Európai túra egy Ford Focus Electric villanyautóval - 12 nap, mintegy 5000 km
Villanyautónál sem mindegy, hogy miből "tankoljuk", segítünk felkészülniHogyan töltsünk villanyautót? - 2017. június 26.Végzetes kárt okozhat egy belső égésű motoros autónak, ha nem a megfelelő üzemanyagot kapja, az elektromosokat megfelelő csatlakozó híján nem is tudjuk tölteni. De vajon mi a megfelelő? Mutatjuk! autó, villanyautó, villanyautó-töltés, Schneider Electric, Elektromos autó, CHAdeMO, CCS, Type1, Type2, Type, töltőkábel, villanyautó-töltő, PR, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour |
|
Húszezer forintból autóztunk csaknem 6000 kilométert - egyelőreNaná, hogy sikerült spórolni az eTouron - 2017. június 21.Elsőre ijesztőek lehetnek a külföldi villanyautó-töltési költségek. Ám ügyeskedni még legálisan is mindig lehet. Végül megdöbbentően olcsón autóztunk. autó, etourEurope, villanyautó, Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, kilométerköltség, PR |
|
Végre itthon - több mint 5500 kilométer volt az eTourGyőzelem: hazaértünk az eTourról - 2017. június 20.Bár az eTour közleménye szerint 3600 kilométeres volt a túra, nekünk a ki- és hazautazással több mint 5500 kilométert jelentett. Bécs környékén ismét nehéz volt tölteni. etourEurope, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó |
|
Vége az eTournak, már csak haza kell jutniAusztriában is lehet ám ingyen tölteni - 2017. június 19.Tegnap befutott ez eTour mezőnye Salzburgba. Ha voltak is út közben nehézségek, végül a teljes mezőny befutott, igaz, a C2 kategóriában csak három autó maradt versenyben. etourEurope, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, PR |
|
A legkitartóbb versenyzőként kaptunk csillagotKülöndíjat kapott a Focus Electric - némi közreműködéssel - 2017. június 18.Az eTour napi győztesei egy-egy csillagot kapnak autójukra. A Csehországból való visszatérésért különdíjként jutalmazták ilyennel csapatunkat. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, etourEurope, PR |
|
Adódhatnak nehézségek a villanyautózásban is, de milyen jó megoldani őket!Megjavítottam az elektromos Focust - némi segítséggel - 2017. június 17.Voltak bajok a Focusszal, de nem engedtük el egymás kezét. Már trélert rendeltek hozzá, nekem bérautót, amikor hazai és össz európai segítséggel elhárítottuk a hibát. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, Ford Focus Electric, PR |
|
Adódott egy kis probléma az eTouron, de a tegnapi cél teljesítveÚjratervezés: a Focus Budapest előtt Kolínba megy - 2017. június 16.Lehet, hogy villanyautónál sem mindegy, hogy milyen árammal töltjük? Netán túl meleg lenne az idő? Nem tudjuk, a Focus mindenesetre nem tölt. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, Ford Focus Electric, Ford FOCUS, villanyautó, PR |
|
Vissza a jövőbe: a villanyautózás végre lassít egy kicsitBMW blokkolt Berlinben; lassultunk, kerültünk is - 2017. június 15.Németország újabb szegletében bizonyítottuk: ha kell, lehet hosszabb távon is elektromosan autózni. A villanyautósok versenyzős túlélőtúrája ma már Csehország felé tart, pénteken érkezik Budapestre. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, Ford Focus Electric, PR |
|
Kínálathiánnyal nyerészkednének a szolgáltatók a villanyautósokonNem sikerült lemeríteni a Focust - egyelőre - 2017. június 14.A hosszútávú villanyautózás egyelőre a töltőkeresésről szól. Naná, hogy mindenki ingyenes helyen szeretne tölteni, de van úgy, hogy már szinte bármennyit fizetne az áramért, amivel aztán spórolni kell. villanyautóval Európában, Ford Focus Electric on eTour, villanyautó, Ford FOCUS, etourEurope, PR |
|
Luxemburgban kiesett a Citroën, Brüsszelben elhasalt a HyundaiDráma Brüsszelben: lemerült az Ioniq, második helyen a Focus - 2017. június 13.Keményedik a villanyautók európai versenye: hétfőn már nem tudott elindulni az átépített Citroën AX, Brüsszelben teljesen lemerült a Hyundai Ioniq. Mi a második helyen állunk a Focusszal. Ford Focus Electric on eTour, villanyautóval Európában, Ford Focus Electric, villanyautó, etourEurope, PR |
- 1
- 2
Friss cikkek
Videó: ismerd meg közelebbről az új Toyota Priust!
