Electric - némi közreműködéssel - 2017. június 18.Az eTour napi győztesei egy-egy csillagot kapnak autójukra. A Csehországból való visszatérésért különdíjként jutalmazták ilyennel csapatunkat. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, etourEurope, PR |
|
Kínálathiánnyal nyerészkednének a szolgáltatók a villanyautósokonNem sikerült lemeríteni a Focust - egyelőre - 2017. június 14.A hosszútávú villanyautózás egyelőre a töltőkeresésről szól. Naná, hogy mindenki ingyenes helyen szeretne tölteni, de van úgy, hogy már szinte bármennyit fizetne az áramért, amivel aztán spórolni kell. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, Ford FOCUS, etourEurope, PR |
|
Luxemburgban kiesett a Citroën, Brüsszelben elhasalt a HyundaiDráma Brüsszelben: lemerült az Ioniq, második helyen a Focus - 2017. június 13.Keményedik a villanyautók európai versenye: hétfőn már nem tudott elindulni az átépített Citroën AX, Brüsszelben teljesen lemerült a Hyundai Ioniq. Mi a második helyen állunk a Focusszal. Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric, villanyautó, etourEurope, PR |
|
Durvul a hangulat a villanyautók versenyénTesla tulajdonos is lehet paraszt, de persze jó arc is - 2017. június 12.Ismét negyedik helyen sikerült célba érni, továbbá egy csomó tapasztalattal gazdagodtunk, miközben vastagon a gyárilag megadott érték alatt fogyaszt a Focus. autó, etourEurope, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, PR |
|
A tegnap izgalma: melyik izomautó muzsikál szebben a villanyautóknak?Javuló egyenleg - ingyenes töltés a München-Stuttgart szakaszon - 2017. június 11.Nem volt semmi szívófaktor az eTour első etapján, így azon kellett morfondírozni München és Stuttgart között, hogy melyik - mellettünk elhúzó - izomautó muzsikál szebben. autó, Ford Focus Electric on eTour, Ford Focus Electric, villanyautóval Európában, etourEurope, PR |
|
Start Münchenből, avagy végre tényleg indul az eTourMiről is szól a villanyautók versenye, avagy az eTour? - 2017. június 10.Müncheni nyitónapja után útra kel az eTour 18 villanyautóból álló mezőnye, ma még csak Németországban mozgunk, holnap már Luxemburg a cél. autó, etourEurope, Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, villanyautó, PR |
|
A drága szolgáltatás is lehet rossz, bemutatták az osztrákokVillanyautóval Münchenbe? Egy kis drámával, de sikerült - 2017. június 9.Ausztriában nem elég, hogy nagyon drága a villanyautó-töltés, a szolgáltatót abszolút nem izgatja, ha egy-egy töltője nem használható. autó, Ford FOCUS, Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, etourEurope, PR |
- 1
- 2
Friss cikkek
Elbúcsúzott a szívómotortól a Caterham Seven
10 órája – Autósvilág hírei
A látszatra múltban élő Caterham is halad a korral, illetve küzd az emisszióval, ami a kétliteres motor pályafutásának végét jelenti.
Szuperolcsó elektromos kisautót dobott piacra a VinFast
13 órája – Autósvilág hírei
Egészen vállalható külsejű, Fiat Cinquecento méretű villanyautó a vietnami VinFast legújabb dobása, az apróság bőven négymillió alatt hazavihető.
Rolls-Royce fényhíddal? Így tolják a floridai rendőrök
16 órája – Autósvilág hírei
Az internet népe a várakozásokkal ellentétben negatívan fogadta a különleges rendőrautót, a Rolls a költségvetés elherdálásának szimbóluma lett.
-
Ilyenkor jössz rá, hogy mit is jelent valójában autót vezetni!
17 órája – Sztori -
Zsákutca volt a Mercedes-AMG hibrid négyhengerese
19 órája – Autósvilág hírei -
Mindössze 7 tizedmásodperc döntött a győzelemről Imolában!
2 napja – Autósvilág hírei -
Szokatlan megoldások tárházával érkezik az új családi Honda
2 napja – Autósvilág hírei -
Bekeményített Biden a kínai villanyautókkal szemben
2 napja – Autósvilág hírei -
Videó: ismerd meg közelebbről az új Toyota Priust!
2 napja – Autósvilág hírei -
Itthon próbáltuk az új Suzuki Swiftet: jobb mint valaha!
2 napja – Újdonság
Friss tesztek
Cégesként is ilyen menő lesz? Teszten a frissített Škoda Scala!
Eddig is kiváló autó volt a magasan extrázott Scala, éppen ezért a változások sem túl komolyak, legalábbis első ránézésre. Mutatjuk, miben különbözik az elődjétől, illetve azt is, hogy milyen a csúcsmotorral a céges flották egyik leggyakoribb modellje.
Az új csúcsváltozat: teszten a CX-30 Nagisa
Egy teljesen új felszereltségi szint érkezett a Mazda CX-30 kínálatába, mutatjuk, hogy mire számíthat, aki a Nagisa csúcsváltozat mellett dönt!
Ebből is népautó lehetne - MG5 teszt
Mindene megvan az MG5-nek, amitől igazi sláger lehetne a családi autóra vágyók számára. Már csak egy olyan motor kellene bele, ami szélesebb közönség számára is ideális.
- Az utolsó "igazi" Volkswagen? Kipróbáltuk!
- Videóteszt: kétliteres motorral is jó választás a C-HR?
- Állami támogatással csábít a Mercedes EQA 250+
- A tökéletes villanyautó lehetett volna: teszten az ID.7
- Méltó örökös - Toyota C-HR 1.8 teszt
Használtautó.hu
Ár: 300.000 Ft Évjárat: 2004 / 7 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Dízel |
Ár: 720.000 Ft Évjárat: 2005 / 11 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Dízel |
Ár: 5.090.000 Ft Évjárat: 2018 / 2 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Dízel |