59 perce – Autósvilág hírei
Immár a nyolcadik videót publikálta a Toyota az Insider sorozat részeként, ezúttal a merész formatervvel rendelkező Prius a főszereplő.
Itthon próbáltuk az új Suzuki Swiftet: jobb mint valaha!
5 órája – Újdonság
Már a Suzuki kisautója sem kapható négy hengerrel, de ettől tényleg rosszabb lett? Erre kerestük a választ a hazai bemutatón, a Swift pedig csattanós választ adott!
Fékfolyadék gázolaj helyett: beindul vele az öreg, dízel Merci?
16 órája – Autósvilág hírei
A legenda úgy tartja, hogy az öreg, dízel Mercedes motorok bármilyen üzemanyaggal elketyegnek: a Garage54 emberei kipróbálták, hogy valóban igaz-e a mítosz.
-
Hatalmas sikert aratott a 9. Balatonfüred Concours d’Elegance
22 órája – Autósvilág hírei -
Jókor kell tölteni, és még zöldebbé válik a villanyautó
22 órája – Autósvilág hírei -
Bankrablók figyelem? Színváltós autókon dolgozik a Toyota!
Tegnap – Autósvilág hírei -
Tovább csökkennek az üzemanyagárak pünkösdhétfőn!
2 napja – Autósvilág hírei -
Oda-vissza beleszaladt a traffiba egy furgon Nógrád vármegyében
2 napja – Autósvilág hírei -
Egyre versenyképesebb régiós szinten a magyar üzemanyagár
2 napja – Autósvilág hírei -
Porrá égett egy BYD szalon Kínában, 3 év alatt ez volt a tizedik
2 napja – Autósvilág hírei
Friss tesztek
Cégesként is ilyen menő lesz? Teszten a frissített Škoda Scala!
Eddig is kiváló autó volt a magasan extrázott Scala, éppen ezért a változások sem túl komolyak, legalábbis első ránézésre. Mutatjuk, miben különbözik az elődjétől, illetve azt is, hogy milyen a csúcsmotorral a céges flották egyik leggyakoribb modellje.
Az új csúcsváltozat: teszten a CX-30 Nagisa
Egy teljesen új felszereltségi szint érkezett a Mazda CX-30 kínálatába, mutatjuk, hogy mire számíthat, aki a Nagisa csúcsváltozat mellett dönt!
Ebből is népautó lehetne - MG5 teszt
Mindene megvan az MG5-nek, amitől igazi sláger lehetne a családi autóra vágyók számára. Már csak egy olyan motor kellene bele, ami szélesebb közönség számára is ideális.
- Az utolsó "igazi" Volkswagen? Kipróbáltuk!
- Videóteszt: kétliteres motorral is jó választás a C-HR?
- Állami támogatással csábít a Mercedes EQA 250+
- A tökéletes villanyautó lehetett volna: teszten az ID.7
- Méltó örökös - Toyota C-HR 1.8 teszt
Használtautó.hu
Ár: 2.999.999 Ft Évjárat: 2015 / 5 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Benzin |
Ár: 3.990.000 Ft Évjárat: 2014 / 3 Kivitel: Kombi Üzemanyag: Dízel |
Ár: 1.799.999 Ft Évjárat: 2010 / 12 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Benzin/Gáz |